Vysoká očekávání a mizerný management. Co stojí za neúspěchem Suicide Squad?
-
Souhlasím, snažil jsem se to podat jako jeden z dalších možných důvodu, proč to bylo odsouzeno k neúspěchu.
Sám sem zkoušel betu a byla to děsná bída, když sem si pak přečetl o těch dalších věcech co zmiňuji, tak tím pro mě skončil veškerý zájem i když jsem se na to od prvního ohlášení vcelku těšil. -
Takhle to dopadá, když nejvyšší management nemá žádný kontakt s realitou (s hrami či problematikou vývoje her) a chcou tvořit hry jen dle nějakých tabulek o populárních trendech.
-
No tohle je ale až sekundarní či terciální problém.
Hra je sama o sobě od základu špatná, místo toho aby se zaměrili na to co studio umí ( nádherné bitky na blízko proti presile, stealth, a plno ruznych "gadgetu" na pomoc ) jim někdo ve vední nařídil at z toho udělají DC Fortnite...
-
Možná by stálo za úvahu vzít v potaz možný vliv na neúspěch i zapojení nesmyslných ESG-DEI konzultantů při vývoji hry.
Myslím, že už i nemalé procento hráčů se takovému produktu předem vyhne než, aby hráli s očekáváním kdy se dostaví povinně vzdělávací politicky osvětové sekvence, které vytrhnou z hraní a užívání si hry samotné.