Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • království za remake stařičkého Seal Team
  • Království za remake prvního R6 a Rogue spear.
    • Psychotic
      Přihoď půl dcery.
      • Horní nebo spodní?
  • ja hlavne nechapu tu potrebu narvat do jedne mise alespon 30 teroristu .. 1. je to tezce uveritelne 2. kdyz budu chtit strilecku tak si zahraju strilecku 3. pet - deset zabitych staci, klidne mene, hlavne at se nejak rozume chovaji a at nejsou pokazde na stajnem miste ... jde snad o to balancovat mezi opatrnym a agresivnim postupem, vychadzejic z toho, ze nevim jestli za tema dverma nekdo je nebo neni ...
    • Mechwarrior_bw
      na druhej strane si predstav finálnu misiu v R6 podobnú ako bolo obsadenie školy v Beslane islamskými teroristami (tam ich bolo cez 30). Mal by si k dispozícii povedzme 6-8 týmov, už len samotné naplánovanie by trvalo možno 2 hodiny (mňa by to hodne bavilo) ... bola by to viac stratégia ako akčná hra.

      Každopádne rovnako ma bavili misie zo SWAT 3 - malý dom, v ňom 2-3 osoby ale iba jedna ozbrojená. Na prvý pohľad primitívne jednoduchá misia hotová za pár sekúnd ale to je omyl, ak chcel hráč dodržať protokol a zajať zločinca živého bez zranenia kohokolvek zo zúčasnených nebolo to vôbec jednoduché... a hlavne to bola výzva (určite väčšia ako pokosiť rotačákom 200 vojakov v code).
      • Nezlobte se na mě, ale rozčilujete se nad vlastní tupostí. Žijete komerčními produkty, které mají své stále omezenější hranice. Přitom tu takové hry jsou, nebo alespon cesta, kterou mohou jít.

        Kupříkladu project reality k BF2. Já jsem téhle hře propadl a už nic jiného ani nepouštim. Je neuvěřitelné, co dokázalo za mod vytvořit nezávislé studio Black Sand. Svým charakterem a velikostí přečnívá komeční tituly a je přitom úplně zadarmo. Takových modů je jistě více. Tento jsem zmínil, protože jej považuji za aboslutní špičku.

        Prostě, pokud nechcete jít s proudem, je třeba podporovat nezávislé vývojáře. Co kdyby jim každý, kdo si jejich produkt stáhne poslal na účet 100kč? Asi by byla herní scéna jiná.
        • já mám asi jednoduchou a mylnou představu o nezávislých projektech (těch kvalitních je doopravdy jako šafránu), většina z toho je stejně na HL(2). A Vy zas naopak o komerční scéně. Já si nemyslím, že v dalších pěti, deseti letech se někdo odváží experimentovat a vydávat hry, jako R6, SWAT,ARMY/OPF...

          Na druhou stranu, R6RV na steamu koupíte za pár šupů (SWAT 4 jsem nikde neobjevil) a multiplayer i tam nabízí veliký potenciál. Horší je to s hráči (chce to sehranou partu na mumblu, nebo TS).
          • hele ani jeden z tvych prispevku tady zatim nedava moc smysl .. tvrdis veci, ktere nejsou podlozene, podsouvas nam co si myslime a jake mame predstavy at uz o komercni, nebo nezavisle scene ... kdys si to prectes po sobe tak to vypada jako by se sloucili 2 uplne nezavisle vlakna
        • sry ale project reality pro BF2 je uplne neco jineho nez resime .. to same ostatni dobre mody ... ukaz mi ale jeden, ktery by nahradil puvodni R6 nebo SWAT .. hry s temto konceptem se ted nedelaji a nevim o zadnem SP modu pro nekterou hru, ktera by je suplovala ..
          • nevíš o nich protože k tomu nejsou server games ani časopisy level. Přesto takové jsou. Ne přesně SWAT ani Rainbow six. Nastínil jsem jen, čemu a jak se věnuje nezávislá scéna, že tady je a dělá kvalitní věci narozdíl od ždímaček EA
            • Mechwarrior_bw
              myslím, že máš dosť jednoduchú predstavu o "nezávislej scéne", skutočne dobrých projektov je ako šafránu a tých ktoré boli dotiahnuté do konca je ešte menej. A je diametrálny rozdiel robiť mody pre multiplayer a urobiť plnohodnotnú SP hru splnujúcu aspoň základne kvalitatívne parametre. Momentálne neexistuje žiadna indie SP hra ktorá by sa čo len vzdialene podobala na R6.
            • :) a budes je drzet takhle v utajeni ? neboj se podelit .. nemam moc cas na slednovani tehle veci, lidi co sem tam neco zahrajou znam tak dva (alespon ty o kterych vim, ze hrajou, ostatni se nejspis taji, ze lezou ke svym ratolestim do supliku pro nejakou tu strilecku)
        • Mechwarrior_bw
          až sa objaví nezávyslí tím vývojárov ktorý sa budú snažiť vytvoriť remake R6 1 / RS: rogue spear a budú na to mať talent i technologické prostriedky, rád im pošlem aj 1000 kč. A ne takové hry tu NEJSOU... toto nie je debata of BF.
      • taková hra by byla super
      • tak ten pocet samozrejme muze byt i vetsi ... kdyz to bude davat smysl .. ale ne za ucelem udrzet pozornost hrace pouhym strilenim ... mam pocit, ze dnes si vydavatele/vyvojari mysli, ze kdyz hrac nestrili tak se nudi ...
  • Slušný start? Cha cha! Já bych řekl, že to je pěkně na kosočtverec a už jen tenhle článek mě přesvědčil o tom, že série Rainbow Six je mrtvá. Škoda, další zářez.
    • Taky me zarazi tenhle pristup kterej jenom podporuje zjednodusovani her. Doprkynka koho to muze bavit kdyz vidi protivniky skrz zed. Jako pochopim nakej senzor tlukotu srdce ale tohle ne. Osobne ani nechci mit nic spolecnyho s hrou ktera se takhle podbizi.
    • taky me zaráží že redaktor to nezvozil a misto toho vychvalil
  • Call of Six holt poslední díl byl Raven Shield jenže to byl rok 2003,když teda nepočítám datadisk co k němu vyšel
    • dva datadisky ..
  • I přesto, že mě hra moc nezajímá, mám pocit, že si vyvojáři o hráčích myslí, že jsou úplní idioti (do pr...ele s komercí a marketingem). Teď jsem dohrál BF3 a hrozně jsem si užíval prostředí, kde někdy stačí vykročit pár metrů jiným směrem a hra automaticky začne odpočítávat návrat do mise :( zlatej Crysis! Přes potenciál enginu tohle prostě nechápu. Proč si nemůžu prohlídnout hezky vypadající lagunu, když to navíc i navýší i hrací dobu? Většina věcí funguje jako pozlátko, kdy vás někdo vezme za ruku a protáhne hrou. Tohle mi prostě nesedí i přesto, že mám filmový zážitek u her rád. Jak říkám, ideální je pro mě Crysis. Asi si ho zase dám :)
    • Spades
      Vývojáři jsou líní dělat větší prostředí, než ten koridor - ty sice něco hezkého vidíš, ale na druhe straně není nic
      • "ty sice něco hezkého vidíš, ale na druhe straně není nic"

        No jo, úplně jak smrt.
      • Ghost47
        Mám pocit, že o tom kdysi psal někdo z Cryteku... na konzoli máš 256MB (PS3) nebo 512MB (X360) paměti, na tom si s nějakou obrovskou zónou plnou AI jednotek moc vyskakovat nemůžeš... potřebuješ aby se hráč pohyboval předvídatelně, proto ten tunel...
        • ¨Battlezone 2 fungoval a to na něj stačilo 32MB ... co to byl vlastně za rok, 99,2000?
        • ale dyt odstraneni koridoru se nerovna otevrenemu svetu .. nepotrebujes 60 km^2 a 300 aktivnich AI ... neni to otazka technickych moznosti (jiste limitace, zvlast u konzoli tu jsou), ale soucasnych trendu, ekonomiky vyvoje her a konzumnosti hracu (at uz dobrovolne nebo vnucene) ...
    • Mechwarrior_bw
      Crysis som mal rád ale tiež tam bolo odpočítavanie a ak ťa nezabili rakety z lode tak si zomrel sám od seba a to napriek tomu, že je pomerne zaujímave pohybovať sa mimo obmedzenú zónu.
  • videl jsem tu prezentační misi a pusobilo to hodne jako koridor, ja vim byl to most ale stejne mam takový pocit ze hra bude vicemene koridorovka
    • tak koridor a arkadu uz nam ukazali ve Vegas 1 a 2 ... proste tyhle hry nema smysl tlacit pres pribeh ... chce to mapu/dum/komplex, nekolik vstupnich a extrakcnich bodu, cil a podminky uspechu a absolutni volnost ... pokud budou mise nejakym zpusobem propojene na pozadi, tak oka, kdyz to budou uplne nezavisle mise tak taky dobre ..
      • Mechwarrior_bw
        "mapu/dum/komplex, nekolik vstupnich a extrakcnich bodu, cil a podminky uspechu a absolutni volnost"

        presne tak, navyše s takto koncipovaným prostredím, je lahké sa stotožniť a ak hráč dostane chuť môže si zvoliť konkrétnu mapu, nastaví si obtiažnosť, počet nepriatelov a hrať bez príbehových kecov a predhraných scén. Najradšej mám misie v podobe nejakej budovy alebo komplexu budov v otvorenom teréne, takže je možné obísť a prehliadnut si celú budovu (odstreliť hliadky na balkónoch:) atď) a zaútočiť z rôznych smerov...

        Jednoducho ma baví fakt, že tu mám pred sebou nejakú budovu plnú po zuby ozbrojených teroristov a všetko čo sa odteraz udeje závysí iba odomňa, od mojej šikovnosti, taktického myslenia i reflexov a nie od scriptov alebo predstáv autorov hry.
  • Páni. Doufám, že všechny vyjmenované features půjdou vypnout. Nesmrtelnost, AI myslící za mě, tipy a triky ani šestý smysl pro vybavení a koukání skrz zdi nechci.
    • lol oni se snaží to tam zakomponovat a ty to chceš vypnout, ale jinak souhlas
  • takova srracka to je moc toto jak to muze nekdo chtit nebo si zahrat? zlatej battlefield 3 to je super hra realisticka grafika, zvuk a realne zbrane dokonce totalne realnej rezim umrti taky se mi libi za tam konecne dali realne niceni tanku a aut
    • PreidaQ
      No vidíš. A já si zrovna pod pojmem realistická akční hra představím první tři díly Rainbow Six a nebo čtyři díly SWAT. *3*
      • Souhlas, jeste bych do vyctu pridal The Regiment, sice to nemelo peknou grafiku a rozsah swat nebo R6, ale i tak jsem u toho vydrzel dlouho. Duvod byl jeden a to jednoducha a relativne ucinna taktika uvnitr budov + jeji vycvik.
  • Danieledl
    dozvíte - ne dozíte :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit