Vydavatelská práva na Alana Wakea se vrací k Remedy
-
Z clanku to vyzniva jako by jim MS licenci dal jen tak a jeste k tomu poslal par penez navic... to se mi nejak nezda... neco blizsiho k tomu by nebylo?
-
Chudák Olejník. Takový demagog a neznalec... https://games.tiscali.cz/recenze/quantum-break-recenze-273508
-
Hratelnost souboju samozrejme opakujici se, ale to je jako stezovat si ze v zavodni hre porad zavodite. Nekomu to nesedlo, me to bavilo. Podstatny pro me byl hlavne pribeh, atmosfera a s tim spojeny detaily okolo. Tohle je co Finove proste umi...
Ja se na pokracovani tesim uz dlouho, tak snad se dockam. Chci videt co bude dal a ne aby zustal ve "vyloze" obchodu. :)
-
KDyž jsem to tehdy hrál, tak mě to bavilo, jo ten gameplay je furt dokola, baterka pistole brokovnice, ale ten příběh mě u toho udržel. Asi před měsícem to hrála přítelkyně a nevydržela to právě kvůli těm hloupejm soubojům. Tak asi jak má kdo limit tolerance.. ;)
-
Hra byla příběhem a atmosférou naprosto parádní, ale fakt jí strašně sráželi ty souboje, to byla tak neuvěřitelná nuda 🙄
-
Alan Wake jsem si docela užil a ten cliffhanger na kterém skončila DLC mě hodně mrzel. Takže se k tomu snad vrátí...
Seriál je... otázka. Už první Alan Wake měl svůj malý seriálek před vydáním.... který se ukázal, že nakonec neměl vůbec nic společného s dějem hry.
-
Tohle říct o Remedy, kteří se VŽDY snaží přijít s něčím originálním, nevídaným a někdy až experimentálním (Quantum Break) chce velkou dávku demagogie a neznalosti.
-
Tak zrovna tohle studio zkouší furt nový věci. Quantum Break napůl seriál napůl hra, Control vypadá taky dobře. Nějak nechápu proč by to studio nemělo fungovat.
-
Ne, nikdy mě to nebavilo. Příliš repetivní přístup k lividaci nepřátel tu hru napro zabíjí. A bohužel se v takovém repetivním přístupu k gameplayi bůh ví proč vyžívají. Za dob Maxe Payna jim to procházelo, ale dnes už jsou trochu jiné nároky a oni ne a ne se jim přizpůsobit.
Vlastně mě překvapuje, že to studio pořád funguje...