Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Vývojářský deník MechWarrior Online umí navnadit
						
							8.8.2012 | Aleš Smutný
						
					
					
						 9 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Jak napsal Jumbik - ten pocit že opravdu sedíte v obrovském, desitky tun važícím kolosu je v MWO dotažen naprosto k dokonalosti. MWLL se nemůže rovnat.
Velkým plusem MWO je i to, že i lehčí mechové jsou velice užiteční a hra již tak není pouhou honbou za co nejtěžším mechem jako v MWLL.
Rovněž bych silně doporučoval přidat se do nějaké již fungující jednotky - převaha sehraného a komunikujího týmu nad náhodně složeným týmem je naprosto zničující (již fungujících jednotek je dostatek - podmínkou je TeamSpeak a aspoň minimální znalost angličtiny). - 
            
                	
	Loby hra ano, ale bude obsahovat celý svět Battletechu (Inner Spere) o který se bude moci bojovat. Jednotlivé frakce, Žoldácí a osamocení hráči budou moci spolupracovat při boji o planety a systémy... Hráč si sám vybere ke komu bude patřit a bude si budovat reputaci.
Ad. BcJazz ... mohu řící, že pocit z řízení mecha je v MWO mnohem silnější a realističtější než v MWLL. Hraju nyní betu a nemohu si to vynachválit. - 
                
- 
            
                	
	Neberu, říkám, že jsem viděl videa, hru jsem nehrál, samo, že až vyjde okamžitě ji vyzkouším.
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	
	Moc se mi to líbí. Bude příjemná změna ovládat obřího mecha místo americkýho vojáka. Jen kdyby to mělo nějakej single.
 - 
            
                	
	jen upozorneni.. je to klasicka loby hra.. jako WoT.. necekejte tedy open world..
 - 
            
                	
	No, koukal jsem na pár gameplay videí a trailerů a nějak mě to netáhne. Když chci multiplayer mechwarriora, pustím si Mechwarrior Living Legends (MWLL) mod pro Crysis. Tam si člověk připadá, jako by v tom mechu i seděl *3*
 - 
                
- 
            
                	
	MWLL naopak dost postrádá ten pocit váhy.
 - 
                
- 
            
                	
	Tak to mi zrovna nepřipadá, velký těžký monstra jsou fakt neohrabaný a zvuky tomu dodávají šťávu. Ale člověk hlavně nesmí zapomínat, že se jedná o modifikaci bez závratných rozpočtů. Já u té hry mám jediný problém, ale to je problém Cryteku... hra mi stejně jako origo Crysis a Warhead, potažmo i Crysis Wars padá... takže dostat se až na MadCat, to se musí člověk ohánět, aby si vydělal, než mu to padne *15*
 - 
                
- 
            
                	
	Ja vím, že to je jen modifikace, na modifikaci to je hezky udělané. Ale přeci jen si radši zahraji MW3, kde si nepřipadám jak dlouhonohý obrněný mimozemšťan (to protože pocit velikosti tam taky jaksi chybí). A že to padá jsem ani nevěděl :)
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 -