Přejít na výpis diskuzí
Warhammer 40,000: Space Wolf bude kartičková tahovka
19.8.2013 | Aleš Smutný
35 příspěvků
-
Jestli to bude neco ve stylu metal gear acid, tak parada, ale meli by to udelat i pro PS Vitu.
-
..a srdce vynechalo uder *1*
-
sakra proč neudělají pořádnou FPS z warhammer 40000?
-
-
mohli by udelat neco na styl fire warriora
-
Pořádnou FPS neudělalají, protože ji zatím nikdo pořádně neumí !!!! Fire warrior 2003 - (http://www.youtube.com/watch?v=SeSZq8UUgC0 ) ; Space marine 2010 (First person nedali kvůli tomu , že third prý vyžadovali samotní hráči !)
Mimochodem jsem si zcela jist , že bez podobných FPS "zázraků" se herní scéna klidně obejde . Ale Warhammer hry bez strategie ....prostě nejsou Warhammer ! -
-
A to je dobře že Space Marines first person nedali protože to se mi ktomu totálně nehodí a je to rozhodně skvělá hra, na hodnocení tady bych určitě nekoukal.
-
-
dobrá celkem je, ale absolutně nedotažená a polovičatá.
1. Malá variabilita nepřátelských i spojeneckých jednotek. Armáda chaosu bez obliterů, defilerů, terminátorů chaosu, raptorů, jen jeden typ démonů, prostě bída (Orci o trochu lepší, ale stejně mohli přidat Killa kany atd). IG pořád jeden jediný model vojáka, nikde žádní servitoři, civilisté, technici adepta mechanika, skitari (snad to píšu dobře), celé město Potěmkinova vesnice.
2. Nezajímavé boss fighty navíc jen dva (měli přidat do děje víc postav, trochu příběh zamotat a přidat nějaké další záporáky)
3. V singleplayeru NENÍ raketomet, ani energomeč fuj
4. Čekal jsem trochu míň stereotypu, na chvíli nás hra mohla přenést do role pilota predátora, nebo dreadnoughta.
5. Různorodější lokace.
kdyby todle všechno ve hře bylo, mohla to být pecka, ale takhle vyšla hra dost obsahově odfláknutá. -
-
Ty si jantar, čoveče.
-
-
??
-
-
-
-
Jeden starý fail a jedna průměrná hra nic neznamená. W40k zaslouží pořádnou hru. Chci stát tváří v tvář defilerovy a né se jen koukat na malinké panáčky v nějaké RTS.
-
-
FPS bych si dal líbit
-
Možná, protože tenhle svět se na FPS moc nehodí (subjektivní názor). Z frakcí/ras, které sází výhradně na boj na dálku (nebo alespoň převážně) tu máme IG, Crony, Tau, Eldary. Zbytek je buď půl na půl nebo převažuje boj na blízko. Taky je tu až na Impérium dost omezený počet typů/variant zbraní. V dnešní době by hráči asi neskousli mít jen dvě tři zbraně na výběr.
-
-
hrálo by se za IG, mariňáky, nebo inkvizici.
-
-
Proc za nepratele? Ja chci hrat i za "nase"! 1000 synu vpred!
-
-
To už radši za Word bearers
-
-
Iron warriors *14*
-
Nebo. hlavne ne za imperium a stoupence tlejici konzervy. Za necrony by to take nemuselo byt spatne. Automaticke doplnovani "zdravi" a silny kver.
-
-
-
IG a jejich laserová ukazovátka? No nevím nevím, ale třeba by to fungovalo. Dobrá přiznávám nemají v repertoáru jen laserové zbraně, ale převažují. SM už tu máme a moc dobře to nedopadlo. Možná to bylo jen mnou nebo nastavením hratelnosti, ale preferoval jsem boj na blízko před střelbou. Inkvizice do žánru FPS vůbec nesedí. Inkvizice jsou specializovaní individualisté podporovaní skupinou jiných specialistů. To zní spíše jako RPG než střílečka.
-
-
Obdobně jsem si nedavno říkal, jak by obstála hra ve skutečných reálií Duny. To jest Fremeni s raketomety, jednoduchými projektilovými zbraněmi (hlavně pistole, možná sem tam pušky), ale hlavně chladné zbraně - krispely.
Proti tomu vesmírné rody, mnohé jednotky (hlavně císařské) vybavené štíty, takže imuní vůči všem střelným zbraním. Snad kvůli nim ani projektilové zbraně neměly, nebo omezeně. Hlavně šavle, kordy, prakticky všechny chladné zbraně.
Do toho lasery, které při styku se štítem zabijí střelce i cíl. Vychází mi z toho slušnej miš maš....bylo by to zajímavý vidět naživo. Hlavně při použití techniky. -
-
On ten Herbert to az tak nedomyslel. Co si pamatuju, tak stit nezastavil jakykoli projektil, ale jen veci rychlejsi nez 36km/h. To zase neni tak malo (nech se srazit cyklistou) pro tezke projektily typu valici se koule, nebo i mensi strela muze po pruletu stitem jeste akcelerovat pomoci raketoveho motorku (bolter), nebo se roztrhnout na srapnel, nebo odpalit napalmovou napln.
Laser po zasahu do stitu zpusobil monumentalni explosi, zniceni jen strelce a cile udelali v ramci balance v Emperoru.
-
-
Space marine bylo špatné, ale mohlo dopadnout mnohem lépe, kdyby se hry ujal někdo kdo má s žánrem víc zkušeností. Některé regimenty IG vůbec nepoužívají lasery, ale autokanony (tzn. klasické útočné pušky). Když jsem mluvil o inkvizici měl jsem spíš na mysli ordo xenos atd. Tam by mohla být akce dost ostrá. Nebo stealth tps za Officio Assassinorum
-
-
IG veteráni a penal legion si dopřávají mnohem víc svobody ( haha penal legion :-D ) ve výběru zbraní (fluffově) ikdyž pravidli je to samozřejmě dost zjednodušené. zbraní je v celém wh40k vesmíru dost. a opakuju že rogue trader by v tomhle měl největší volnost, muže nakládat z xenos artefakty obchoduje z ruznyma rasama atd.... takže taková akčně dobrodružná hra řiznuta rpg prvky *14* no ale to bych chtěl asi moc *1*
-
Pořád si myslím že by to pořádnou fps chtělo. něco co by mě dostalo do středu toho masakru.
-
Tushan: Proč omezený výběr zbraní? Co je standardní zbraň většiny regimentů IG? Lasgun nebo zmíněný autogun. Případně ještě stejná zbraň v provedení pistole, ale není mi známo, že by řadová pěchota měla vedle pušek ještě sekundární zbraň. Pak se dá ještě uvažovat o granátometech, meltách a plamenometech. IG toho vážně moc nemá.
TheGGG: Deathwatch jsou fakticky jen uskupení různých kapitul SM. Tudíž používají zbraně používané SM - bolter, melta, plasma. Taky jich tolik nemají. Ale proti IG jejich zbrojnice rozhodně rozsáhlejší ;) -
hrát za deathwatch (ti mají k dispozici hromady zbraní) v příběhovém hře s možností přepínat mezi tps a fps a hraním za víc postav týmu *3*
-
proč říkáš omezený výběr zbraní ?? wh40k je o armádách tak je jasné že každy voják nebude mit takovou nebo makovou zbraň. ale takové gangy v hivewordech určitě nechodí z lasgunama jen proto že jsou lidé. zbraní je tam habaděj. ja bych bral osobně inkvizici nebo nějaky rogue trader by byl taky super
-
ano, nevím jak to je v originále ale autopuška je klasická utočná puška
-
autoguny, autokanon je ten velkej lauf
-
Jenže zase vyvstává ten problém omezeného výběru zbraní. Projít celou hru s jednou zbraní v ruce? Nanejvýš nějaký ten granát nebo případně raketomet? Jako fanoušek W40k bych to snesl, ale jako zmlsanému hráči by mi to nestačilo. Ono každé Ordo se dokáže dostat do pěkně ostré situace. Malleus a Hereticus při nahánění démonů a přisluhovačů Chaosu určitě neřeší jen malé ryby a jednotlivce. Záleželo by jaký příběh by zvolili. Ordo Xenos pokud se pamatuji nemá v popisu práce jen střety s vetřelci. V takovém případě stejně na scénu nastupují buď IG, inkvizitorské jednotky (IG), SM a nebo specializovaní Deathwatch. Mají v popisu práce potírání i obchodu s neimperiálním zbožím, technologiemi a podobně (zase spíš RPG nebo adventura).
-
-
-
-
-
-
Hra vyjde i na Android. A mimochodem, když už je řeč o games workshop, tak tu na games absentuje Talisman, což je velký prohřešek *3*
-
Další hovadina posvěcená GWS. Jak tak koukám, sotva krachlo THQ, tak se se značkou W40k zachází jak s hadrem.
-
hell yeah *5*
-
budu sa musiet posnazit aby to bolo lepsie nez Card hunter :)
-
Dvě věci co mě potěšily 1.kartičková 2.tahovka.
-
-
jo.. a sběratelská mě zamrazily.. chceš prima kartičku, kup si ji..
-