Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Horst_Fuchs

    Na tohle v dobrém vzpomínám. Příběhově to byl sice naprostej odpad, ale hrálo se to opravdu báječně. Jedna z těch hodně originálních, zábavných a přesto zapomenutých her.

  • Tanatonaut

    To je taková škoda. Promarněné šance.

    Skvělá hudba od Solar Fields. Ta estetika jednoduchých barev. Pocit výšky, jako bych opravdu byl někde vysoko na střechách velkoměsta. I radost z pohybu mé postavy. A oni to zabijou utíkacíma sekvencema a stupidním příběhem. Natož tak neskutečně nudným. Zase chrabrý bojovník za ....asi demokracii a svobodu. Vláda zlá. Fašisti. Prostě pořád dokola.  Nikdo se nepozastavuje, kolik asi musí stát opravy těch okapů, oken nebo parapetů ? Lak. Barva. Práce. Materiál. Pořád to musí ohýbat a skákat po tom. Taky bych je naháněl.

  • J.Rose

    Tak to opožděně gratuluji :-) Ano ten pocit, když se na TV objevila ta ikonka nebyl vůbec špatný. Navíc se tenkrát ulevilo i mé drahé polovičce. Dost jsem ty nekonečné opáčka prožíval, takže to doma bylo samé: ''Tak na to kašli , nehraj to do pr...!'' A já zase: ''Nech mě bejt, starej se o sví''.... 

    A to jsem přitom opravdu kliďas :-)

  • Derp_1337

    Jediný podobný a náročný achievement, který jsem si poctivě dohrál, byl "Silent Assassin" u všech map v Hitman 2: Silent Assassin.

    Byla to neskutečná výzva projít celou mapu, efektivně zabít cíl (buď potichu aniž by to někdo odhalil a nebo tak aby to vypadalo jako nehoda) a pak následně bez odhalení zmizet. Prostě nádherný pocit, když se to člověku podařilo.

  • J.Rose

    Co si u ME pamatuji, tak šlo asi tak o 4, možná 5 úseků, kde by mi ta bouchačka po odzbrojení, opravdu přišla vhod. Vybavují se mi nějaké podzemní garáže a hlavně ten konec u toho centrálního pc, či co to bylo. Takový labyrint, samé sklo a zasraní těžkooděnci s kulomety. To byla noční můra.

  • CRYPT

    Nikdy jsem nepochopil, jak se toto mohlo stat popularni, s nejvetsim utrpenim jsem tam odehral asi 2 hodiny kdysi davno a letelo to z hdd... Absolutne, ale opravdu absolutne mne to nechytlo

  • SalemCZ

    Tohle bylo i u HL2 EP1, celkem se to dalo, ale tady snad ani střílet nemusíš, u HL se to řešilo raketometem, granátem a gravity gunem. Za celou hru byla zapotřebí jenom jedna kula a to na zámek u vrat.

  • J.Rose

    Nejsem zrovna nějaký vynikající  hráč. Většinou si u těžších herních titulů musím vše tvrdě ''odmakat''. Takže nějaké platiny, vyzobávaní všech tajných pokladů a pod... To pro mě není. Nicméně, tuhle hru jsem pařil na X boxu a byl tam jeden achievement, který se dal získat tím, že celou hru projedete, bez jediného výstřelu. Já to tedy tak dohrál, ale přátelé..... Tak blízko nervovému kolapsu, jsem pak byl asi už jen u Dark Souls :-) Jistě jsou i tací, co podobné výzvy dávají levou zadní, ale já trpěl jako zvíře. Bylo to poprvé a naposledy, co jsem něco takového dělal. Některé úseky jsem opakoval snad 40x :-) 

    Jinak tedy super hra.

  • Tak já půjdu proti proudu a ta hra nebyla dobrá. Jsem milovník Prince, první Assassínů, Tomb Raiderů i toho Portalu apod.

    Ale ten parkour z první osoby byl prostě napytel. A vyskakoval jsem z kůže, jak každá pasáž byla časově limitovaná (furt po vás šil někdo z kulometu). Takže kde jsem si v zminovaných hrách prohlížel prostředí, plánoval si cestičky "tudy tamtama pak hop sem, jo to pujde..."

    jsem tady furt "dopr**** ale už, tak skočit sem, neee, tak sem, neeee, tak sem.. ale k***a už" a i ty pasáže co jsem udělal bez chyby bylo vždycky s deseti kulkama v sobě.

    No jásal jsem že jsem na konci že to utrpení končí a já nenechám hru nedohranou, ten herní design byl fakt špatnej. A dvojce jsem se obloukem vyhnul.

  • Pro mě je Mirrors Edge symbolem doby, kdy se mnou nenáviděné EA začalo mátořit a přicházeli s dobrými a zajímavými hrami. Pak ovšem polevili. Teď jsou opět lehce na vzestupu, tak doufám, že tento rok se EA trochu předvede.

  • mikezz

    Super hry, jednotka aj pokračovanie. Atmosféra toho sveta pre mňa maže všetky nedostatky hrateľnosti a príbehu. Spolu s hudbou od Solar Fields, pre mňa naj hudba vo videohre do teraz.

  • cumpi3

    Naprosto dokonalá hra, která je odpovědí všem, kteří nadávají, že dnešní velký studia jedou na jistotu a dělají copy paste hry s minimem změn. Neskutečné audiovizuální zpracování, tak čistá, uklidňující grafika o pár barvách tvořící krásné kontrasty, parádní ambient sountrack...a hlavně neskutečně čistá a vybroušená hratelnost o pár tlačítkách, která se tak nějak sama během chvíle dostala do rukou...snad jen škoda toho blbého příběhu a ty cool postavy byly na mě cool až moc...ale čert to vem, tu hru miluji, velmi rád se k ní vracím 🙂

  • oba mirrors edge mam velmi rad a vraciam sa knim. aj ked odkedy vysla 2ka tak som jednotku nehral zatial.

    2ka bola zozaciatku onicom ale prvy krat ako nastala noc v meste a zacala tam hrat ta spravna hudba som si spomenul preco som mal rad jednotku a ze dokazali tu istu atmosferu a este dokonca lepsiu vytvorit aj v 2ke.

    hudbu z view disctrict si sem tam pustam len tak. cela ta oblast posobi ako keby som sa prechadzal niekde po oblakoch. fakt uzasna atmosfera. skoda ze sa ani jedna hra nikdy neuchytila viac

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit