Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • S Marsem je to jako s ARMA. Není pro masy, ale udrží se a bude na dlouhé roky bez přímé konkurence.
    • -delete- blbe umisteno, presunuto vyse...
      • CC potřeboval trochu "dopéct", než byl vydán :)
        • CC byl hroznej paskvil slepenej z nekolika licencovanych modulu a enginu, nekolikrat se predelaval i engine i cely CC a vysledek dopad tak jak dopad... AI se po dvou letech chovala podstatne hure nez predtim... na druhou stranu stabilita je na tom o poznani lepe *1*
  • Iggy
    Už jen kvůli zpracovaným satelitním snímkům a ne random vytvořeným lokacím to za zahrání stojí. Pokud si samozřejmě umíte užít vesmír jako takový a necháte se jím fascinovat.
  • No hlavně aby tam nepřidávali cokoliv s AIčkem... třeba přespříliš autonomní ovládání s timeshiftem viz reálné ovládání vozítek na marsu... celé to stojí na engine z Carrier Command kde byl opravdu žalostný pathfinding... *9*
    • Zayl
      Ha na tu otřesnost Carrier Command jsem úplně zapoměl, podařilo se jim to nakonec opatchovat?
      • Tak prej nic... vubec nic... uplne se na to vys*ali... jak jsem cekal... no hlavne ze behem vyvoje asi 6x premodelovali vsechny postavy *7*
        • Poslední patch na Carrier Command je z června, takže se na to očividně v Bohemce nevysrali a ty zbytečně rozmícháváš flame.

          BTW. Ty máš nějaké konkrétní zákulisní informace z vývoje? Já jen že tady tak sebevědomě mácháš s různýma polopravdama a domněnkama, viz tvůj comment z 14.11 - 21:39 .
          • Ano mam. Z ocividnych duvodu vsak nebudu zverejnovat ani jmena ani pozice... ani sve ani soucasneho insidera.
            Pred lety jsem se vsak na vyvoji podilel (a nestacil se divit) a stejne tak i onen soucasny insider.

            Problem bohemky je, ze proste na kvalitu hazi bobek... a to tak ze velmi... jeste v dobe vydani A2, OA a vsech DLC nemeli radne QA (jeden radoby QA manager a selftesting se neda pocitat) ... popravde jmenovite DLC se prakticky netestovala... od te doby sice jakesi QA nastolilo ale ani tak to neni slavne... na to kolik momentalne maji "projektu" je tam lidi zalostne malo...
            • Tak v tom pripade by jsi mel vedet jak to s tim AI v CC ve skutecnosti bylo, kdo byl na vine, co se s tim dalo (nedalo) delat a jake byly terminy (Micrososft a X360). Pr*ser to byl a to kardinalni, o tom zadna.

              V druhem bode Bohemce celkem krivdis, QA uz je na uplne jine urovni nez drive a dal se zlepsuje. Ta snaha tam je.

              Mozna by jsi mel hazet mene spiny na sveho byvaleho zamestnavatele, mohlo by se ti to v budoucnu vymstit. Cesky herni rybnik je maly.
          • A udelal ten patch neco s AI nebo je to porad stejny?
            • Já jsem hrál verzi 1.6 a ta mi už přišla v pohodě.
          • Je listopad.
      • To nevim, ale zkusim to zjistit... nic mene jak znam Bohemku, tak nikoliv...
        • omg on existuje cryengine a oni to postavej na tomhle. Cili uz me to nezajima.
          • michaliuz18
            ano lebo nemaju tolko prachov a licencie aby pouzili cry engine , zacali sme robit hry uplne nekvalitne, a to ma serie
  • Když se v článku zmiňoval Orbiter a KSP, tak ještě se nesmí zapomínat na Space Shuttle Missions.
  • Já to nechápu, proč pořád dělat vícero titulů zaráz, které stejně upadnou v zapomnění a neudělat jeden titul, který by byl dotažený do konce. Hlavně něco zbaslit a rychle s tím do světa. To je strašný a děje se to bohužel i v neherní sféře.
    • to je jednoduché, mají hotový engine a fyziku tak proč to nevyužít na víc her
      • Ne uplne. Nastroje maji stare a neumoznujici jim veci, ktere jsou pro ostatni samozrejmosti (level streaming, level painting (object, materials), vytvoreni animace primo ve scene) jsou pro ne naproste scifi, nemluve o jinych platformach.. jen mackaji stale stejny brand a radi se spis do indie gamedevelopingu. V pripade, ze mas finance + hodne lidi (co se chteji ucit) a dobre nastroje, muzes si neco takoveho dovolit.
        Na rovinu? Take On Mars zadny prulom do sveta neudela. Nebude to zadna znacka, co muze pritahnout nove fanousky a nejsou v nem zadne genialni napady. Maximalne potesi tamhle Celoushe a ostatni hardcore fan, kteri tam budou. Zbytek jim prijde/odejde, protoze inovace ve srovnani s jinymi hrami je na bodu mrazu. Sam se zeptej lidi kolem, krom fanousku, jake bylo Take On Helicopters... Vetsina ti toho moc nerekne. Zhruba stejne jako SCI. Pritom je na trhu mnoho enginu, za ktere uz davno nemusis platit a pri trose uprav by se v nich dala delat i arma (pokud by teda meli spravne odkomentovany engine s dokumentaci, coz nikdy nemeli (nerikam, ze ted nemohou mit)).
        • Tyvl chlape ty jsi asi nějakej odborník! Nechtěl by jsi zavolat Markovi Španělovi že to celý vede blbě a že to povedeš místo něj? Docela mě ale zaujalo několik dezinformací které zde uvádíš.

          Level streaming? - Arma má jedny z největších lokací ze všech her na trhu a řekl bych že se "streamují" velice dobře.
          Level painting? - Kdyby jsi si otevřel Editor u CC tak by jsi si zjistil jak snadno se paintí objekty a materiály na terén. Ale to se od takovýho ignoranta jako ty nedá očekávat, že by si to zjistil.
          Animace ve scéně? - Neni mi úplně jasný co tím myslíš, ale něco takového nemá ani CryEngine (viz programátorská přednáška Warhorse GDS 2012). Animace se tvoří v externích programech.
          Platformy - CC engine podporuje PC a Xbox

          Máš ale pravdu v tom že Take On Mars je projekt zaměřený na úzkou hardcore skupinu a nemusí vyhovovat většině hráčů, ale to není objektivní nedostatek, který by jsi mohl kritizovat, ale designérské rozhodnutí s kterým maximálně nemusíš souhlasit. Howgh.
          • Tak delal jsem na tom neokolik let *3* Streaming system nemaji, coz je duvod, proc to neutahnou konzole. Level painting - hmm.... jenze pri normalnim vyvoji se nepaintuji v editoru jen materialy a animacni system maji dost zastaraly...
            A Vavru bych radeji nezminoval. *1*
            • A o CC enginu bych radsi vubec nemluvil... zatim jsem se setkal jen s pysnicimi se lidmi az tak moc, ze byli schopni se vysmivat i Unreal enginu, aniz by si v tom umeli napsat kameru (programatori)...
        • celoush
          Možná se budete divit, ale TakeOny, ani CC, nemám a kupovat neplánuji *3*

          > pri trose uprav by se v nich dala delat i arma
          Mám obavu, že si to malujete hodně růžově. Ale možné do budoucna je vše. Zatím mají tak stálou tvůrčí komunitu, která už engine zná na úrovni, že je schopná vypomáhat na tvorbě samotné hry či DLC, pak se tohle vše těžko háže přes palubu.

          A nebo si prostě neumí spočítat, že iterace na další verzi v enginu je dražší než to celé přepsat do enginu nového, i když http://www.joelonsoftware.com/articles/fog0000000069.html
        • *SCI - Jsem se sekl. Patri tam SCS software a jejich prezivani na truck sim *3*
    • celoush
      Protože utopistické scénáře o dokonalém světě jsme si tu užívali před rokem 89 až moc *5*
      • Jak to souvisi s tim co psal? Vzdyt ma pravdu. Otazkou je, proc Armu hnat do konzumu, kdyz to prece neni herni mainstream, ktery (nejen ty) tak nesnasite?
        • celoush
          Já nesnáším herní mainstream? Na to jste přišel jak? A navíc o Arma nepadlo ani slovo. Firma, která dělá jen jednu věc s tou věcí pak bohužel nejen stoupá, ale i padá... snad je pochopitelné a přirozené, jako v dalších nejen herních prostředích, že časem hledáš či vytváříš další kanály. Dělat jen jednu věc, té se držet a vyšperkovat, to dělá spíše startup někdy na začátku... z toho BI ale po těch letech docela vyrostla, takže je přirozené, že po přibrání několika týmů pod svá křídla, která často právě vsázela na jednu značku, vytváří nové kanály, na kterých může stavět a které může těžit. Zvlášť tehdy, když máš v týmu někoho, pro koho je daný projekt srdcovka (viz zrovna Take On Mars).
  • Jack1947
    Byl Early Access ale to uz byla drahna doba no, nezkusil jsem ale asi to vyzkousim kdyz to je tak dobre jakse o tom zatim pise.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit