Přejít na výpis diskuzí

Vzpomínáme: Deus Ex: Invisible War bylo pokračování, které nikdo nechtěl

4.1.2019 18:22
Ladislav Loukota 14 příspěvků

„Promrhaný potenciál“ – zhruba takové přízvisko by druhý Deus Ex měl mít, kdyby hry dostávaly doslovná pojmenování. Fanoušci série jdou dokonce tak daleko, že by nejraději hru vůbec nezmiňovali. Nejspíš tiše doufají v její budoucí ustřižení z kánonu série „skutečným“ pokračováním prvního Deus Ex. A...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KIMCID

    bylo to lepší než nic

  • JohnnyLegend

    Problemu s downgradem IW bylo nekolik.

    Mapy: znacne zjednoduseni. Pryc byly restaurace s konverzujicimi lidmy a bitky cinskych klanu v metru. Z IW mi v pameti utkvelo snad jen letiste a pokecy s hologramem. Taky to bylo min interaktivni. V DE sly vykradat obchody rozbitim vylohy, hacknutim dveri atd. V puvodnim deus ex byly tske rozlehlejsi s velkejma moznostma pruzkumu. Slo i plavat. Slo v invisible war plavat taky? Uz nevim.


    Pribeh: nic moc a uz moc scifi na cyberpunk


    UI: proste hodne spatny. Inventar management, kdy jste ten raketomet proste chteli nejak natlacit byl fuc.


    RPG: totalni downgrade. V puvodnim de byl znat kazdej level point podle toho kam jste ho nacpali. Ja si vymaxovsl snipera a na nejvyssim levelu jsem nemel zadnej recoil a cejtil se jako super augmentovanej polorobot. V deus ex iw toto chybelo tez. Atd atd

  • Vojtzech

    Jedničku si s chutí zahraju i po letech. IW jsem dal šanci několikrát a nikdy ji nedohrál. Od odporného uživatelského rozhraní a "rozmazaně" působící grafiky, po výrazně horší level-design.

    Ve všech aspektech hry mi něco vadilo a pokaždé jsem se dostal jen kousek za úvodní lokaci.

  • Jack1947

    Já jsem to hrál a snad i dohrál ale už tehdy bez znalosti prvního dílu ( který vyšel i na PS2 a dostal 10/10 v OPSM2 na kterém se podílely i členové redakce tady) to bylo takové divné až konzolovité.

    • Jack1947

      Hrál jsem hlavně Human revolution a Mankind divided no... Líbilo se mi vlečcems více HR.

  • Mám rád celou sérii DE a to vč. i IW, které mj. má jen o nějakých 10 bodů horší metacritic. Proto bych kdovíjak nedramatizoval, že to byla k*avina. Člověk by řekl, že po těch nářcích, jaká to je blbost, že to bude opravdu nehratelná slátanina, ale ono to přitom průměrně dostávalo "jen" 8/10 a je to tedy nadprůměrná hra.

    • Corvus

      Mám stejný názor. Když jsem se ke dvojce dostal, očekával jsem naprostý propadák. A vůbec... do dnes mě baví. Jednička je kult, o tom žádná, ale IW je naprosto v pohodě. Atmosféra jako řemen. Já byl primárně se svým  stealth přístupem spokojen. 

  • Já si teď první dva díly zahrál díky novým Deus Exům a Invisible War byla taková nehorázná kravina, že se mi z toho chce brečet.

    • raisen

      A jaký ti přišel první díl?

      • Totální pecka :) 

        Ale zase je pravda, že se mi líbil víc MD než HR.

  • dworkin

    Mně to přišlo jako krok zpátky prakticky ve všech ohledech. V podstatě bych tu hru ukazoval jako učebnicový příklad zjednodušování pro konzole. Z té hry jsem měl prostě pocit, že uráží moji inteligenci. Faktem je, že kdybych neměl v živé paměti jedničku (ke které se vracím doteď), asi bych nebyl v hodnocení tak příkrý. Ale tehdy mi to skutečně přišlo jako Deus Ex pro mateřské školy.

    • dworkin

      Teď jsem si kousek hry pustil na YouTube a rád jsem to zase vypnul. Ano. Ty obrovské fonty. Ten příšerný inventář. Brr.

      • Hanzales

        Mně zase dorazilo:

        Normální hry: Do různých zbraní, různá munice

        DeusEx!: Různé typy munice i pro jednotlivé zbraně

        DeusExIW: Jedna munice pro všechno lol bum nic nazdar :D

      • Pethulla

        A nezapomeň na loading na každém rohu a na naprosto děsivý vývoj postav, které se objevily v prvním díle (Chat a Nicolette). Dvakrát brr.

        Ne, ne. U IW je lepší dělat, že ta hra nikdy nevyšla.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit