Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ahoj, Alphu hraju a užívám si to. Piluju přistání, manévry mezi skalami, v kaňonech, i nízké průlety. Ač jsou tam i mise, vystačím si s poletováním a rozjímáním v kokpitu lodě. Včera jsem přistál u těžebního outpostu na platformě. Do dvaceti minut tam bylo dalších šest lodí včetně středně velké Drake Cutlass a Constellation , které jsem si všiml až když jsem, hledaje zdroj silného hučení, pohlédl k nebi. Během přibližovacího manévru mne pomalu míjela asi tak v 50m výšce. Temná silueta byla zespoda lehce ozářená navigačními světly platformy a celý ten tmavý trup pokrývala malá světélka a blikající poziční světla. Mít tak VR, asi bych se rozbrečel :D Fakt to vypadalo nádherně. Po levé ruce jsem měl již usazenou Cutlass s vysunutou zadní rampou. Šestimetrový vstup nákladního prostoru se tyčil asi čtyři metry nad zemí. Uvnitř bylo šero, ze kterého problikávali zářivky pohotovostního osvětlení a v lehkém oparu interiéru bylo vidět část nákladu. Na pozadí za lodí zářil prstenec táhnoucí se kolem rovníku měsíce Cellin. Zatímco na západě bylo v prachu možno tušit zastíněné větší asteroidy, na východě už byly šutry pěkně osvětlené kdesi daleko vycházejícím sluncem. Co na tom bylo úžasný, že ač lodě jsou plně vyzbrojené, že avataři mají pistoli a automat a můžete se teda navzájem velice rychle zrakvit, nikdo na nikoho neútočil. Všichni si prohlíželi okolí, chatovali spolu anebo si navzájem ukazovali interiéry lodí. Takhle jsem vlezl, bez svolení, na čumendu do jedné Constellation. Než jsem to prolez, majitel odstaroval. Vlez sem do kokpitu a chvíli čučel kam letí. On pak vstal z křesla a uviděl mě. Myslel jsem si, že mě odpráskne. Zamával mi na pozdrav a šel něco řešit na záď. To se vám jentak někde nestane. Mělo to vtipný následek. Když mě vysadil zpátky na stanici Port Olisar, moje vlastní loď zůstala na orbitě Cellinu miliony kilometrů v nedohlednu.Prostě švanda. Když to v cca 4000 km/h vemete z prostoru do atmosféry, rozhoří se vám před kokpitem plasma. Pokud jste nízko nad povrchem anebo přistáváte, hází lodí turbulence a poryvy větru. Návod na efektní přistání: Ideální je dostat se asi tak 20m nad povrch, zastavit, vyrovnat, lehce klesnout na 1,5-1m a vypnout motory. Loď si pak krásně kecne a zapruží na pístech. Jinak, pokud nepoužijete automat, a budete se chtít s nastartovanou lodí dotknout povrchu, budete se prát s fyzikou a loď se bude různě odrážet, cukat, uskakovat, klopit čumec atd. Chybka, kterou asi časem vyladí, ale tím manévrem se tomu dá předejít. Automatické přístání je sice hladké, ale takové... no není to vaše pilotáž :) Moc uhlazené a pomalejší.
    • moc to žereš blbečku, di se projít
      • By mě zajímalo jestli bys mi to řekl do očí :D Hrdino :D
      • Blue.Shark
        Troll začátečník, analfabet. Úroveň: školka. Tady máš obrázek
        • alien5
          +1
    • Rejsek
      Zajímavé, hezky se to čte. SC mě už dlouho láká. V open alfě jsem loni pár hodin utopil a to tam nešlo skoro nic dělat. Myslím ale, že ta přátelskost se z toho vytratí, jakmile to vyjde a nahrnou se tam děti a znudění blbečci. Tak jako v jiných mmo. Snad bude ta hra dost rozlehlá na to, aby je tam člověk moc často nepotkával.
      • Myslím, že není potřeba mít strach. Už bylo naznačeno jak bude fungovat smrt, systém pojištění atd. Takže z bůhdarma někoho odprásknout nebude jentak. Při konfliktu totiž riskujete hodně. Nejen život vaší postavy, ale i nabytý majetek ve formě lodi, respawn time a nějaké ty herní peníze. Při ztrátě lodi vám ji pojišťovna dodá zdarma až po 30 minutách reálného času. Ovšem v základní výbavě. Takže o super vybavení na původní lodi jste nejspíš přišli. Pokud budete chtít loď zpět okamžitě, zaplatíte v herní měně poměrně tučnou částku. Abych to shrnul, kdo tov SC někam dotáhne, nebud zbytečně riskovat. Jouda co tam přijde dělat rozruch s tím, že vykosí na co přijde bude mít dost problém, protože nebude mít dostatek vybavení na to aby střet vyhrál. Čili ten systém odradí notorické potížisty, kteří chtějí střílet po všem co se hne. Každá akce znamená změna pověsti. Velice rychle se dostanou do kategorie Outlaw (mimo zákon) a celé UEE včetně NPC jim půjde po krku. Takže budou muset "chodit kanálama". Navíc bude možné na "hajzlíka" vypsat odměnu :D
    • díky za dojmy. radost číst.
  • nemuzu se dockat az si to mi vnukove zahrajou
  • Vypadá to hodne dobre.
  • Vypadá to pěkně, potenciál to má obrovký ale 3.0 je plné bugů, optimalizace špatná, FPS drops, atd...
    Až to dají dohromady tak to bude zážitek. Zatím je to spíše na mrtvici.
    • walltar
      Už jen kdyby se jim podařilo vyřešit FPS, tak si myslímm bude tahle verze hodně zajímavá... takhle, jsem to zase smáznul a počkám na hratelnou verzi.
      • FPS a plně integrovaná pertsistence, odstranění bugu, který loď teleportuje zpátky na přistávací plochu, bugy spojené s inicializací lodi při claim, mizení textur planet a všude funkční konzole. Ostatní jsou maličkosti. :-D P.S. Americké servery, jsou plynulejší.
        • Uz jen to, ze spojujete FPS se serverama ukazuje na naprostou neschopnost vyvojaru. Protoze komunikace po siti se zcela bezne dela async, a na beh klienta nema naprosto zadnej vliv. Maximalne v pripade problemu na jedny nebo druhy strane dochazi k portovani sem a tam ... ale rozhodne ne k propadum FPS.
          • Až mi ukážeš hru, která umí to, co SC a i tak vypadá, tak tě možná s tou neschopností vývojářů někdo bude brát vážně. Zatím to vypadá, že nevíš, o čem mluvíš...
  • Blue.Shark
    Velká paráda. Jen jim teď nezvládají servery, což je docela problém. Až si znovu pohrajou s netcodem, bude zážitek na zcela jiné úrovni.
  • A hra - plná verze - někdy vyjde ?
    *1* *1* *1*
    • Hráč elite dangerous nepochopí to co se snaží star citizen udělat
      • Hráče Elite Dangerous nezajímá o co se vývojáři snaží ale co opravdu dělají :)
        • A hlavně, hráč Elite už dávno hraje.
          • nehraje, protože ho to dávno omrzelo
          • Taky jak to vypadá. Osobně dávám přednost tech. posunu před datem vydání, zvlášť když už takový hry dneska nikdo nedělá. Poslední byl Crysis...
  • TheGGG
    no nevím... todle má ke slibované hře daleko. Zatím ukazují jen perfektně předpřipravené kratičké výseky a už jim prý zase dochází prachy... možná to chtělo najímat míň drahých herců a víc se soustředit na hru samotnou. I když jsem rád, že mám v jedný hře, garyho oldmana, marka hamilla, liama cunninghama a gillian anderson
    • walltar
      Podle mě to je u příběhový hry dobrá investice... Dobré herní výkony spojené s kvalitní animací můžou přimět dost lidí k nákupu. SQ42 je celkem důležitá část SC... a druhý a třetí díl už budou muset prakticky všichni koupit. Takže pokud nasadí laťku vysoko, a podaří se jim dobrá AAA hra, tak si herci na sebe vydělají.

      A z toho co ukázali tak herecké výkony nejsou vůbec špatné.
      • Az na ten detail, ze vsichni co si to chteli koupit uz to maj, a nekteri uz to ani nechtej, a jini uz si nechali i vratit prachy.
        • Nope. Všichni určitě ne. Nesmysl. Spousta lidí si to koupí teprve až to uvidí hotový...
      • Tak snad to po příběhové stránce nebude stejná "kvalitka" jako nový SW. Ale nejspíš asi bude.
        • Minimálně to má mnohem lepší obsazení, RSI nejsou Bioware, Roberts není sjw a hry na kterých se podílel dřív, byly kvalitní.
      • TheGGG
        no jo, ale ty stejné výkony zvládne i každý videoherní dabér, jako nolan north, nebo tara strong a stojí to výrazně míň
        • walltar
          Nevím jak ti, které jsi jmenoval... ale dabér na tohle nestačí. SC má dělanou kompletní motion a performace capture, takže herci byli potřeba. Levnější herci by asi stáli míň, ale myslím, že pokud hra nebude vyloženě špatná, tak se ty dražší hvězdy zaplatí... o hře díky nim uslyší mnohem víc lidí.
          • TheGGG
            skoro všichni videoherní dabéři dnes dělají i motion capture, North pro uncharted např.
            • Dabér nedokáže hrát jako A herec. Vzhledem k tomu, jak kvalitně dneska dokážou převést mimiku, se to vyplatí. Ještě sem neviděl takhle přesvědčivý postavy v ingame grafice. A to ještě podle jejich slov nemají plně implementovaný vlasy a některý technologie.
            • walltar
              Tak potom bych je nazval herci a ne dabéry...
        • nebo Riley Reid
    • finanční expert na herní vývoj dorazil *15*
      • TheGGG
        fakta jsou fakta, ta hra má problémy a s tím žádný anonymek nic nenadělá....
        • přesně, fakta jsou fakta, tak co tu jako zkoušíš anonymku?
          • TheGGG
            pořád ten samí naštvaný anonymek parazit... hodně mě bavíš... vývoj hry je pochopitelně problematický, ale ty anonymku se o tuto hru nezajímáš, ty jsi zřejmě naštvaný, že jsem před x měsíci, možná lety napsal něco proti své oblíbené hře (kdo ví, co to vůbec bylo za kktina) a tak se mě teď držíš jako klíště a ať už se snažíš o cokoliv, ve výsledku se jen ztrapňuješ... no můžeš si dát nick jaký chceš, ale že je za klávesnicí pořád ten samí ementál, to skutečně nezakryješ....
            • Ty synček a ty snad anonymní nejsi? Schovaný za anonymní přezdívku bez vlastní fotky atd.? Predveď nám svůj OP, ať nejsi anonynem... *15* *15*
            • TheGGG
              už se bojím ty dízle... *1* každopádně přeji tvým vnoučatům, aby si betu star citizen užily...
            • chkapečku, proč sem vůbec něco píšeš, na tvůj trolling není nikdo zvědavý, všichni včetně mě jsou tu protože je zajímá Star Citizen, ne tvoje trollení, ty už mě upřímně teda moc nebavíš, tím co tu dlouhodobě předvádíš si slušně koleduješ o permaban, tak kušuj
          • Ale Fanda SW VIII tady pod jiným nickem, ty jsi dobrý magor, v podstatě tu nonstop sedíš, měníš Nicky a trolis, trosku porucha, ne?
            • "píší tu pod tímto nickem nekolik měsíců, ale dobry pokus."

              Na tenhle web chodím asi 10 let a nikdy sem tu nick Klement neviděl, dobrý fail. Ještě větší fail je ale to, že sem cpeš nějaký SW, který tady nikoho nezajímá a nesouvisí to s debatou. Tzn. troll a offtopic. Congratz.
            • TheGGG
              žádný XxX tady ani před měsícem nebyl...
            • to samozřejmě i já, dokonce několik let, inspiroval mě Vin Diesel dobrých 15 let nazpět!
            • píší tu pod tímto nickem několik měsíců, ale dobrý pokus.
            • tvůj nick jsem tu taky předtím neviděl, zajímavé *7*
            • magor? no dovol!
              a možná sedím blíž, než si myslíš, podívej se z okna *3*
  • Beta bude do roku 20?
    • 3020
  • Tahle hra má šanci být tím, čím měl být vysněný (ale nikdy nebude) Half-life 3. Přinést něco novýho a ve spektakulárním vizuálu. Otázka, kdy to vyjde. Komentář Robertse "chceme jít ještě mnohem dál" mě trochu znepokojuje. Je vidět, že fakt chce dosáhnout cutscénový kvality v reálný ingame grafice bez přerušování hry. Podobný styl, jakým to dělal Half-life. Good luck. Údajně mají skeny asi 150 herců lol.
  • Autor clanku by si mal aj skusit SC 3.0 a nie je len prepisovat PR vyhlasenie do cestiny. Verzia je pre vacsinu ludi nehratelna kvoli lagom a nizkym FPS bez ohladu na vykon hardware. Na vine je netcode, o
    ktorom sa sice vie uz od uvodu ze je zly, ale autori davali asi vacsiu prioritu predavaniu pozemkov a lodi.

    SC podporujem uz od kickstarteru, ale teraz som naozaj na pochybach ci im to neprerastlo cez hlavu a ci je Chris a spol. schopny takyto projekt ukocirovat.
    • walltar
      Oni nedávají větší prioritu prodávání pozemků a lodí... ale pozemky a lodě nevyžadují skoro žádnou práci a vydělávají peníze, které potom můžou jít na zaměstnání více lidí, kteří pracují na hře.

      Předělávka enginu jako tohle, prostě trvá mnohem dýl a objeví se u ní mnohem víc problémů. Například v uzavřeném testování takové problémy s FPS nebyly a objevili se až tam pustili mnohem víc lidí... a to už bylo pozdě na velké změny.

      Developeři tvrdí, že řešení pro tyhle problémy mají... tak snad uvidíme v dalších updatech zlepšení.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit