Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Z dema jsem opravdu maximalne nadseny, sice se bojuje spis berserker stylem ala Space Wolves nez rozvaznym taktickym postupem s vyuzitim vsech prostredku a taktik Codexu Astartes jak by bylo vhodne pro syny Roboute Guillimana, ale cert (Angron?) to vem, stejne nekdo udela casem mod ktery zmeni skin v kampani na jine kapituly nebo neco podobneho.

    Dulezize je ze POPRVE v herni historii mame moznost si vyzkouset jake je to byt primo v kuzi kapitana marinacke battle company, bojoveho poloboha, vycnivajiciho i nad jeho bratry (kteri jsou uz sami o sobe dost velci zabijaci) a ktery vyda utocnou silou za mensi armadu.. a jestli se povedlo jeho nelidskou destruktivni silu a schopnosti prevest verne do hry? TO SI SAKRA PISTE ZE JO! :D
    • S jedinou věcí nesouhlasím, ten boj je vysloveně na Tobě. Jednou jsem si to prošel jako berserkr a jednou jsem užíval zbraně na dálku.
    • Uz taham demo a po tom tvym komentu jsem na nej natesenej jeste vic :)
  • Jazz
    A takhle má vypadat Warhammer.
    • Tak, vizuálně to jako Warhammer vypadá a vypadá to dobře. JENŽE to bude pravděpodobně 178996 variace na God of War možná říznutá Gears of War a možná ještě něčím...
  • Me demo taky nadchlo. Solidni atmosfera,zvuky a jako vzdy u relicu perfektni animace. Presne tenhle typ hry zW40k lidi chteli a relic to udelal a udelal to dobre. Staci si precist ofic fora kde jsou lidi nadseni nad tim jak se to nakonec povedlo a vsechny casti hry do sebe pekne zapadly.
  • Už to vidím v zákulisí - "Marku tohle mi přečtěte.. Nasaďte přitom akademický výraz jak jste zcela propadl kouzlu warhammeru 40 k. *1*
  • Demo na mne jako fana WH40K udělalo dobrý dojem. Tedy krom blikajících textur...
  • MishKonn
    Mark Strong je vynikající herec a tahle hra má potenciál. To demo je neuvěřitelně...uspokojující.
  • Skvělá hra určitě kupuju klady tu nebudu vymenovávat jako fanoušek W40k říkám je to skvělý
  • Black_Hand
    demo hodne zklamalo :(.

    a docela me neprekvapuje, ze tomu hercovi nerekli, ze lidi ve wh40k jsou klerofasouni :).
    • Co vlastně máš proti W40k jako takovému
      Pro mě je to nej scifi a hra je taky dost dobrá
      • Black_Hand
        ja nic, viz muj prispevek z predchvile.
      • Přesně tak, Warhammer 40 000 je nejlepší sci-fi vůbec.
    • mě se třeba demo hodně líbí - taková šílená mlátička kde hraješ za řezníka :-D
      přijde mi to o mnoho lepší než to slavný Gears of War (1 dohrána na PC, 2 na Xkrabičce)
    • XorxoxTalarius
      Tak ja mam opacnou zkusenost, ja jsem z dema naopak hodne nadseny a uz se nemuzu dockat plne :)

      Tak mozna jsou, ale nemaji moc na vyber, jelikoz multikulti pokusy tam vetsinou konci v tratolisti krve ...
      • Black_Hand
        hodnotil jsem to jako konzolovou, third person akci. cekal jsem tedy zajimavy, efektni komba, furu bombasticky akce, stylovou grafiku atp. nic z toho se mi nedostalo.

        ad klerofasouni: jo, to je pravda. ono si ve svete wh40k moc nevyberes. klerofasouni (hned nekolik za lidi), krveziznivy zaporaci, vyzivajici se v bolesti, klerofasouni #2, krveziznivy zaporaci #2, bitkari pro zabavu, totalni utopicti komunisti, plechovi nemrtvy, podivny spory co predelavaji vsechny na spolupracujici potvory co chtej jen konzumovat. nevyberes si :).
        • Komba? Jak by sis to představoval? Ber v potaz, že žádná hra, která má komba nemá zdaleka takový arzenál jako Space Marine - a co si budeme nalhávat, Ultramarines jsou spíše na střelné zbraně. Přijde Ti tam té akce snad málo? Na hard když přišli 2 Nobové, tak jsem se slušně zapotil. A nenapadá mě, co si představuješ pod stylovou grafikou...
          • Tak nějak nechápu, jak někdo může u čistokrevné akční hry, která nepřesáhne 10 hodin zažívat stereotyp. Jistě, nedohrál jsem kvůli stereotypu mnoho RPG, ale u akčních her se mi ten stereotyp nedostavuje - když nebudu počítat Boiling Point a jemu podobné. Třeba u Tebou zmíněného Halo jsem naprosto žádný stereotyp nezaznamenal a hru jsem si užil - stejně jako později i ostatní díly. Podobná věc, jakou popisuješ byla v Gears of War 2 a ačkoli byla krátká, tak to byla neslabší část hry, protože nebyl čas ani viditelnost na kochání se výborně zpracovaným prostředím (vnitřnostmi obřího červa). Je to změna, to rozhodně, ale ne pro každého k lepšímu.
            • Mně se level design v Halo líbil, ale naopak ten v Half-Life mi vůbec nesedl, je to prostě o preferencích - raději budu mít stereotypnější level design, který vypadá nádherně, než nudný komplex, který se mění, raději budu mít ukecaný charakter než naprosto mlčící... Jak jsem psal, tohle celé je opravdu jen a pouze o preferencích. Já Halo považuji za fajnového nástupce právě Tebou zmíněného Unrealu.

              Space Marine se naprosté většině (dovolil bych si tvrdit, že i všem) fanouškům WH40K (kteří PC hry nezatracují) bude líbit, protože je to něco, na co mnoho z nich roky čekalo - výborná akce se Space Marinou v hlavní roli. Pokud si od Té hry očekával něco jiného, tak si se měl před hraním dema více informovat, protože demo přineslo dokonce více, než bylo ukázáno/slíbeno, což jsem již dlouho nezažil, protože v naprosté většině případů to funguje obráceně - tuna slibů a skutek utekl. Navíc je to opravdu úžasně zpracovaný Forge World.

              Boiling Point měl jedinou chybu - úkoly byly stále stejné a hrozně roztahané. Díky tomu jsem u té hry strávil strašně moc času, protože jsem dělal kompletně všechny vedlejší úkoly a bylo jich nezdravě hodně a odehrávali se až moc často na stejných místech.

              Systém krytí je v GoW výborná věc, kterou v dnešní době užívá mnoho vývojářů naprosto totožně, protože GoW ho hodně proslavilo.

              Momentálně nefunguje přihlášení na tiscali, takže píši jako anonym...
            • Black_Hand
              halo osobne povazuju za jednu z nejvetsich ztrat casu, co jsem kdy stravil "hranim". chtel jsem prijit na to, co na tom ty konzolare laka. prvni dojmy docela pozitivni, hodne ruznych originalnich zbrani, uvodni ukoly byly fajn, ale level design? totalni katastrofa. stridani "tech" a prirody, jenze priroda vsude na chlup stejna a tech taky, navic jednobarevny textury, naprosto bez ucelny prazdny prostory a to tak ze porad, bez predstavky. puvodni unreal, daleko starsi hra, mel vsechno daleko lepsi (moh jsem rict half-life, ale ten neni v otevrenych prostranstvi).

              ja jsem vetsinou odolny proti stereotypu. RPG mam moc rad. dawn of war 2 jsem odehral bez problemu, stejne tak mirror's edge (vytecna hra) a boiling point byl opravdu, opravdu moc dobry, az na bugy.

              gears of war jsem nehral, nebudu hodnotit. zaskocil me akorat trochu "podivny" cover system, ale na ten bych si mozna zvyknul, kdo vi.
          • Co od Toho čekám? To, co naprosto všichni 40K fanoušci - skvělé převedení tohoto úžasného univerza, tunu skvělé akce... Ostatně podívej se na tohle video a přesně uvidíš, co od Té hry čekám - http://www.youtube.com/watch?v=nb50aAFiOpM . Jednu věc by si mi mohl zodpovědět - co si čekal monstróznějšího od té zbraně na Titána? Titán i ta zbraň mají v podstatě přesně dané rozměry, které jsou monstrózní, jelikož Warlord Titan má kolem 33 metrů, takže ta velikost té zbraně je věrně zpracovaná.
            • Black_Hand
              nemyslis si ale, ze udelat kratsi epizody tohodletoho formatu jsou dobre? je to zmena. ukazalo by to, ze to nebude tak stereotypni.
            • Tak přesně to, co píšeš ve hrách nemám rád. Já se chci souboji a prostředím kochat, ne se snažit vůbec spatřit nepřítele, který stojí pomalu vedle mě.
            • Black_Hand
              vis co by treba pomohlo? kdyby se rozletelo vic bordelu a prachu potom padu. vsechno se zaprasilo tak, ze by se to dostalo az do toho control centra a nebylo by videt moc do dalky a v pristich chvilich si bojoval s orky v omezene viditelnosti. to by bylo daleko zabavnejsi.
            • Tak to si (ne)čestná výjimka, protože zatim každý s kým jsem to řešil nic podobného nenamítal, spíše naopak.

              Já mám zase v naprosté většině her podobný pocit, ale vidět takhle padat něco jako je zbraň Titána, to je nezapomenutelný moment...
            • Black_Hand
              nejde o velikost, ale ten moment vubec nefungoval. pro me jenom "hm".

              btw, totalbusciut je dobrej :). taky koukam na yogscast.
          • Black_Hand
            to, ze nevypada jako halo 1. tedy, ze to vsechno neni uniformni a jedno jako druhy, coz se tyka hlavne textur a level designu.
            • Black_Hand
              tak co od toho vlastne cekas ty? me to opravdu nebavilo, a to jsem celkem motivovanej, pac ted hraju singla retribution a s kamaradama davame celkem casto 3v3.

              kanon na me pusobil jako papirova skladacka.
            • Nevím, zda sis toho všiml, ale to byla hodně malá část plné hry, takže opravdu netuším, co by si od toho očekával - snad nejlépe, aby Ti ukázali všechno? Je to jenom krátké demo...

              Ten kanón nepůsobil majestátně? Probůh, vždyť byl obrovský (ostatně je to pouhá zbraň na Titána), co je podle Tebe majestátní?

              A komba prostě očekávat nemůžeš, protože to není (naštěstí) na nich postaveno. Ta hra se musí držet určité linie, kterou GW zavedl a v Relicu to moc dobře vědí a ne*erou tam takové zbytečnosti, které stejně naprostá většina fanoušků 40K do té hry ani nechce.
            • Black_Hand
              cekam aspon nejaky progress. nejakou tovarnu, skrz kterou se prodiram, nebo neco.

              Pete: to zni dobre. uznavam, kdybych hral table-top tak bych to ocenil. kanon sice byl, ale nijak majestatne nepusobil ale.

              a komba? libovolnekrat pravy tlacitko, s moznosti zakoncit Fkem jako stun. jo to jsou komplexni komba.
            • vidis to, me se zase treba jako figurkari libi jak do level designu zarhnuli ruzne kusy terenu ze stolni hry a ruzne detaily. a uz v kratkem demu byly nektere pekne scenerie (treba ten kanon pro Warlord titana na jerabu)

              A komba tam jsou, pro kazdou zbran jina
            • Jak si představuješ Forge World?
  • God-of-War
    Kratos říká: tahle hra má koule *3*
  • pekna kravina tohle nema s warhammer nic psolecneho je to jen bezducha mlaticka se strilenim kde na vas nabihaji velke skupiny nepratel ktere date na 1-2 rany cekal sem vic ale bohuzel sem se dockal zklamani
    • Black_Hand
      tak hraj na vyssi obtiznost.
      • hral sem na max obtiznost a sluggy a shota boys sem lehce daval a noba sem jenom odstreloval z dalky a pak stunoval
        • Black_Hand
          no to ja taky, shoota ale chteji 3, kdyz nejdes do hlavy. jestli se dobre pamatuju. a mimochodem co si rikal na mireni? strasne mi vadily skoky mezi jednotlivymi polohami, vubec zadna plynulost. hodne jsem na to nadaval.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit