Vzpomínáme: Policejní střílečka SWAT 4 je svěží dodnes
-
pekná spomienka na swatku. v tejto hre mámutopené desiatky, možno stovky hodín a neľutujem. nepohrdol by som remakom.
-
Ony obě nebyly nic moc. Hlavně to naštvalo, když to člověk dobře naplánoval a pak to celé kikslo na tom, že se ti vaši bezmozci nechali postřílet jak ovce.
-
Hrávám občas jak staré R6, tak SWAT 3,4 a musím konstatovat že AI z R6 nesahá té ze SWAT ani po kotníky...
-
Taky jsem měl vždycky radši sérii Rainbow Six - jako malej hlavně Rogue Spear s datadiskama a Raven Shield s datadiskama, proč? no protože RS vždycky nabízel víc možností řešení, měl propracovanější systém plánování mise, zbrojní arzenál a s tím spojené propracovanější a reálnější chování zbraní po výstřelu a hlavně Homer Johnson, Ding Chavez, Eddie Price a Arnavisca Santiago :-DD ne teď važně - SWAT byl v tomhle okleštěnej, až moc CQB (což mu nemohu vyčítat, byl to "simulátor" policejních zásahovek.),všechno se holt odehrávalo na extra malejch prostorech, AI spolubojovníků nic moc, celkově mi ve SWAT vždycky všechno přišlo "nic moc" v porovnání s Rogue Spear (SWAT 3 - 99) a Raven Shield (SWAT 4 - 05)
-
Občas ani opatrný postup člověka nezachránil. I při jednoduchých mapách dokázalo náhodné generování nepřátel občas opravdu zatopit.
Rád vzpomínám na momenty, kdy člověk měl po desítkách odehraných hodin většinu map v malíčku, ale přesto občas celý team SWAT byl překvapen a vyhlazen nečekaným a tvrdým odporem... those were good times.
-
Lekat třeba tolik ne ale slušné psycho to občas bylo... ono chodit sám někudy kde si neveděl kde číhá zmetek a nejde jen o to ale i prostředí.
-
😉Takto naprav aspon čtverkou 😎
-
Nutne nie. Napriklad door kickers je tiez fajn podla mna. Aj v top down moze byt zaujimava atmosfera. Ale je jasne ze oproti Fps je to iny typ hratelnosti aj zazitku to ano
-
Série Swat mě úplně minula zato R6 Raven Shield jsem hrál do aleluja
-
Top down pohled je špatně, tím pádem to absolutně nemá šanci napodobit atmosféru SWAT.
-
Na slovensku sa kuti takticka hra so Swat tematikou v top down pohlade. Silne inspirovane prave hrou Swat3, ktora mi pride tiez lepsia v niektorych ohladoch oproti Swat 4. Je tam aj podpora online Coopu, psychologia a natlak, praca s celym 5 clennym teamom, zatykanie podozrivych.. atd. Uvidime ako to dopadne...
-
Tomu moc nerozumím. Podle mě se v té hře nebylo příliš čeho lekat. A to říkám jako člověk, co se obloukem vyhýbá všem hororovým hrám. Ale tady si měl u sebe vždy parťáky, takže při opatrném postupu to bylo v pohodě.
-
První díl ještě ne ale ten druhý byl docela slušná střílečka v prvním zatracovaném mnohžmi V6GAS ještě byla taktika.
-
U teto hry jsem se lekal vic nez v jinych. Dobre bylo, ze tam kde v prvnim pruchodu byl rukojmi, tak v dalsim tam cekal nepritel.
-
Klasika. Hodně mě to bavilo. Trochu podobný byly i dva díly R6:Vegas. Bohužel bez možnosti zatýkání, pokud si pamatuju. Ale "breach" taktika po předchozím prozkoumání místností byla taky zábavná. Aspoň pro mě.
-
Kooperativní multiplayer byl v tomhle super a docela hardcore záležitost. PvP už bylo horší, ale zase ten pocit, kdy vás protivník odpraví pistolí když se zrovna svíjíte v křeči nebo slzíte a kašlete moc her nemá.
-
Ano přesně tak a možnost nezabíjet hned každého na potkání je taky velké plus.
-
Nevěřím dokud si nezahraji nebo neuvidím aspon gameplay video😐
-
nedavno jsem si to kupoval na gogu...pamatuju jak jsem se snazil dohrat vsechny mise jen s taserem a omracujici brokovnici
-
Mě třeba trošku vadí umělá inteligence týmů. Vědí že v místnosti je zloduch, hodí tam flash a stejně je ten zloduch schopný zastřelit oba.