Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Marquis
    Snad někdy dostaneme SWAT 5 a ten nám vrátí taktiku zpět do her...
    • osobne to vidim skor tak, ze by sa spravil kvalitny fanuskovsky SWAT-like mod napr. na battlefielda, pretoze dnesnym trendom je jednoduchost a aj ked SWAT 5 vznikne, bude to konzoloidny odvar
      • Na BF3 ziadny mod nikdy nebude, na BF2 mas ProjectReality
    • Mechwarrior_bw
      SWAT 5 má pod palcom Activision, bude z toho ďalší cod... na to by som sa kludne vsadil. Napokon už aj S4 naznačovala kam to všetko smeruje.
      • ha uz od SWAT5 tiec necakam nic dobreho, ono uz SWAT4 mala nejakeho divneho game designera, na jednej strane uzasna atmosfera, na druhej strane nepochopitelne nerealne prvky (zameriavanie, zbrane, ai, atd.) nebyt mp tak tu hru preklinam do konca casu
      • Ku*va drát....
  • Mechwarrior_bw
    "Nejen při přestřelkách doceníte nové, intuitivnější ovládání, které zjednoduší především krycí systém"
    - o tom, že to masy docenia, to nepochybujem...

    "bez možnosti, že vás nepřítel trefí - přeběhnout do dalšího nejbližšího bezpečného místa"
    - áno toto je presne to čo nám v taktických akciách chýbalo, až teraz to bude dokonalé.

    "Aby autoři vyšli vstříc i hráčům méně zdatným v týmových střílečkách, čekají vás i různá zjednodušení ...umělá inteligence vašich kolegů už sama zjistí, kudy dovnitř nejlépe vniknout tak, aby se nikomu z vašich nic nestalo."
    - super, veď je predsa nepriatelné aby ludia v taktickej akcii mysleli a mohli byť ohrození pri vstupe do miestnosti.
    • Teď už jen přidat Autoplay tlačítko, aby náhodou poďobaní američtí obtloustlí puberťácí náhodou nemuseli nic dělat a ono se to hrálo samo.. *10*
  • ja hlavne nechapu tu potrebu narvat do jedne mise alespon 30 teroristu .. 1. je to tezce uveritelne 2. kdyz budu chtit strilecku tak si zahraju strilecku 3. pet - deset zabitych staci, klidne mene, hlavne at se nejak rozume chovaji a at nejsou pokazde na stajnem miste ... jde snad o to balancovat mezi opatrnym a agresivnim postupem, vychadzejic z toho, ze nevim jestli za tema dverma nekdo je nebo neni ...
    • Mechwarrior_bw
      na druhej strane si predstav finálnu misiu v R6 podobnú ako bolo obsadenie školy v Beslane islamskými teroristami (tam ich bolo cez 30). Mal by si k dispozícii povedzme 6-8 týmov, už len samotné naplánovanie by trvalo možno 2 hodiny (mňa by to hodne bavilo) ... bola by to viac stratégia ako akčná hra.

      Každopádne rovnako ma bavili misie zo SWAT 3 - malý dom, v ňom 2-3 osoby ale iba jedna ozbrojená. Na prvý pohľad primitívne jednoduchá misia hotová za pár sekúnd ale to je omyl, ak chcel hráč dodržať protokol a zajať zločinca živého bez zranenia kohokolvek zo zúčasnených nebolo to vôbec jednoduché... a hlavne to bola výzva (určite väčšia ako pokosiť rotačákom 200 vojakov v code).
      • Nezlobte se na mě, ale rozčilujete se nad vlastní tupostí. Žijete komerčními produkty, které mají své stále omezenější hranice. Přitom tu takové hry jsou, nebo alespon cesta, kterou mohou jít.

        Kupříkladu project reality k BF2. Já jsem téhle hře propadl a už nic jiného ani nepouštim. Je neuvěřitelné, co dokázalo za mod vytvořit nezávislé studio Black Sand. Svým charakterem a velikostí přečnívá komeční tituly a je přitom úplně zadarmo. Takových modů je jistě více. Tento jsem zmínil, protože jej považuji za aboslutní špičku.

        Prostě, pokud nechcete jít s proudem, je třeba podporovat nezávislé vývojáře. Co kdyby jim každý, kdo si jejich produkt stáhne poslal na účet 100kč? Asi by byla herní scéna jiná.
        • já mám asi jednoduchou a mylnou představu o nezávislých projektech (těch kvalitních je doopravdy jako šafránu), většina z toho je stejně na HL(2). A Vy zas naopak o komerční scéně. Já si nemyslím, že v dalších pěti, deseti letech se někdo odváží experimentovat a vydávat hry, jako R6, SWAT,ARMY/OPF...

          Na druhou stranu, R6RV na steamu koupíte za pár šupů (SWAT 4 jsem nikde neobjevil) a multiplayer i tam nabízí veliký potenciál. Horší je to s hráči (chce to sehranou partu na mumblu, nebo TS).
          • hele ani jeden z tvych prispevku tady zatim nedava moc smysl .. tvrdis veci, ktere nejsou podlozene, podsouvas nam co si myslime a jake mame predstavy at uz o komercni, nebo nezavisle scene ... kdys si to prectes po sobe tak to vypada jako by se sloucili 2 uplne nezavisle vlakna
        • sry ale project reality pro BF2 je uplne neco jineho nez resime .. to same ostatni dobre mody ... ukaz mi ale jeden, ktery by nahradil puvodni R6 nebo SWAT .. hry s temto konceptem se ted nedelaji a nevim o zadnem SP modu pro nekterou hru, ktera by je suplovala ..
          • nevíš o nich protože k tomu nejsou server games ani časopisy level. Přesto takové jsou. Ne přesně SWAT ani Rainbow six. Nastínil jsem jen, čemu a jak se věnuje nezávislá scéna, že tady je a dělá kvalitní věci narozdíl od ždímaček EA
            • Mechwarrior_bw
              myslím, že máš dosť jednoduchú predstavu o "nezávislej scéne", skutočne dobrých projektov je ako šafránu a tých ktoré boli dotiahnuté do konca je ešte menej. A je diametrálny rozdiel robiť mody pre multiplayer a urobiť plnohodnotnú SP hru splnujúcu aspoň základne kvalitatívne parametre. Momentálne neexistuje žiadna indie SP hra ktorá by sa čo len vzdialene podobala na R6.
            • :) a budes je drzet takhle v utajeni ? neboj se podelit .. nemam moc cas na slednovani tehle veci, lidi co sem tam neco zahrajou znam tak dva (alespon ty o kterych vim, ze hrajou, ostatni se nejspis taji, ze lezou ke svym ratolestim do supliku pro nejakou tu strilecku)
        • Mechwarrior_bw
          až sa objaví nezávyslí tím vývojárov ktorý sa budú snažiť vytvoriť remake R6 1 / RS: rogue spear a budú na to mať talent i technologické prostriedky, rád im pošlem aj 1000 kč. A ne takové hry tu NEJSOU... toto nie je debata of BF.
      • taková hra by byla super
      • tak ten pocet samozrejme muze byt i vetsi ... kdyz to bude davat smysl .. ale ne za ucelem udrzet pozornost hrace pouhym strilenim ... mam pocit, ze dnes si vydavatele/vyvojari mysli, ze kdyz hrac nestrili tak se nudi ...
  • Království za remake prvního R6 a Rogue spear.
    • Psychotic
      Přihoď půl dcery.
      • Horní nebo spodní?
  • I přesto, že mě hra moc nezajímá, mám pocit, že si vyvojáři o hráčích myslí, že jsou úplní idioti (do pr...ele s komercí a marketingem). Teď jsem dohrál BF3 a hrozně jsem si užíval prostředí, kde někdy stačí vykročit pár metrů jiným směrem a hra automaticky začne odpočítávat návrat do mise :( zlatej Crysis! Přes potenciál enginu tohle prostě nechápu. Proč si nemůžu prohlídnout hezky vypadající lagunu, když to navíc i navýší i hrací dobu? Většina věcí funguje jako pozlátko, kdy vás někdo vezme za ruku a protáhne hrou. Tohle mi prostě nesedí i přesto, že mám filmový zážitek u her rád. Jak říkám, ideální je pro mě Crysis. Asi si ho zase dám :)
    • Spades
      Vývojáři jsou líní dělat větší prostředí, než ten koridor - ty sice něco hezkého vidíš, ale na druhe straně není nic
      • "ty sice něco hezkého vidíš, ale na druhe straně není nic"

        No jo, úplně jak smrt.
      • Ghost47
        Mám pocit, že o tom kdysi psal někdo z Cryteku... na konzoli máš 256MB (PS3) nebo 512MB (X360) paměti, na tom si s nějakou obrovskou zónou plnou AI jednotek moc vyskakovat nemůžeš... potřebuješ aby se hráč pohyboval předvídatelně, proto ten tunel...
        • ¨Battlezone 2 fungoval a to na něj stačilo 32MB ... co to byl vlastně za rok, 99,2000?
        • ale dyt odstraneni koridoru se nerovna otevrenemu svetu .. nepotrebujes 60 km^2 a 300 aktivnich AI ... neni to otazka technickych moznosti (jiste limitace, zvlast u konzoli tu jsou), ale soucasnych trendu, ekonomiky vyvoje her a konzumnosti hracu (at uz dobrovolne nebo vnucene) ...
    • Mechwarrior_bw
      Crysis som mal rád ale tiež tam bolo odpočítavanie a ak ťa nezabili rakety z lode tak si zomrel sám od seba a to napriek tomu, že je pomerne zaujímave pohybovať sa mimo obmedzenú zónu.
  • Páni. Doufám, že všechny vyjmenované features půjdou vypnout. Nesmrtelnost, AI myslící za mě, tipy a triky ani šestý smysl pro vybavení a koukání skrz zdi nechci.
    • lol oni se snaží to tam zakomponovat a ty to chceš vypnout, ale jinak souhlas
  • RIP (i kdyz taktika skoncila s R6, tj RIP po treti)
    • *s R6 RS
  • jindra.veliky
    kecy, prdy, bedary *12*
    • Ty jseš stejně borec Pane Mínus, bez tebe by to tu nebylo ono, proto jako pochvalu dostaneš mínus i odemne, vím že tě to vždy potěší:)
  • LOL takze jsou to takove takticke omalovanky kdy jen zmacknete tlacitko se spravnou barvickou v spravnou chvili?
  • Danieledl
    dozvíte - ne dozíte :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit