Přejít na výpis diskuzí

Vynikající budovatelský survival RimWorld přechází do bety s pořádnou porcí nového obsahu

20.11.2017 18:19
Patrik Hajda 36 příspěvků

Těžko se mi věří, že jsou to již čtyři roky od spuštění první alfa verze hry RimWorld, která okořenila budovatelský systém Prison Architect komplexními survival prvky. Na Steamu se objevila teprve během loňského léta a i když se vývoj zdá nekonečný, rozhodně postupuje ke zdárnému konci. RimWorld totiž...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Rimworld, Prison Architect a Kerbal Space Program su ukazky ako by mal vyzerat Early Access - pravidelne updaty, vyborna komunita a vynikajuca hratelnost uz od prvych verzii. Dufam ze budu aj dalsie pozitivne priklady
  • Za mě rozhodně překvapení roku, hratelnost dobrá, ale člověk se musí dostat přes tu ne úplně lákavou grafiku, která je ale i dost limitující, protože vše je v jedné rovině + podlaha a střecha. Mít možnost kutat do země nebo stavět patra, tak by to bylo úplně jinde. Jinak mody to posouvájí hodně daleko, ale jsou prostě limity, kam už jít nelze.
  • Lze tu hru vyhrát? A co je po konci hry?
    • Hra sa da vyhrat odletenim z planety. To sa da dosiahnut bud postavenim vlastnej lode, alebo cestovanim na druhu stranu planety kde sa nachadza uz pripravena lod. Existuje aj mod ktory ti lod aj s posadkou po odleteni z planety ulozi a umozni ti s nou "pristat" na zaciatku dalsej hry, vratane posadky. Cize mozes pokracovat dalej :)
      • Myslím že ta loď je jen v módu, kde hraješ za znuděnýho zbohatlíka (rich explorer tušim?). Ale i kdyby to už bylo jinak, dojít přes půl planety není žádná legrace :)
    • Hru lze vyhrát, ultimátním cílem je opustit planetu.
      Co je pak? To nevím, asi GG a formát hardisku, už nic víc hrát nepotřebuješ *1*
    • V posledním updatu přidali konečnou animaci, kdy odletíš z planety. Co je pak netuším. :-)
      Původně do byli trosečníci, kteří havarovali s kosmickou lodí a snažili se dostat zpět do vesmíru, ale pak přidali i jiné mody.

      Já se ani nesnažil z planety dostat, ale piplal jsem si kolonii. *1*
  • Díky, tohle určitě zkusím. Sice to moc nevypadá, ale roky zkušenostní mi říkají, že to nebude vadit.
  • Snad si úspechu tohto žánru všimnú aj veľké firmy a vyjde nejaká AAA hra s podobnou tematikou
    • Jako takováhle promakaná strategie typu Rimworld s Áčkovou grafikou? No ty kráso, to by bylo 99 % kladných recenzí na Steamu :)
      • Jiná grafika z toho neudělá lepší hru. A 2D je nejpřehlednější možná forma.
        • Viz třeba Space Pirates and Zombies 2. Neříkám že je to špatná hra (spaz2), ale jednička která byla 2D mi sedla víc. Ale obě jsou pecky (jen každá trochu jinak).
      • To bude ještě trvat, teď všichni potají kutí svoji kopii PUBG a určitě si myslí jak na to vydělají...
  • Hraju to uz od prvni alfa release, delal to jeden clovek sam, ted uz ma mozna par lidi k dobru, posloucha komunitu a vytvoril naprosto genialni strategii...

    ti co si stezuji na grafiku asi nestoji o naprosto excelentni hratelnost a raci vyhledavaji blbosti co jen dobre vypadaji....
  • +1 za inováciu, -10 za grafiku
    • grafika musí být přehledná, protože se ve hře děje milion věcí najednou, něco jako Dwarf Fortress, kterému je Rimworld trochu podobný, další věc je, že jednoduchá grafika se mnohem snáze moduje
    • jamar28
      Grafiku to má adekvátní. Jakou by sis představoval?
    • Naopak, je to pecková grafika a k tomu stylu hraní sedí, navíc komplet hra dost pod 500MB a rozjede to i hodně slabý notebook, co víc si na odreagovaní přát.
      • Dokud ti tam nezančne běhet mraky panďuláků, tak to jakž takž jede, ale zkus nechat chvíli slepice bez dozoru...
    • Můžu se tě zeptat kolik ti je let? Abych měl zhruba přehled od kolika let je grafika důležitá.
      • Nechtěl jsi náhodou napsat: do kolika?
    • Záleží na grafice vážně tak moc? Vždycky mi přijde, že je to kritika typu "V té knize nejsou žádné obrázky!!!! 1/10 FŮŮŮŮJ !!!!!"
  • Kdy bude plná verze aby to mělo smysl hrát? To je furt samé nedodělané...
    • Tahle hra funguje už dobrej rok víc než dobře.
    • Věř tomu, že ta hra je dodělaná a stabilní, už pár verzí dozadu, jen přidávali nové funkce. A s tím je teď taky konec, když už je to beta, už jen obsah. Naskoč klidně teď, Rimworld je přesně ta ukázka her, jak má vypadat Early Access - brzký přístup do skoro hotového produktu, ne žádného polododělaného paskvilu.
    • až se poprvé pomiluješ s dívkou (či chlapcem)
      • Buzeranty neberu
  • Hra s takouto grafikou? No neviem.....
    • Asi nejlepší hra za posledních 5 let.
    • Je to indie hra, která běhá na opravdu starých strojích naprosto v pohodě. Díky tvému předsudku bych si takových her mohl užívat daleko dříve, protože jsem je odsoudil hned, jak jsem je viděl, aniž bych je zkusil.
      Na druhou stranu, posledních 5+ let vycházejí AAA tituly, které nezaujmou ani tou grafikou a vůbec ničím, vývoj stojí desítky milionů dolarů a dělá je někdy i více jak 100 lidí a výsledek? Zaplatiš plnou cenu $50-60 a dohraješ většinou jen jednou za 8 hodin a co dál?
      • a kde běháš ty?
      • No nevim co je to naprosto vpohode, PA dokaze pokorourit i hodne nadupanymu CPU. Tisicovka basmenu a jde do kolen uz temer cokoli.

        Cimz netvrdim ze to neni paradni gameska se spickovou hratelnosti, narozdil od tech tzv AAA sracek (jako trebas ten trapnej lineardni tunel posledniho COD s nekonecnejma vlnama enemaku cekajicich na progres/prekroceni triggeru ...ve kterym si navic ani nezastrilis, protoze neni do ceho).
        • Pokud máš starší NB jako sekundár k hrám nebo prostě vůbec starší HW kousek a víš, kde má své limity, nastavíš výkon hry výkonu HW. Vždyť se to tak dělá posledních 20 let.
  • Sice nevím, kolik lidí se na této hře podílí, ale musím říci, že za mne se jedná o jedno z nejlepších překvapení za poslední roky. U této hry jsem strávil +100 hodin a společně s Factoriem je to má oblíbená hra. Nedávno jsem si k tomu přidal i Prison Architect, kdy byl na Steamu za necelých 5 éček. Tyto hry většinou hraju mimo domov na starém NB, kde nemám herní PC, takže na zabavení super.
    A jako poslední perlu z nostalgie Anno 1404 Venice na zimní Vánoční večery mimo domov a jsem spokojenej jako želva *1*
    • Já to vim - dělal na tom jen jeden člověk, za vším, grafikou a programováním. Teď má na starost pár lidí, kteří mu drobně pomáhají, ale stále je to hlavně "one man show".
      Ten týpek dokonce napsal úspěšné knihy o gamedesignu, posledně na Twitteru postoval, že objevil i čínský překlad jeho knihy :D
    • Amme podobne oblibene hry,,, doporucuji i Mashinky *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit