Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mahcake
    2013? Tak to si to už neužije nikdo z nás... *15*
    • Proč? myslím že v Pekle to budou taky prodávat
    • Ja sa dozijem. Podla facebook aplikacie umrem v roku 2032. :) Samozrejme ma to rovnaku vypovednu hodnotu ako "predpovedany" koniec sveta :)
  • terz
    Jednou by mě potěšil článek pojednávající o průběhu procesu výroby tří-áčkové hry. Nejsem v tom orientovaný, něco si umím domyslet ale vážně bych chtěl vědět jak to vlastně všechno chodí.

    Jinak je to škoda, ale člověk nenadělá nic :-) Snad to bude stát za to, první díl je moje srdcovka.
    • pernicek
      rozhodně bych bedlivě sledoval blog Warhorse
    • ales.smutny
      Doporučuju seriál o výrobě Kings and Castles Chrise Taylora. Není to AAA a je bohužel momentálně u ledu, ale ten seriál je pro pochopení procesu vzniku hry obecně vynikající.
      http://gaspowered.com/kingsandcastles/

      Na starších Level DVD je to k vidění i s titulky.
    • firebug
      Taky bych bral podobnej clanek, kterej by trosku podrobneji popisoval vyvoj AAA hry spolecne s popisem prace vetsiny zucastnenych (game designer, level designer, scenarista a pod.). Myslim, ze by z toho byl zajimavej clanek, ci serial clanku s nemalou ctenosti. Asi zkusim napsat do podcastu...
  • Tá marketing-ština je zaujímavý jazyk. Všetko je hneď pozitívnejšiie. Nevie to niekto preložiť do obecnej reči ? :)
    • hra se opozdi, protoze to nestihnou *1* staci? *3* *1*
  • Buď v klidu, Kene, počkáme *3*
  • irdzi
    Ano Aleši, to je Smutný ... nicméně o lék na rokovinu jsme nepřišli. Na hru se teším tak jako tak a až vyjde, tak ji koupím ... dokonce mě nějak nepopudilo i to jejich vysvětlení. Zatím žádnou blbou hru neudělali, tak jim dejme času kolik potřebují:)
  • Nevadi,do te doby stihnem jestě alespon 2 dily cod *1*
  • montatatana
    No vzhledem k tomu, ze uz pri oznameni v roce 2010 predem rekli, ze driv jak nekdy ve 2012 to nebude, tak mirnej posun a slusnej odhad! :)
  • prezijeeeeeem
  • no ja neviem, mna tato hra velmi netankuje, v kazdom videu ktore prezentovali ako ingame, bolo na moj vkus priliz vela nehratelnych casti, kde hrac len pozoruje dej, tj. ked chcem film, pustim si film, ked chcem hru, nemam chut pasivne cumiet
    • no to co jsem viděl já tak to bude nepřetržitá akce s občasným odpočinkem nad filmečkem
      • ja som zase videl 50 na 50 akcie a filmeckov, preto ma to nechava chladnym ..zatial :)
        • 50/50? Tak to je ideální poměr, nemýlím-li se *5*
          • na strielacku? sa mi nezda :)
            • Tak BioShock byl vždycky nečím víc než obyčejnou střílečkou. A jen takový detail - filmeček a in-game animace jsou dvě odlišné věci. Tipuju, že filmeček nebude v Infinite ani jeden.
  • Mi to neva. Aspoň to období nebude tak narvané.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit