Přejít na výpis diskuzí

Vzpomínáme: Command & Conquer: Red Alert nás nechal bojovat na Moravě a ve Slezsku

31.10.2019 23:01
Ladislav Loukota   2 příspěvky

Bylo toho dost, co dobová recenze ve Score (každý jsme někde začínali) vytýkala Red Alertu. Bezduché kopírování předešlé hry Westwoodu, protivnou nutnost nainstalovat si jakýsi DirectX anebo třeba příliš akčních chodících misí. Šlo jistě o legitimní argumenty, nakonec je však přehlušila kombinace dravé...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pro mne zapomenuty a ze vsech C&C nejvice zbytecny dil. Co mi utkvelo v pameti byly bugy jako nemoznost delem trefit jedouci cil (schvalne si zkuste jet lehkym tankem pred linii tezkych), nebo vyrazne prestrelovani bitevni lodi a V2 rakety na maximalnim dostrelu.

    Co uz je subjektivni, je atmosfera. Jak autor zminule, nebojovalo se ve mestech, ale jen v lesich. Realisticka militarie v zelenem prostredi s jen spetkou scifi mi proste nesedla, na rozdil od depresivniho cyberpunku Tiberian sunu nebo nekonecnych boju v poustich stredniho vychodu. Red alert se pak spravne vydal cestou potrhlosti a silenych vynalezu a to mu jen prospelo. Tiberiovou serii zbytecne zabili Scriny.

  • uzivatel1982

    Duna2, Age a tohle s prvním Commandem mě dotáhlo k RTS. Semtam si dam zpětně kampan v RA95. Pro mě absolutní zlatý fond.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit