Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Naprosto luxusní datáč, Bohemka se konečně pořádně předvedla... *14*
    • Johnny
      Souhlas! těšil sem se na to měsíce a nezklamalo! pro mě snad jediná "střílečka" která se dá hrát! Sice pravda že u jedné mise ztvrdnu celý večer ale to je právě vono!!
  • Je to boží! *14*
  • Lukyz
    Jsem jeden z mála, co hraje Armu hlavně jako SP, který je prý v Apex kampani nic moc, takže si nějakou dobu počkám až spadne cena nebo až mě donutí modifikace, který budou DLC vyžadovat *1*
    • Rekl bych ze skvely mise udela sama komunita.

      Navic pro SP je skvely mod Feat of arms, bCombat, nekde ve scenarich je treba Feat of arms vymenit za a.s.r 3
      • Jj přesně, misí pro singl i kampaně, těch je od komunity dost, ovšem nehrát mulťák to je skoro hřích. První Arma kde mulťák funguje celkem parádně. Doporučuji mód King of the Hill.
        • No ještě lepší je podle mě MP mod Battle Royale
        • Tak tak, začal jsem ho celkem nedávno hrát, ačkovliv mám Armu 3 celkem dlouho. KoH je naprosto supr, ale na některých serverech se neuvěřitelně trhá, dáno jednak až 120ti hráči na jedné mapě, druhak špatným kodem hry, kdy i když vám hra běží na 15 fps (města, o která se bojuje), využívá hra zhruba 25% CPU (u mého i7-860) a 55 % GPU (GTX 960 4GB), to že hra stále běží jen ve 32 bitech ani nebudu zmiňovat. Nemalou zásluhu na tom má také server, kdy jeden běží pomalu 20-50 fps, druhý 15-30.
          Tak jako tak výborný mod, u kterého zaplesá srdce každého militaristy *4*
          • Johnny
            Tohle je jediný co mě trochu štve. mam osmijádro na 4,6 Ghz, a R9 380 a ani jedna komponenta neni plně využita. Když si vezmu jiné hry kde mi to třeba využívá GPU na 99% a CPU na 50% tak arma je pořád zhruuuuba pod 50% procenty, ale přitom mam fakt někdy okolo 20fps... několikrát sem se na to ptal BIS a vždy bez odpovědi... Ale tak sem na to zvyklej z předchozích ArmA her.. Dokud zásadně nepředělají engine, kterej je podle mě sice v určitých ohledech zastaralej, ale v jiných je zase opravdu dobrý...
            • Zastaralej engine? Je to engine je z Operace Flashpoint, takže z 2001
        • A navíc koupí podpoříte české vývojáře. Bohemka si to zaslouží, zatím nejlepší simulátor bojiště na světě. *5*
          • Do simulování to má hodně daleko, ale je fakt, že zrovna Bohemka je k tomu asi nejblíž. Ještě bych zmínil Squad. Ten vypadá taky výborně.
            • Trošku nastuduj jak se chová simulace a co je na to potřeba ano? Na simulaci si to jen hraje, kdyby to byl simulátor, stál by statisíce a potřeboval by sakra víc výpočetního výkonu . V armách mám přes 3000 hodin (počítam jen steam verze, ne krabicovky) nejsem hater, jen nemám rád když někdo plácá a prd ví. Peace.
            • Moment. CoD je rychlej? *15*
            • Johnny
              Nemyslím si, já hraju armu pravidelně (začínal sem na OFP, arma, arma 2) a když sem před par lety zkoušel CoD mulťák a FEAR Combat, byl jsem většinou mezi prvními třemi... Na tu rychlost si člověk zvykne, a jelikož nemusí ani nijak extra přesně mířit jako v armě, nebyl to problém.
            • Posaď hráče Army ke Quakovi a dopadne to stejně, jak píšeš, přesto, že je to arkáda, kde se na realismus absolutně nehraje. Realismus automaticky neznamená vysoký skill strop nebo velmi mírnou křivku učení, spíš naopak, protože tam hraje větší roli prvek náhody.
            • Johnny
              No nevim, posad hrače CoD k armě a po dvaceti úmrtích se bude vztekat jaktože nemuže nikoho trefit, kdo ho vlastně zabil atd... Kulky jsou v armě opravdu malé a nefunguje tu žádnej auto aim. Např v CoD jsou kulky asi 10ticentimetrove v pruměru a funguje i jistý i když malý auto aim, tudíž i ve skoku v běhu je člověk schopnej trefit bez problemu nepřitele. V armě mam někdy co dělat abych se vubec po nějakém běhu trefil. A to se mi líbí!
            • Sqiad vypada hezky ale trochu me mrzi prostredi bez destrukce a nemoznost cokoliv prostrelit...
            • Ne do simulovani to nema hodne daleko.
  • barvy jsou děs
    • Jo vypada to ze se kluci chteli zavdecit hracum, kteri to radi prebarvickovany. A nebo se nechali inspirovat reklamnimi letaky cestovek.
      Je to zvlastni, Altis mi vypada krasne prirozene a ta dzungle Tanoe najednou facka. Nejsou neprirozeny jenom barvy, ale chybi tmava zakouti, cely je to takovy placaty bez hloubky. *7*
      • To je super takže hra je hnusná kvuli hracum kteří chtěli barvy a nebo je ta hra hnusná kvuli hnusnemu enginu?
        • Tak ty ses zase jenom hater, ktery se chce vyblit, ze?
          Nejake konstruktivnejsi poznamky by nebyly ?
          Za sebe ted rikam, ze barvama to ani tak neni. Spise nasvicenim rekl bych. Jeho moznosti mozna staci na vyprahlej Altis, ale husty porost dzungle si zada kontrasty svetlych a tmavych mist. Bez toho je to strasne kulisoidni. *7*
          • Ja jen konstatoval fakt, nejsem vyvojar bohemia interactive abych s tim neco musel delat jedine co udelam je ze si tu hru proste nekoupim
            • nerd nenerd, aspoň nemá potřebu komentovat hru, kterou nechce hrát.
            • To jsou ale hlasky ty musis byt asi desny nerd co?
            • Hanzales
              To je pucmeloun, ale logicky ten primer s tou imaginarni vysilackou nechce a nepochopi :p
            • Betušil jsem ze k sobe mate vy kluci z army tak blizko, vy si tam povidate s vysilačkou *1*
            • Hanzales
              Super, aspon te tam nikdo ani nahodou v MP nepotka. Stejne by jsi si asi povidal sam se sebou do vysilacky na jinem kanale :]
        • Barvy ve hře se dají nastavit (i když scriptovaně), není to limitem enginu.
          • Jsou odporny
  • zase za nato ?.... *11*
    • za rusáka by nikdo nehrál...
    • mx0r
      ono, za turistov sa hra blbo...
      • za ruské turisty v tancích by to šlo *1*
  • Už jsem vařil betu a doufám že na to bude KOH, pak je to legendárka.
    • na KOH je akorát blbý, jak všichni chtěj hrát OPFOR a na NATO a nezávislé zbyde vždycky akorát banda šašků a trollů *1*
      • Je to taaaaam jede seeeee!!! Nové zbraně v KOH Tanoa WELCOME johoooo top hra lidi.
        • Tim KOH myslis KOTH ?
      • Nezávislý právě vždy vyhrávaj a jsou best!!!! HostileTakeover.co stav se tam, je to nářez. Většinou jsem Neoprenu pekne v oblacich :D Po práci checknu jestli se už jede KOH :)
        • Hostile takeover hraju taky.. super, že se na Tanou přenesly body nahrané v Řecku *4*
  • Zdravim nenajde se tady mezi vama nekdo kdo by sel hrat apex Exile? Jelikoz arma je lepsi kdyz ji hraje vice lidi spolu tak s kamosem hledame jeste nejakeho spoluhrace co by se pridal. Kdyz tak piste na steam nick Tomibravo nebo tady diky
  • Ta hra pusobí naprosto otřesně, musel jsem trailer vypnout, kdyz jsem videl první prestřelku, tohle se vazne nekomu líbí?
    • I pres ty prkenny animace a barvy se mi to libi.
      • A co se ti na tom teda libi?
        • Ve zkratce se mi na tom libi ze se ARMA hraje uplne jinak nez znas z jinych FPS. Nejbliz je tomu ted asi Squad ale stejne je to porad hodne jiny. Je dost lidi kterym to pripada moc pomaly a nudny ale ja si to cas od casu dokazu opravdu vychutnat.
          • Máš recht, A jsem velice rád že to hraje většina lidí ve věku 30+ kteří už jdou si na multiplayer jen tak zablbnout a vypnout mozek od běžných problémů pracovních dní. Komunita v této hře je naprosto úžasná a snad nikdy se mi nepoštěstilo to, že bych tam narazil na člověka bez rozumu. Prostě Bohemka se drží starých herních prken a za to jí mám rád a moc jí za to děkuju, protože nikde jinde nemám tak velký arsenál zbraní, které se chovají opravdu realisticky, nikde jinde nemám takový pocit ze simulace boje jako právě v Armě a jsem moc rád, že je znovu na světě kooperace single playeru jako tomu bylo i v předchozích dílech. To je prostě bomba.
  • jeee dalsia early access beta od BI. Komunita to tak do pol roka zalata a BI to mozno plnohodnotne zfunkcni tak za rok, mozno dva. Super, akurat ze uz BI neverim ani slovo a uz ich viac nepodporim a ked tak pockam na nejaky vypredaj. Po kazdej Arme to bolo po technikckej stranke vzdy sklamanie a zlost pri zfunkcneni ich "bety" co sa vzdy tvarila ako final hra.
    Mimochodom to fakt vyzera otrasne a vyhovorky typu velky ostrov neobstoja. Dnes je uz grafika fakt inde. To ze maju detailne vymodelovanu bojovu techniku a army nadsenci na tom ficia je sice super ale zvysok potom vyzera vyslovene kreslene.
    • A prečo vy bratia neurobite svoju vlástnů, sámostanů, bojovyů simuláciu, hej?
      • Tys tomu dal. Takovou deb*litu napsat. *1* Je ti max 12
    • Arma vypadá všelijak, ale kresleně rozhodně ne. Jinak ten zbytek jsou evidentně tvé dojmy či odhady, které neodpovídají současnému stavu. Špatnej hate.
    • Doporučuji zajít k očaři, ostrov vypadá naprosto nádherně, jedna z nejhezčích map ve hrách co jsem viděl, pak si ještě rovnou skoč k psychologovi, psát do jedné diskuse 30 nenávistných příspěvků o tom samém zavání nějakou poruchou
      • ja nejak zurivo grafiku neriesim pokial je hra dobra. Na druhu stranu je fakt ze co sa tyka kvality tak BI posr*la vydanie snad kazdej hry a museli to este minimalne pol roka lepit aby sa to dalo ako tak hrat. Aj ked sa postupne zlepsuju a Arma 3 zatial bola asi na tom najlepsie aj ked vobec nie idealne. Mam od BI kupene vsetky diely+ nejake tie DLC a aj par inych hier ale uz stacilo. Proste u mna stratili doveru a po tych rokoch su proste babraci. Mozno je to tym ze si zoberu velke susto alebo maju velke oci a nezvladnu to ale to je ich problem.
        Este co sa tyka grafiky, nieje to az take podstatne ale vzhladom na dnesny standard to vyzera miestami fakt tragicky. Niektore modely vyzeraju smiesne, animacie su minimalne divne a pri tom ich nasvieteni to vyzera ako keby vsetky povrchy boli hard surface.
    • Asharak
      No lens flaresy 1/10
    • Johnny
      early acces už dávno byl a skončil...
      • nepochopil, nevadi (hint - sarkazmus)
  • Stále to je zabugované, npc střílí přes překážky a vidí skrze křoví a do toho prkenné animace?
    Jako od doby arma 1?
    • V urcitych vecech Bohemka svuj stin asi neprekroci. Uz to vypada temer jako trademark. *1*
      Na druhou stranu nabizeji v zanru nejvic. To nezbyva nez se nad urcite veci povznest. *3*
    • Ai fakt porad strili pres prekazky? Ja doufal ze tahle feature uz tam neni,,,
      • co myslíš překážkou? Že pokud tě zahlédne či "uslyší" zabíhat za křoví, tak ji nedělá problém to křoví propálit podle odhadu, kde asi seš? Ano, tenhle "bug" tam furt je. Na youtube je hodně videí o tom, jak AI v Arma "vidí" a odhaduje pohyb hráče. Bohužel AI se v Arma zdá někdy až neuvěřitelně dokonalé nebo naprosto neschopná, ale často to souvisí i s tím, jak to člověk hraje. Ale to snad víš ne? ;)
        • Nic z toho nevim. Armu uz jsem nejakou chvili nehral. Trojku mam koupenou i se vsema DLC ale zatim jsem se k tomu nedostal.
          • Staci si ureven AI nastavit. Jak maji byt chytri a jak presni. Kazdej dle libosti a pak to muze hrat jako CoD nebo byt mrtvej a ani nevedet proc
    • tvoje máma je zabugovaná!
      • Vždyť je to Keyz, co by si tak po tom chujovi taky jinýho čekal.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit