-
Tak zrovna tanky mě nechytli. Na začátku jsem létal, a čekal, až přidají tanky abych tam tu pozemní pakáž mohl lovit (ono se na počátku slibovalo, že letadla tanky a lodě budou propojený) ale z toho sešlo = hra odinstalovaná.
-
No to jak s čím hele, takovej Jagdpz, s tím jsem vždy i na malou vzdálenost musel poměrně více nadsazovat, což mě odradilo ho hrát :D a hrál jsem až vejš
-
Každý tank má X ammo racků rozmístěných historicky dle předlohy. Pokud máš 100% munice, tak jsou všechny aktivní a je velká šance, že tě někdo odpálí zásahem do munice. Pokud jí vezeš méně, tak jsou určité ammo racky prázdné a jejich hitbox je neaktivní. Když pogooglíš, tak zjistíš "magic" ammo numbers pro každý tank, při kterém počtu se ti začnou vypínat. Dokonce je tam i taková sranda, že pokud si vystřílíš munici z nejbližšího racku, tak to pak déle nabíjí, ale pokud je klid, tak můžeš nabíječem munici přestrkat.
-
pokus omyl, ale časem to člověk najede :D Myslím že jsem to říkal i ve videu, ve WT se střelba dá naskillovat konstantním hraním a treninkem, prostě to člověk dostane do oka :)
-
No jasně pokus-omyl😀
-
já vždy přes optiku, nějak mi ten odhad jde lépe. Mam to i nadrileno z World of warships, kde je podobné míření jako tady (prostě odhad/odečet)
-
já to jako arogantní chytračení neberu :) to jsem možná vyzněl špatně
-
Střílíš vždycky přes optiku ? Já třeba ( byť to je pomalejší ) střílím přes dalekohled. Nějak mi ten odhad vzdálenosti vychází lépe.
-
Jasně že záleží. S vyšším počtem nasazených projektilů se i zvyšuje plocha kterou musí zabírat. :) Tady se na to zrovna celkem hraje.
-
Vůbec to nebylo z mé strany jako arogantní chytračení nebo tak něco, aby sis to špatně nevyložil. :)
-
U těch kamufláží nepadla podle mne zásadní věc a to, že herní skiny můžeš získat:
1.) hraním (bohužel jen za počet killů),
2.) koupí ve hře za prémiovou měnu
3.) koupí v jejich webovém marketu (trade.gaijin.net) , kde jsou i skiny tvořené komunitou.4.) Stažením zdarma z netu, nahráním do hry, kde ale oproti předchozím je zásadní rozdíl v tom, že nakonec ji ve hře vidí jen sám hráč. Ostatním se nezobrazuje.
-
A v té hře se tohle fakt počítá? Nejde jen o to, že v hitboxu je prostě jedna velikost pro zásobník munice a je jedno, jestli je tam těch střel deset nebo šedesát?
-
Vidíš, na množství munice jsem uplně zapoměl. Ono toho je docela dost, takže holt občas něco vypadlo no, každopádně díky za doplnění.
-
Další věc. To s těma Úsťovkama je sice fajn, ale demonstrovat to na munici Hl_Gr, což je kumulativní střela, která má úplně jiné vlastnosti než průbojné/výbušné/podkaliberní ( např že na její průbojnosti, vzdálenost nemá vliv ) mi přijde trošku mimo. Ale jinak fajn video, rád se podívám na další:)
-
Dejv má v těch tancích strašně moc munice. Nikdy nemá šanci to vše vystřílet a naopak je mnohem větší šance, že při první ráně co dostane, mu vybuchne munice a nazdar. :) Ideální je podle mě 20 klasických průbojných střel a třeba 5-6 podkaliberních kdyby jste potkali nějaký těžký prase.