Přejít na výpis diskuzí

Warcraft III dostal po více jak 15 letech podporu širokoúhlých monitorů

14.4.2018 10:52
Adam Homola 52 příspěvků

Dlouhodobá podpora her je u Blizzardu standardem a Warcraft III není výjimkou. Reign of Chaos vyšel už v roce 2002, následovaný o rok později datadiskem Frozen Throne. Byla to doba, kdy širokoúhlá rozlišení ještě nebyla natolik rozšířená, a tak nebyl širokoúhlý ani Warcraft III. Vývojáři proto na hru...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • čau, máte taky někdo problém to hrát přes battle.net, my s kámošem máme originální hru, dokonce se vidíme v lobby, ale nejde se nám připojit, jestli to někdo vyřešil, prosím dejte vědět, díky
  • Vide už fungujú korektne aj na nových OS? Lebo už na win7 mi blbli farby a nie je normálne aby som musel na nete hľadať ako to štelovať a nebol som veru sám...
    • calwin
      všetko funguje jak má... zatial som narazil iba na problém s custom kampaňami kde sa po novom tieto veci ukladajú niekde v zložke /my documents ... a samozrejme zmizol český dabing ak si mal verziu od cenegy
    • videá, sorry za preklep
  • calwin
    ja tvrdím jednu vec... načo kaziť niečo čo funguje dodnes? nebolo by lepšie hru oživiť a pridať do nej nový oficiálny obsah? stálo by to menej a bola by to win win situácia pre všetkých... či?
    • A kdo čim co jak kazí mi prosimtě řekni? Myslíš ten balance tweak? RIP OPaf Blademaster 2002-2018?
  • Co znamenají češi pro Blizzard?
    https://prekladyher.eu/tema/warcraft-3-%C4%8Ce%C5%A1tina.1727/
  • jindra.veliky
    spis by mohli zacit delat treba novy hry...jestli
    jeste vi co to je :/
    • Manažeři/akcionáři Blizzardu jsou očividně spokojení s pobíráním divident ze starých her a dokud neklesnou zisky, tak jen tak neodsouhlasí investice do "něčeho nového" *16*
      • tak tak
  • V blizzardu maj všichni čas na všechno, živí je wowko, tak proč by si s jinou hrou dělali nějaké starosti, 10 let sem ... 10 tam ... patch po 15, 20, 25 letech ... proč ne, jestli někdy bude W4 anebo normální Diablo, ne ten hnůj co se D3 jmenuje, tak na to si ještě počkáme, otazka je jestli se vůbec dočkáme.
    • soonTM *3*
  • Jack1947
    To je ta hra co dala základy DOTě? weeew.
    • Tak to vypadá, kryž někdo vytrollí sám sebe *15* *15*
      • vždyť napsal pravdu
    • ne, to byl Starcraft.
      • Poslední kruček před Dotou byla tzv. "bonusová" kampaň v W3:Ledový Trůn. Takže to není úplně pravda, že by DotA vznikla jenom ze Starcraftu.
        • Mod ve Warcraftu 3 to pouze zpopularizoval,ale základní kámen byl položen ve Starcraftu. Je to jako bys napsal, že jezdíme autem díky Fordovi.
          • Jack ale mluvil o Dote a to byl mod pro warcraft 3
            • Jack1947
              Přesně tak jsem to myslel kdybych napsal MOBA tak bych si nevědomostí pod sebou nejspíše větev podřízl ale ruku na srdce kolik hráčů vůbec něco takového ví...
            • Hraješ si pouze na chytráčka a podsouváš kdo co myslel a co si má myslet. jack mluvil o základech Doty a Dota = warcraft. Na nejaký historický exkurz se nikdo neptal. Dota tento žánr masivne spopularizovala, takže ano, je správne o ni mluvit jako o základech.
              Je to to samé jako když se rekne akční RPG a Diablovky, pritom jsem si jist že i pred Diablem byly hry s podobním tylem hraní.
            • Mluvil o základech Doty, tím se dost často myslí dnešní "MOBA" - tenhle termín se začal používat pokud vím až po komercializaci a rozpadu na Dotu2, LoL, HoS aj. Ale i tak, pokud se zajímáš o základy, tak DotA je pouze konverze AoS do enginu W3. Jako kdyby ses zajímal o Armu, ale nějaká Operace Flashpoint ti byla ukradená.
          • Jack1947
            Tohle tak docela nechápu - Vždyt Starcraft je ve vesmíru a v budoucnosti... pokud to tak opravdu bylo tak to je zajímavé.
            • Jack1947
              To jsem samozřejmě neveděl... nicméně Warcraft > DOTA (Defeat of the ancients)
            • https://mmos.com/editorials/the-first-moba-aeon-of-strife
      • Aeon of Strife
  • Llour
    Za Elune, za Kalimdor *4*
    • Za Elune, ihned! :)
  • Osobně bych řekl, že jak Warcraft 3, tak první Star Craft (+Brood War) měly docela komplikovaný a dospělý děj. Což se třeba o Star Craft 2 říct vůbec nedá (na druhou stranu zase co mise, to nějaký originální nápad).
    • Přijde mi zajímavé, že styl kampaně, kdy se plynule přešlo na další národ/rasu byo v té době hrozně v "módě". Kromě W3 to měl třeba Age of Mythology nebo Spellforce.
  • Cz dabing byl vážně hroznej. Jinak nejlepší rts vsech dob
    • Českej dabing u W3 byl snad jeden z nejlepších, co ti hry nabízely.
      • mafia, vietcong
      • czlukas
        Oba máte pravdu.
        Byl hroznej.
        A přitom DALEKO lepší jak ostatní české dabingy ve hrách v té době.
        • Prase.Vylity
          Já bych to řek ještě jinak. Byl hroznej. Ale tim způsobem, na kterej strašně rád vzpomínáš, protože to byla děsná sranda. Něco jako filmy z kapitalistické ciziny dabovaný jednim člověkem.
        • Přesně tak.
          Na jednu stranu byl ten dabing mnohem lepší než ostatní české dabingy ve hrách, ale na druhou stranu to bylo mnohem horší než anglický originál - obzvlášť Arthas byl nadabován katastrofálně (jeho "Mrazivý smutek hladoví" mi rvalo uši)

          Vzpomínám si, když jsme tehdy s kamarádem porovnávali zážitky z W3 a W3:FT. Kamarád trval na tom, že doslova nenáviděl Arthase, zatímco já si ho chválil. Rozdíl byl v tom, že kamarád hrál W3 v českém dabingu, zatímco já si zapnul anglický dabing *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit