Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • maros.goc

    Mne teda prišla Episode One o dosť slabšie než pôvodný HL2. Zaujímavé mechaniky ako keby zmizli a hra sa stala čistou strieľačkou. To Ep2 sa vrátila na úroveň kvalít HL2

  • Jack1947

    Karambolem proto že to zůstalo nedovysvětlené ale mě to celkem bavilo ! To samé i druhá.

  • Vrcholem celé série je dle mého Episode Two. Half-Life jsem dohrál od jedničky už několikrát, ještě aby ne, když patří mezi mé nejlepší hry.

    A nejslabším dílem byla určitě Episode One.  Za to Episode Two bylo zatím to nejlepší co z HL světa vzešlo. 


    Mrzí mě že není další pokračování, i když ve skrytu duše stále doufám že jednoho dne uvidíme plnohodnotný díl.

    Ale upřímně hlavní důvod proč jsme doteď nový díl neviděli, kromě toho že Valve se začal zaobírat především distribucí her, než jejím vytvářením, tak kvůli přehnaným nárokům na nový díl.

    Přeci jen HL 1 ve své době byla revoluce, stejně tak jako Half-Life 2 zase ve své době.

    Pokud by chtěli přijít s novým dílem v současnosti, tak jak mají v dnešním herním prostředí vytvořit další revoluční počin? To je extrémně těžké, možná nemožné.

    Dle mne je to hlavní část brzdy, proč nový díl stále není a těžko říct zda někdy bude.

    Prostě nechtějí zklamat pojem a očekávání velkolepé značky Half-Life.

  • Dle mého Half-Life stál hlavně na geniálním herním designu a ne na příběhu. A je to už bezmála 12 let od vydání episode two. Neříkám, že bych si HL3 nebo episode three nepřál, ale je to už spíš nostalgická vzpomínka.

  • x_ander

    Jeste pred par lety jsem veril tomu, ze se na HF maka a ze se ho jednou dockame. Ted uz tomu neverim. Valve uz neřeší tvorbu her, jen jejich prodej. Tezko se Gabovi divit, kdyz to tak vydelava. 

    Ale dost me to mrzi. Ackoliv jednicku HF jsem nijak zasadne neprožíval, dvojku jo a zakonceni příběhu bych chtel videt. Vykaslani se na epizodu 3 dodnes nechápu.

    • kdo čte mezi řádky, tak ví, že to tak asi není. Přeci jen mnoho úniků dokazuje, že se s HL přeci jen aspoň něco málo dělo. Nejprve dělali EP3, někdy do roku 2009 (kdy Gabe ještě sliboval, že už konečně něco ukáži - ale nestalo se). Pravděpodobně se rozhodli, že udělají plnohodnotný díl na novém enginu. A tak začali znovu. Jeeenže. Mezitím zas Valve napadlo, že se pustí do VR a nejen co se HW týká, ale i her. No a to chce zas začít znovu. Chtějí, aby jejich VR hry byly skutečně pro VR a využili to na maximum. Musí to tedy i podle toho nadesignovat. A znovu na "kreslicí tabuly" A tak se ztratilo několik let. Ale je vícé méně jisté, že na HL se dělalo, ale zatím se prostě nic nedařilo a tak to trvá. Teď už svítá naděje, že skutečně jednou ze 3 velkých VR her, které Valve dělá je skutečně HL. Já stále věřím

      • maros.goc

        ja len dufam ze JL3 ak bude nebude VR exkluzivita

        • Valve právě chce dělat velké VR hry exkluzivně pro VR. Dle jejich názoru jediné tak jde využít potenciál VR

      • x_ander

        No já to nemyslel tak, že se na to po epizodě 2 vyflákli. Na třetí epizodě, která se snad nakonec transformovala do plnohodnotného třetího dílu, se pracovalo, to se ví. Ale nakonec nic. A teď už je to tak dlouho, že nevěřím, že se pokračování dočkáme.

        To, co píšeš, by určitě dávalo smysl, přece jen pokud přijdou s nějakou novou technologií, nějakou vymazlenou VR, tak je logické to nakopnout právě HL3.

        Ten můj stesk byl spíš o tom, že alespoň tu epizodu 3 mohli dotáhnout, když ji slibovali a byl to původní plán. Já chápu, že některé příběhy zkrátka zůstanou nedokončené z finančních důvodů, když předchozí díl nevydělal (dodnes mě štve, že nedošlo na pokračování Advent Rising nebo třeba Sin Episodes), ale to nebyl případ HL2, resp. epizod. Valve je obrovská firma, která má skrz steam v podstatě neomezené finanční možnosti, můžou si dělat co chtějí.

  • Jsem nějak článek nepochopil. V čem to byl karambol? Že nenaplnila někoho očekávání? A že nebylo tolik pokračování, koli by si člověk přál? Ani jedno z toho nelze soudit jako nějaké objektivní měřítko. Takže, mělo to dobré recenze, hrálo se to dobře a prodávalo se to dobře? Ano? Tak jaký karambol? Jak padlo, krambol jsou kartičky, ne hl2ep1.

  • Pan_Klobouk

    Nebyly nejvetsim karambolem ty jejich aktualni karticky? ;) Valve jdou od karambolu ke karambolu a takova to byla (herni) firma. 

    • SalemCZ

      Herním failem bych to nenazval spíš ekonomickým, herně je ta hra úplně super.

      • Pan_Klobouk

        No ja jen, ze jim to nikdo nehraje. Mozna ta hra je super... ale nikdo to nehraje a meli v planu ji predelavat. 

        • SalemCZ

          já se divím že ji do předělání Valve nestáhlo ze Steamu.

    • Carnage666

      No jo jenže oni klidně můžou vydávat celej rok blbosti stejně budou v pohodě. Bethesda taky vydala naprostej odpad jménem Fallout 76 a pohoda nic se neděje.

      • Pan_Klobouk

        No ja jen, ze zrovna pred par dny se nechal Howard slyset, ze jim F76 poskodil reputaci. Ale udajne tomu dal veri a maji s tim velke plany. Oslni nas asi uz na E3.


        Jinak jasne, Valve jsou v pohode, maji Steam a vic resit nemusi. To jen, ze svyho casu delali fakt dobry hry. A kdyz uz po letech neco predvedli, byly to karticky. A na tema HL se prakticky odmitaji bavit. Ostatne i na jina temata (Portal, L4D...) se odmitaji bavit.

        • Carnage666

          No já zase četl asi týden zpět že v Bethesdě se dokonce nakonec počítalo s tím že F76 nedopadne zrovna nejlíp... ale těžko říct jestli to nejsou jen PR řeči. Ale já už od počátku a od ohlášení a gameplay traileru tvrdil že to vypadá a asi i je jen Fallout 4 na jiný mapě a bez NPC a pořádných dialogů takže hra je nemohla stát moc peněz a ještě na ní zkoušeli vydělat pomocí mikrotransakcí takže ano pověst jim to určitě pokazilo, ale o moc peněz podle mě nepřišli leda že padli akcie Bethesdy...


          Za další L4D bych dal nevim co :/



  • Tak Half-Life ještě bude, takže bych neřekl, že se příběh nedokončil. Jen zatím. Upřímně, konec E2 byl sice cliffhanger, ale ne o moc větší než konec E1 nebo samotného hl1/2. Vlastně Ep2 důstojné uzavírá příběh Combine a lehce naznačuje, že ne vše konci. Combine dostalo přes ruce, portál se uzavřel a lidé se defakto osvobodili. Teď můžou vyřídit zbytek jednotek, které jsou na Zemi odstrihle a jejich naděje je jen Borealis kdesi v arktide. Upřímně, nové arkticke prostředí jasně volá po plnohodnotném pokračování. Nové prostředí a více méně další 'story-arc' si I říkají o zásadní změnu enginu. Zároveň by tak Valve dodržel formulku, že každé velké pokračování představí nové prostředí. První díl Black Mesa, druhý city17, třetí arktida. Takže já jsem dost spokojen s koncem, je rozhodne více říkající, než jakýkoli jiný konec v celé sérii a otevírá vrata pro další pokračování, kdy na rozdíl od předchozích dílech nám bylo aspoň nastineno, co se bude dál dít.. . Je pravda, že zamrzí, že to trvá tak dlouho, ale věřím, že i po letech to jednou stejně přijde. 

    • uher

      Už je to fakt dlouho co jsem hrál HL a Portaly, ale není Borealis náhodou v tom komplexu Aperture?

      • Tam byla stvořena (v P2 jsme se mohli dostat do suchého doku), ale momentálně se nachází kdesi v arktidě (dle videa, které Alyx a Eli pouštěli těsně před koncem EP2).

  • Cryohazard

    Nedokončenie Half-Life príbehu považujem za najväčší fail v dejinách herného priemyslu... Pre mňa bol HL modla. Prvý diel bol vlastne mojou bránou do sveta PC hier. Druhý som hral na šunke, ktorá mi to rozbehala na low detailoch, takže napr. som tam nemal tú krásnu vodu a pod. - ale aj tak som tú hru hltal. Po Episode 2 sme všetci dúfali, ale Valve proste spravilo nepochopiteľný krok a vysr*lo sa na to. Aspoň oba Portaly stáli za to...

    • ja_nic_nevim

      Víš, že cesta může být cíl? 

      • přesně tak, HL byl hlavně o té cestě

    • Derp_1337

      Nemyslím, že by to byl úplně největší fail. Je potřeba rozlišit 2 druhy failů:

      1.) hry, které skutečně vyšly a byl to prostě trapas

      Daikatana (po tomhle failu musela hvězda herního průmyslu John Romera přejít do segmentu laciných mobilních her a teprve po uplynutí pár let mohl začít něco jiného jako VR atd.), Duken Nuken Forever, Final Fantasy 14, No Man's Sky, Aliens Colonial Marines

      2.) Hry, které měly neskutečné očekávání od hráčů, ale nakonec je někdo zrušil a nevyšly

      Half-Life 2 Ep3, Star Wars 1313, Silent Hills, Starcraft Ghost

  • KrPa

    jo, to byla doba, kdy valve jeste delalo hry a v ohrade jim nebehal husa, ktere kladla zlate vejce

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit