Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Vychází sci-fi strategie Stellaris od tvůrců Crusader Kings II
						
							10.5.2016 | Aleš Smutný
						
					
					
						 44 příspěvků
					
				- 
            
                	
	PDS asi vážně neumí udělat špatnou hru. Zatím jsem sice jenom viděl pár streamů, ale i z toho je zřejmé, že se opět jedná o poctivou hru vyvíjenou pro hráče. S klasickým jemným humorem. Se skvělým soundtrackem Andrease Waldetofta. A navíc s nenáročným, ale nádherným grafickým zpracováním (jen si prohlédněte nějakou černou díru). Taky se to celkem dobře prodává. Začíná to být vážné.
- 
                - 
            
                	
	Ja videla jen par streamu a prislo mi to hrozne onicem. Holt kazdy mame jiny vkus. (Sry za gramatiku pisu z mobilu). A4x grand strategie mam rada.
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	Taky vám to trochu připomělo Fragile Allegiance? :) těším se na mody ktere budou umožňovat i stavění základny na planetách. Jinak za remake Fragile Allegiance v pořádný grafice bych se taky rozhodně nezlobil .) to byla stretegie století :)
- 
                - 
            
                	
	Welcome to Tetra-Corp :) jj remake remaku k240 by byl pecka. Mam na to jedny z nejlepsich multiplayer vzpominek
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	Je to pecka. Uplne labužo... Až si nadávam že som to kupil, lebo sa musím učiť na skúšky. Ale aaah odporučak všetkými 11 z desiatich.
 Napríklad preskumavall som okolity vesmir, nachadzal artefakty veduce k nejakej prastarej civilizacií. A po tom čo som ponachadzal vsetky ulomky ma to doviedlo i domovskemu svetu, kde bol okolo slnka obrovsky prstenec rozmrdaný na pol hviezdne sustavy. Z analýzi vyplinulo že každých X tisíc rokov robili spanilé jazdy po galaxií a vyhladzovali vsetko živé. Nevedia presne určit čo sa s nimi stalo, ale z toho že ich domovsky prstenec je cely rozmrdany usudili že raz sa asi všetko zive spojilo a strašne im naložilo. Z vyvojarskeho denníku som sa dočítal že v lategame sa môžu vrátiť a nechceme zjednotiť celu galaxiu po vzore mass effektu.
 alebo pri skumani mi to obrac hovorí že niektore technologie su tak trochu nebezpečné. A treba zvážiť ci chcem aby sa moje imerium uberalo onym smerom. vyvojarsky denník sa zmienuje o robotoch, ktorý su pracanti a vela nežerú, ale ked sa o nich nestaraju a je ich vela a cítia sa na to tak sa možu zrevoltovať v celej galaxií pod jednou zástavou, kde maju masíívny technologicky a produkčný boost, ktorému nema nikto šansu celiť...
 Alebo dal som si xenofilnu črtu, a fanatickych spritualistou. Našiel som jednu planetu kde zila ina forma zivota, ktora prave vstupila do skoreho vesmírneho veku. Som si myslel ze sa o nich budem pekne starat a pomáhať im, kým som nezistil, že su to fašistické militantné chrobáky ktoré si chcu podrobit celý vesmír... Pristavil som družicu ze čo teda s nimi, a ak by som nemal xenofilnu profilaciu tak by som mohol po vzore xcome2 geneticky upravit svojich jedincou ktory ba sa infiltrovali medzi ich lidrov, prevzali velenie nad planetou a pripravili bezpečné podmienky na lahkú inváziu :D
 Je to uplne labužo. odohraných 18 hodín v dvoch hrách.. v prvej som podcenil armádu a dobré rady a vyhražky silenjsích susedov:D myslel som si že to ustojím... posrany krokodíle mi ale nalozili tak strašne že až fuj.
 Aj boje hoc niesu priamo takticke su takticke, cez nastavenie vybavi a vyskumu zbranovych sestemov. Kadečo je dobre a slabe na kadeco ine. Tak ked zistim co ma oponent tak musim prezbrojit na ine systemi, ak ich teda mám. Alebo poslat nejaky predvoj ktory omrkne teren a az potom pridem s hlavnou flotilov už na hotové. Len keby AI nebola taká hnusoba že robí to isté a potom ma nenachyta na hruškach, ked mam torpeda ktore ignoruju stity, a on si prezbroji armadu tak že vyhadze vsetky stity a torpeda tak startia polovicu svojej efektivity
- 
                - 
            
                	
	Delá ti dobře, že muzes ostatnim pokazit hru, ze tu prozrazujes prekvapeni ve hre ? Fakt moc dekuju!
- 
                - 
            
                	
	To nebol umysel, a neni to až také prekvapivé, ked to je v napísane v hre pri výskume a prezentácií jednotlivých anomálií. To že sa to može stať hovori hra sama. Ale ak neplanuješ čítať čo ti jednotlive logy píšu tak potom sory za pokazenie prekvapenia :)
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	Máš tam veľa gramatických chýb. *7*
- 
            
                	
	Jak může robot revoltovat? Však i kdyby měl ai tak tam dáš pojistku do programu a hotovo. Přece si nedáš do planety roboty bez pojistky...
 To je kravina a snad to je ojedinělý... To že není klasický výzkum je tak škoda. Nemáš možnost udělat dlouhodobou strategii za kterou jdeš a pak jsi nějak zaměřen
- 
                - 
            
                	
	No neviem spýta sa Arnolda Z terminatora ako može robot revoltovať... Ked mas symbiantov s motifikovanou inteligenciou ktorých využivaš ako otrokov výskumu, neni to až take tažke si to predstaviť.
- 
                - 
            
                	
	Však proto jím tam dáš pojistku aby to nešlo :) Jestli zde máš takové chytáky tak to je dost random hra.
 
- 
            
                	
	
 
- 
            
                	
	
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	
	Zatím naprostá spokojenost. Moc se mi třeba líbí absence stromu výzkumu. Nikdy mě v podobných hrách nebavilo procházet ten strom a hledat co, že jako by bylo dobrý vyzkoumat. Tady dostanu nabídku ze tří nebo čtyř možností, které se pseudonáhodně po každém dokončeném výzkumu nově vygeneruje.
 Dobře investovaných sedm stováků.
- 
            
                	
	Jenom škoda že to vyšlo teď. Komu by se chtělo trávit hodiny u počítače v takovymhle počasí. Já si počkám na konec října nebo na listopad.
- 
            
                	
	Uz jsou i prvni mody , pro ty kterym vadi limit primo ovladanejch planet je tu mod co to cislo zvedne z 5ti na 999 :)
- 
            
                	
	
	No Master of Orion zklamal na plne care. Tak jsem zvedav co Stellaris predvede, kazdopadne nez kupovat zajice v pytli tak urcite vyzkousim (porad lepsi nez pak chodit a plyvat na to vsude syru). Tajne doufam ze to bude super a ze konecne se objevi neco co prekona MoO2.
- 
            
                	
	Já bych doporučil Distant Worlds Universe.
 To je skvělá velká hra. Přímo obrovská a hlavně tam máte možnost vybrat si míru mikromanagemenu! Od AI která dělá skoro vše a až po kompletní řízení. To je skvělé.
- 
                - 
            
                	
	na tuhle hru hrozne rad koukam na letsplay, ale sam jsem do ni nikdy nepronikl, co se mi tam moc libi a nikde jinde nevidel je soukromej sektor, kterej si zije vlastnim zivotem.
- 
                - 
            
                	
	Jo, ta simulace je super. Vše si nějak funguje a hráč to koriguje jako tomu je v realitě. Na YT je super průvodce a dle toho se to dobře naučíš.
 Já moc nemám rád podobné hry, kde vše musíš dělat sám a když to neuděláš tak AI neudělá nic...To vypadá velice hloupě. Však nikdy sám vše neřídíš. Zde to nějak běží ale když chceš, klidně do toho zasáhneš...
 
- 
            
                	
	
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	Nevim jakou merou se Paradox podepsal pod Naval War, ale ta hra je take perfektnim pokracovanim Fleet Commandu. Na stellaris jsem se tesil dlouho.
- 
            
                	
	
	To je tahová strategie? Z traileru vypadají boje jako realtimové ...
- 
                - 
            
                	
	
	Celá hra je real-time... jako Sins of a solar empire.
- 
            
                	
	
	Boje jsou realtimové, ale hráč je nemůže přímo ovlivňovat. Ty lodě bojují samy, přičemž u nich lze jen nastavit taktiku atp. Celkově je hra něco mezi realtime a tahy. Sice plyne po dnech, ale není potřeba čekat, až odehrají ostatní, vypadá to plynule atp. Zkrátka jako jiné paradoxí hry.
- 
                - 
            
                	
	
	To zni dost naprd pokud nemuzu ovladat lode ....
- 
                - 
            
                	
	
	Jenze panove, schopnost si ridit vesmirne bitvy, je zakladni gro vesmirnych 4x strategii. A ze to Paradox nikdy nedelal. On taky nikdy pred tim nedelal vesmirnou 4x strategii.
- 
                - 
            
                	
	nepoznám žiadnu 4K vesmirnu strategiu kde by si mohol riadit svoje flotily. Jediná kde sa to dalo bol homerwold ale to neni 4K
- 
            
                	
	
	Co znamená 4x strategie?
- 
                - 
            
                	
	eXplore, eXpand, eXploit, and eXterminate. Neco jako - buduj, bojuj, zkoumej, vyvíjej.
 
- 
            
                	
	
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	
	U Paradoxu jsi nikdy nemohl přímo ovládat bitvu.Vrcholem micromanagementu bylo, že si v CK2 mohl určit, jak jednotky budeš mít na křídlech a v centru bitevní sestavy, a kdo jim bude velet.
- 
            
                	
	
	To je u Paradoxu normální. Není to strategie na úrovni velitele, ale vůdce celého státu. Takže nemůžeš klikat, kam přesně mají lodě v boji letět nebo na koho střílet, na druhou stranu ale můžeš flotilám nastavovat různou taktiku. Sice to ochudí o boj, ale na druhou stranu když hráč může jednotky přímo ovládat, prakticky vždy to skončí tak, že se proti AI osvědčí 1-2 druhy strategie a ta si pak už ani neškrtne, což je nuda (tím trpí snad všechny Total Wary). A na druhou stranu ve Stellaris zase člověk může stavět vlastní typy lodí, vlastní design, takže nudných bojů se nebojím.
 
- 
            
                	
	
	
- 
            
                	
	
	Díky. Já žádnou strategii od Paradoxu nehrál, tak právě nevím.
- 
                - 
            
                	
	Paradox hry jsou něco mezi. Jejich hry ubíhají po dnech(některé po hodinách) a ty máš možnost je zrychlovat, popř. zpomalovat. Rozdávat příkazy jde i během pauzy a občas(často) strávíš víc času s hrou v pauze než běžící (typicky Hearts of Iron a mikromanagement celé fronty). A pozor na jednu věc, jsou to grand strategy, takže moc neočekávej přímý vliv na střet.
- 
                - 
            
                	
	
	U HoI 4 mikro odpadne, ovládá je AI, ty stanovíš pouze základní plán *3*
- 
                - 
            
                	
	Zatím máme jen trojku, proto nemohu referovat čtyřkou :)
- 
            
                	
	Na to se těším. Pak budeš jak velitel.
 Ovládat vše sám bylo šílené a divné.
 
- 
            
                	
	
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
	
 
			
		 
			
		 
			
		 
			
		 
			
		