Vzpomínáme: Command & Conquer: Red Alert nás nechal bojovat na Moravě a ve Slezsku
-
Pro mne zapomenuty a ze vsech C&C nejvice zbytecny dil. Co mi utkvelo v pameti byly bugy jako nemoznost delem trefit jedouci cil (schvalne si zkuste jet lehkym tankem pred linii tezkych), nebo vyrazne prestrelovani bitevni lodi a V2 rakety na maximalnim dostrelu.
Co uz je subjektivni, je atmosfera. Jak autor zminule, nebojovalo se ve mestech, ale jen v lesich. Realisticka militarie v zelenem prostredi s jen spetkou scifi mi proste nesedla, na rozdil od depresivniho cyberpunku Tiberian sunu nebo nekonecnych boju v poustich stredniho vychodu. Red alert se pak spravne vydal cestou potrhlosti a silenych vynalezu a to mu jen prospelo. Tiberiovou serii zbytecne zabili Scriny.
-
Duna2, Age a tohle s prvním Commandem mě dotáhlo k RTS. Semtam si dam zpětně kampan v RA95. Pro mě absolutní zlatý fond.