Přejít na výpis diskuzí
Vydání Resident Evil 7 doprovází dlouhý trailer a představení plánovaných DLC
24.1.2017 | Václav Pecháček
40 příspěvků
-
zatím to na mě působí dost nudně... toto není Resident Evil, ale spíš nějaký primitivní brakový redneck horror. Hrál jsem hodně RE her a toto je první o kterém vím, že by mě ani nebavil... a kam se poděli všechny známé a oblíbené postavy? Hrát za nějakou nicku bez výcviku se mě teda fakt nechce. To i v RE1 člověk v průběhu hry pokosil dost potvor, tady to vypadá, že člověku zatopí kdejaký hejhula s vidlema... snad se pletu, ale toto koupím za 800,- max...
-
-
Poslední čtvrtinu máš samopal,stovky nábojů a dálkově odpalované bomby... skoro z té části mohli udělat on-rail shooter.
-
-
to není pěkné si takto vymýšlet, to by mě pak ta hra mohla začít i zajímat, protože stealthem já nekonečně opovrhuji a považuji to za jeden z nejhloupějších žánrů...
-
-
Nekecám... jenom ta poslední čtvrtina je děsně nudná koridorovka. A stealth tam není skoro vůbec, spíš kličkovaná.
-
-
tak ale kvůli jedné zajímavé čtvrtině si to stejně kupovat nebudu LoLz...
-
-
Už sem se dlouho tak nepobavil, zase... *15* . to: marti_ zdá se, žes asi na mistra triple gaye narazil prvně *15* ,je to tak jeho profilová fotka je skutečně pravá *3*
-
tak to by mě ta hra mohla i bavit. Demo byla nuda, ale pokud se tam střílí, dám tomu šanci až trochu dropne cena, zatím jsem hrál skoro všechny RE hry od RE 1 a jde mě hlavně o příběh, lore a postavy. Hlavní hrdina v RE7 je prý pěkně nudnej, ale tak to snad zkousnu...
-
Ale tady není stealth prakticky vůbec, je to kličkovaná. Vždy stačí zaběhnout za pár rohů a monstra zmizí. žádné schovávání ve skřínkách, pod stoly atd. Jediný komu se musíš vyhýbat je máti a to kvůli vosám. zbraní je tu mraky ( cca 5 pistolí, 2 brokovnice, plamenomet, granátomet, samopal, bomby a dojde i na motorovku). A hlavní hrdina je týpek, kterému moc nevadí ani ztráta končetin. Spojitost s jedničkou je jen v prostředí, systému klíčů a safe roomů. Dost to vyhajpovali demem.
-
radši bych hrál RE6 než nějakou stealth nudu kde půlku času strávím někde v rohu čekáním až padouch odejde + RE6 byla dost slušná TPS se skvělými combat mechanismy a všemi oblíbenými postavami.
-
WTF....co tim jako chtěl basnik řict?
Nejdřive si stežuje a pak že to tam je tak stejně kupovat nebudu? znova WTF??
Kdo by chtěl další residen evil 6 ????
-
-
-
-
-
-
RE7 me miji svym zasazenim. Vetrelec byl uzasnej ale priste to budu hrat za normal. Za vyssi obtiznost je doopravdy neustale u hrace a po lokaci se presouva desne rychle. Kddyz jsem byl zpapan po 50x uz se vytratil strach. Ale atmosfersa husta jako mlha u Rakosnickovi studanky.
Femto, co delaji tve chloupky? -
-
dlouhodobě žádné nemám. Doporučuji...
-
-
Taky vyslo Kingdom Hearts 2.8. ja jen ze mate Resiho i Yakuzu ale na tohle jste (jako obvykle) hodily bobek.
-
-
A co takové Gravity Rush 2. Všude recenze, mraky textu, launch trailery, rozhovory, informace o bezplatném DLC, které má mít kolem 6 hodin a tady? Nic.
-
-
Dohráno dnes v 7 ráno :-)
-
Demo meli suprovy. Konecne poradnej Re. Sestka byla strasna...
-
Femto musí mít šílené komplexy ze Zaklínače, když to cpe i pod Resident Evil diskuzi...
-
-
Jediný kdo vytahuje Zaklínače jsi ty *3* Otazníčky najdeme skoro ve všech sandboxech
-
-
Hmm ani AC ani Far Cry ani Dragon Age ani Batman, Watch Dogs, GTA...hele, všichni víme kam ta narážka směřovala *3*
-
-
Znáš tu o potrefené huse?
-
-
-
-
Ani to není zas takový horor jaký prezentovali. Nábojů je akorát a Bakerovým se dá vyhýbat úplně v pohodě (všechno to bourání stěn atd jsou skripty). Spíš je to jen taková jednodušší puzzle hra.
-
-
Na normal.
-
-
Ono to muzes zacit hrat na vyssi obtiznost?
-
-
na začátku máš 2 obtížnosti
-
-
Obtížnosti jsou tři pro předplatitele (navíc obtížnost madhouse), později je uvidí i ostatní myslím.
-
-
-
-
-
za 300 v Tescu a jdu do toho!
-
Jaaj, obávám se opět, že RE7 za plnou cenu bude jen poloviční zážitek, přeci jen, podle lidí co už ho hráli/měli interní informace ze studia, to je zážitek okolo pouhých deseti hodin. Alien Isolation trval cca aspoň dvakrát tak dlouho. Ta DLC placená a neplacená tomu moc nenapomáhají, navíc, když rozšiřují background story Bakerů. Fakt mám strach jak tohle dopadne, Metacritics říká jasně, že kritici jsou ukájeni, ale fanoušci jsou rozpolceni..
-
-
Alien Isolation trval dvakrát tak dlouho, než měl...
-
-
Alien Isolation trval tak akorát dlouho. Byl delší než klasické hororovky za poslední léta, a nebyl tak dlouhý, aby začal nudit, nebo byl procítěn stereotypem. Hltal jsem každou hodinu, a neustále myslel na to co se bude dít dál, hodně se mi to líbilo.
-
-
Napodobne. Sranda je, ze na zacatku jsem to nejprve vzdal. Tusim, ze ctvrtej level jsem se zasekl ve krince a nevedel kam jit. Par kroku a vzdy me dostal. Po par tydnech jsem to hral a docela v poho. Pro mne nej horor za poslednich par let. Rozhodne bych to chtel hrat ve vr.
-
No nevím, mně to opravovaní výtahů přestalo bavit tak v půlce. 20 hodin byl naprostý úlet té hry. Sestříhat to, dát tam nějaké A.I, vymazat ty trapné skripty, omezit vetřelce, který byl tam, kde jsi byl ty, čili horror se z toho postupně vytrácel a pak to mohla být opravdu dobrá hra. 10 hodin pro RE7 je ideál. Docela mě otravují natahované hry a hlavně ty, které se uměle natahuji třeba otazníčkami.
-
-
Otazníčkama nebo třeba když musím jednou lokaci probít (vlastně proběhnout, protože už je to nuda) 30 krát.
-
-
Ani bych neřekl, tohle je častý prvek hlavně u arkádových her.
-
všechny ne.... zlaté CoD *14*
-
Tak to jsi vyjmenoval všechny hry na světě *3*
-
-
Jaky opravovani vytahu? Tusim jen na zacatku jsi zprovoznil vlak, potom jsi mohl chodit kam jsi chtel. Od dvou tretin tam vetrelec chybel skoro az do konce, prosel jsem si skoro vse jak se mi chtelo.
-
-
No, já ho dohrál asi před 4 dny a tuším, že z 18 misí vetřelec nebyl v cca 3-4. Každopádně jsem to hrál na druhou nejvyšší obtížnost a musel jsem si to snížit SPOILER, když jsem byl v tom hnízdě, protože jsem se tam zasek a fakt už to bylo frustrující nechávat se furt sežrat *1* Každopádně, já to hral 84 hodin, cca rok a půl. Atmosféra skvělá, ale místy jsem musel přestat, protože jsem na to neměl nervy. Jak při sežrání, tak když drahá polovička náhle otevřela dveře - to jsem skákal metr ze židle vysoko *4*
-
btw: AI ti za prdeli furt nebylo. Vetsinou se presouval mezi jednotlivymi ventilacnimi pruduchy. A zrovna ta layera, kde se presouval, byla neustale nastreamovana. Takze i kdyz jsi se presunul do noveho levelu, vetrelec pozici nemenil. Maximalne zacal rychle utikat do tveho levelu. Okamziku, kdy ho meli predskriptovanyho, bylo minimum.
-
*spoiler* - to je pekny, jak se snazis za kazdou cenu presentovat svou pravdu. Ale priste nez zacnes soudit hru z prvnich par desitek minut, trochu se zabrzdi :-D ;-) Ale ve dvou tretinach hry jsi ho vystrelil zachrannym modulem do vesmiru - mimochodem nej level (zachranny modul). Potom jsi se setkal s jinyma az pred koncem. Protivnikem byli trochu "jini" androidi.
Ale aspon je videt, ze rozumujes nad hrou, kterou jsi skoro ani poradne nehral ;-) -
"Od dvou tretin tam vetrelec chybel skoro az do konce, prosel jsem si skoro vse jak se mi chtelo."
Buď kecáš, nebo jsi to nehrál, nebo jsi hrál jinou verzi hry, protože od 1/3 hry je ti Vetřelec pořád v patách a dokumentuje událost, když sjedeš výtahem o patro níže a vetřelec je ti okamžitě v patách...
-
-
-
-
-