Vydavatel NCsoft zavírá Carbine Studios spolu s MMO Wildstar
-
Na redditu jsem četl výlevy nějakých bývalých zaměstnanců, a jestli je jenom trochu z toho pravda, tak Wildtar byl odsouzenej ke skáze už před vydáním. Viz.
-
-
Díky za link. Hrozný wall of text. Upřímně, ta hra mi nesedla od začátku a neočekával jsem úspěch. Nevím proč.
-
Díky za link. zajímavé počteníčko :)
-
-
Velká škoda že to nevyšlo.
Bohužel to nemohlo wowku konkurovat.
Hráč mmo je dnes zvyklí dostat vše zadarmo. Ve Wildstáru se 99% hráčů nedostalo ani do prvního raidu. Dost možná 99% hráčů nedokončilo ani jeden dung. (ne že by se nesnažili)
Pro mě dodnes nepřekonané 5man dungeony a velmi zábavný combat. (raidování bylo spíš zkalamání a gear systém zpočátku vůbec nefungoval) -
Tak nějak se jim ten pokus o převrat nepovedl... teda sesazení WOW😉
-
Škoda, ta hra měla (minimálně v době vydání) nejlepší/nejoriginálnější bojový systém. Ať už to bylo, že když hráč dostal confused, tak se mu náhodně přeházela tlačítka wasd a pro chůzi dopředu musel například držet d. Při oslepení člověk opravdu skoro nic neviděl. A hlavně soubojový systém byl zaměřený hlavně na pohybu v boji, kdy i nejslabší nepřítel chargoval/dával aoe kouzla, kterým se musel člověk vyhýbat. Pokud se nepletu, tak to Blizzard použil (ne v raidech, ale u normálních postavách) až u WoD.
I vizuál vypadal opravdu zajímavě. Bohužel crafting zbraní byl dost neintuitivní. A dost mě zklamalo, když jsem se ke hře vrátil cca po roce (kdy přešla z placeného do free to play módu) a po přihlášení jsem zjistil, že jsem přišel o polovinu výbavy, protože byl vycraftěný a při změně craftingu odstranili i původní předměty.
Vážně nevím, ve Wildstar mě vážně bavily boje, ale strašně rychle z té hry vymizel "fun factor". Například Guild Wars 1 i 2 jsou v tomhle naštěstí mnohem dál.
-
-
Naprosto souhlasim, ty dungeony byly vylozene brutalni! Ze Skullcano na gold mam porad PTSD :D
Do raidu jsem se bohuzel nepodival, ale na tu relativni chvili co jsem to hral mam silene dobre vzpominky!
-
-
Já si teď dal půl roku pauzu od hraní Wildstaru. Teď mám důvod se alespoň na chvilku vrátit, ale je pravda, že konec je nevyhnutelný. Snad něco s podobnou vizuální stránkou vznikne, ale bude to více inovativní mmorpg...
-
-
ta vizuální stránka je důvod proč jsem to vydržel hrát jen 14 dní 🤮 .....ty barvy
-
-
Wildstar byla MMO masírka od počátku .... kdo to neprohlédnul hned , ten patrně ještě tuhle hru dodnes hraje :D