Přejít na výpis diskuzí
Vydání Resident Evil 7 doprovází dlouhý trailer a představení plánovaných DLC
24.1.2017 | Václav Pecháček
40 příspěvků
-
Už sem se dlouho tak nepobavil, zase... *15* . to: marti_ zdá se, žes asi na mistra triple gaye narazil prvně *15* ,je to tak jeho profilová fotka je skutečně pravá *3*
-
Obtížnosti jsou tři pro předplatitele (navíc obtížnost madhouse), později je uvidí i ostatní myslím.
-
tak to by mě ta hra mohla i bavit. Demo byla nuda, ale pokud se tam střílí, dám tomu šanci až trochu dropne cena, zatím jsem hrál skoro všechny RE hry od RE 1 a jde mě hlavně o příběh, lore a postavy. Hlavní hrdina v RE7 je prý pěkně nudnej, ale tak to snad zkousnu...
-
Ale tady není stealth prakticky vůbec, je to kličkovaná. Vždy stačí zaběhnout za pár rohů a monstra zmizí. žádné schovávání ve skřínkách, pod stoly atd. Jediný komu se musíš vyhýbat je máti a to kvůli vosám. zbraní je tu mraky ( cca 5 pistolí, 2 brokovnice, plamenomet, granátomet, samopal, bomby a dojde i na motorovku). A hlavní hrdina je týpek, kterému moc nevadí ani ztráta končetin. Spojitost s jedničkou je jen v prostředí, systému klíčů a safe roomů. Dost to vyhajpovali demem.
-
No, já ho dohrál asi před 4 dny a tuším, že z 18 misí vetřelec nebyl v cca 3-4. Každopádně jsem to hrál na druhou nejvyšší obtížnost a musel jsem si to snížit SPOILER, když jsem byl v tom hnízdě, protože jsem se tam zasek a fakt už to bylo frustrující nechávat se furt sežrat *1* Každopádně, já to hral 84 hodin, cca rok a půl. Atmosféra skvělá, ale místy jsem musel přestat, protože jsem na to neměl nervy. Jak při sežrání, tak když drahá polovička náhle otevřela dveře - to jsem skákal metr ze židle vysoko *4*
-
radši bych hrál RE6 než nějakou stealth nudu kde půlku času strávím někde v rohu čekáním až padouch odejde + RE6 byla dost slušná TPS se skvělými combat mechanismy a všemi oblíbenými postavami.
-
WTF....co tim jako chtěl basnik řict?
Nejdřive si stežuje a pak že to tam je tak stejně kupovat nebudu? znova WTF??
Kdo by chtěl další residen evil 6 ???? -
Ani bych neřekl, tohle je častý prvek hlavně u arkádových her.
-
všechny ne.... zlaté CoD *14*
-
tak ale kvůli jedné zajímavé čtvrtině si to stejně kupovat nebudu LoLz...
-
Nekecám... jenom ta poslední čtvrtina je děsně nudná koridorovka. A stealth tam není skoro vůbec, spíš kličkovaná.
-
to není pěkné si takto vymýšlet, to by mě pak ta hra mohla začít i zajímat, protože stealthem já nekonečně opovrhuji a považuji to za jeden z nejhloupějších žánrů...
-
Poslední čtvrtinu máš samopal,stovky nábojů a dálkově odpalované bomby... skoro z té části mohli udělat on-rail shooter.
-
A co takové Gravity Rush 2. Všude recenze, mraky textu, launch trailery, rozhovory, informace o bezplatném DLC, které má mít kolem 6 hodin a tady? Nic.
-
zatím to na mě působí dost nudně... toto není Resident Evil, ale spíš nějaký primitivní brakový redneck horror. Hrál jsem hodně RE her a toto je první o kterém vím, že by mě ani nebavil... a kam se poděli všechny známé a oblíbené postavy? Hrát za nějakou nicku bez výcviku se mě teda fakt nechce. To i v RE1 člověk v průběhu hry pokosil dost potvor, tady to vypadá, že člověku zatopí kdejaký hejhula s vidlema... snad se pletu, ale toto koupím za 800,- max...
-
Znáš tu o potrefené huse?
-
dlouhodobě žádné nemám. Doporučuji...
-
RE7 me miji svym zasazenim. Vetrelec byl uzasnej ale priste to budu hrat za normal. Za vyssi obtiznost je doopravdy neustale u hrace a po lokaci se presouva desne rychle. Kddyz jsem byl zpapan po 50x uz se vytratil strach. Ale atmosfersa husta jako mlha u Rakosnickovi studanky.
Femto, co delaji tve chloupky? -
btw: AI ti za prdeli furt nebylo. Vetsinou se presouval mezi jednotlivymi ventilacnimi pruduchy. A zrovna ta layera, kde se presouval, byla neustale nastreamovana. Takze i kdyz jsi se presunul do noveho levelu, vetrelec pozici nemenil. Maximalne zacal rychle utikat do tveho levelu. Okamziku, kdy ho meli predskriptovanyho, bylo minimum.
-
*spoiler* - to je pekny, jak se snazis za kazdou cenu presentovat svou pravdu. Ale priste nez zacnes soudit hru z prvnich par desitek minut, trochu se zabrzdi :-D ;-) Ale ve dvou tretinach hry jsi ho vystrelil zachrannym modulem do vesmiru - mimochodem nej level (zachranny modul). Potom jsi se setkal s jinyma az pred koncem. Protivnikem byli trochu "jini" androidi.
Ale aspon je videt, ze rozumujes nad hrou, kterou jsi skoro ani poradne nehral ;-)