Přejít na výpis diskuzí
Warhorse Studios potvrdili, že Kingdom Come: Deliverance vyjde až v roce 2017
25.5.2016 | Aleš Smutný
268 příspěvků
-
Aspon to nebude nedodělanej bazmek... i když kdoví no, je to holt velká hra. *7* *3*
-
Tak to posunuli na 2017 nebo přestali uplně makat?
-
Ja si myslim, ze nakonec to koupi nejake muzeum jako simulator, nebo virtualni skanzen. :-) Hra mi tam neskutecne chybi, grafika krasna, ale to je celkove problem vsech ceskych studii, ve kterych jsem pracoval. Vzdycky se udelala krasna grafika a chybi komplet hra, potom se zjisti, ze to proste nejede na danem hardwaru, koderi nestiji, takze se ukraje z features a na konec z toho vypadne budto nedodelane dilo, nebo se to musi delat o 6 let dyl, nez je prvni odhad. Z vlastni zkusenosti z Danem se divim, ze si s tou realitou neda pokoj, uz tolikrat se predelavala grafika a gameplay, pote co Dan pozadoval realitu a zjistilo se, ze to proste nefunguje. A neda si pokoj a neda si pokoj. Vypada to nadherne, tak tam prosim udelejte svizny herni gameplay, prosim, prosim!
-
-
Prosím o příklady těch krásných českých her bez hratelnosti. Díky.
-
-
Třeba všechny hry od Bohemky? Dyť to studio žije z nedodělků. Kdyby nebylo pracovité komunity, nedá se to absolutně hrát. Jediná česká hra, která stála za to, byla Mafie a pár dílu Samorostu, kde je cílovka trošku někde jinde.
-
-
Hrál jsem s výjimkou Army 2 všechno už od Flashpointu a nikdy jsem si modifikacemi nemusel vypomáhat. Že jsi si to vycucal z prstu, viď? Šmudlo. *15*
-
-
Ty si hral leda kulovy, Flashpoint cely mesice po vydani neslo hrat vubec, teprve po 2! letech to bylo v jakoz takoz hratelnym stavu. A presne stejny bugy sou v kazdy dalsi jejich hre, coz znaci, se na to proste ani nesahli. Nebyt pak hromady modu, tak to po tech 2 letech uz davno nikdo nehraje.
-
mam 3500 hodin v Arme, mas jen latku moc nizko. vzdyt arma 2 byla hratelna poradne po nekolika letech, Arma 3 je vicemene nehratelna doted, 20FPS uprostred cavale nepovazuju za hratelnost (i7 a 980). pokud se cachtas v editoru ok, me bavej plny servery a poradny boje. bez moderu by byly servery prazdny, protoze krome obsahu a ted uz prumerne grafiky tam nic neni.
z prstu jsem si to nevycucal, ukaz mi jednu jedinou komunitu, ktera hraje vanillu :D prober se. -
-
To je stejný argument, jako u jakékoliv jiné hry, která podporuje modding. Ukaž mi nějakou, která se bez modů hraje.
-
-
-
Zapomněls na Vlak.
-
-
-
-
Dnes vyšel další Beta patch . Už je tam čeština titulky.
-
Tak je pravda, že to vypadá úžasně.Někteří lidi v tý hře jen tak chodí a screenšotují si do galerky. To je samo o sobě vizitka špičkové grafické práce. Otázka je, jestli to bude i herně zajímavé. A jestli to někdo do doby, než se vydá full verze, neudělá lépe jinde. Musím říct, že jsem nikde nic podobného neviděl. Takhle vykreslenou krajinu, tak precizně a různorodě na jedno téma - les. Držím pěsti. *4*
-
-
Jo ta grafika je úžasná a hlavně krajina je reálná a má logiku. Vypadá to jako autentická česká příroda. Místy fotorealistické.
-
-
Na to muzu jit do lesa, kdyz chci fotorealistickej les. Hlavne at tam je nejaka zabavna hra. Coz zatim moc nevypada. na technologickych dem lesa na cryenginu je plno :)
https://www.youtube.com/watch?v=Op67oG0nqYA -
-
Nejde jen o hezkou grafiku, ale o to, že to prostředí je autentické a vypadá opravdově. Má logiku. A vesnice zrovna tak. Když to srovnám třeba se Skyrimem, je to propastný rozdíl.
-
-
a proc myslis ze by ve Skyrimu mel byt svet ktery by byl jak vystrizeny z nordske historie? jsou tam draci, obri, firebally atd, takze nejaka realita stejne ber za sve, a me spis prijde fajn ze se tam muzou objevovat veci co do realu nepatri a pusobi jinak. Spis si to srovnavaj treba s Mount and Blade, nebo s nejakymi vernymi simulatory, Skyrim neni moc dobry priklad.
-
-
nic takového ve Skyrimu neni
-
Ve Skyrimu taky nemusi byt vesnice, kde 2 metry od vesnicke brany stoji 20ti metrovy obr a ani giant ani obyvatele vesnice o sobe nevedi. Obr zautoci az kdyz hrac oznami starostovi ve vesnici, ze mu pred branou stoji 20ti metrovy obr. Toto fakt nepusobi dobre. Kdyz se o to snazi Warhorse, tak to jen schvaluju. Na druhou stranu, ale umisteni obra dal od vesnice nemuze zpusobit nekolik odkladu o rok.
Dokonce si myslim, ze ani tak skvela grafika neni duvod odkladu a nebyt te grafiky, tak nevim jestli by vubec nekdo tu hru resil. Problem je nekde jinde a domnivam se, ze to bude game design, soubojovy system a implementace techle veci.
-
-
-
Pokud někde v okolí máš autentickou krajinu 15. století, tak ten argument beru... *15*
-
-
boubinsky prales? *1*
-
-
I s hrady a městy? *3*
-
-
-
To vubec neres. Hlavne, ze je to pekne na screenshoty, treba jako Arma :-P
-
-
-
krajinu již maji, ted už jen dodelat tu hru (questy, príbeh, souboje, AI). Ale verime že v roce 2017 je to tu jak na koni.
-
-
Koukej tam Vávra udělat i českej dabing, jinak ti ty anglicko-německý verze naboucham do zadnice.
-
-
Víš kolik to stojí peněz a času? *1*
Naučte se anglicky, vesani... *5* -
-
Víš, kolik to stojí peněz a času?
-
-
uvidíme jestli tam dá Denuvo
-
-
lol to mě ani nenapadlo, mam pocit ze tam denuvo nedá
-
-
-
mne by zajímalo kdy bude alespon beta, ale myslím opravdovou betu, ne 5% hry v rozbitém pre alfa stavu, kteremu daji nalepku beta...
-
-
beta je 100% hry hotovo a doladují se chyby; je jedno kolik toho určí na zverejnení, duležité je že oni maji hotovo a už jen doladují. Tudíž vavra lhal
-
-
A to ti řekl kdo že beta je 100% hry? Prober se!
-
-
WH říkal, celá hra bude 4x větší než současná beta, která je 4x větší než původní alfa. Navíc současná beta neobsahuje téměř nic z příběhu, aby to lidem nespoilovali. To že hra obsahuje bugy je pochopitelné. Beta testování se dělá právě proto, aby je odstranili.
-
-
"bude" vetší - to znamená že zatím mají hotovo jen 1/4 z toho co má udajne vyjít v roce 2017?
-
-
to, co je zveřejněné v betě, nebude jen to, co mají. stále určitě pracují na zbytku a to, že v betě není vidět žádný dramatický posun, vůbec neznamená, že netvoří další obsah o 106.
-
ne, Vávra říkal, že už to mají celé (mapu, svět), ale ještě to vyplňují obsahem, questama, a současně zlepšují mechaniky jako combat, optimalizují to pro různé systémy atd.
-
-
vetsina bet, co je k dispozici u vetsich projektu, slouzi vetsinou zatezovemu testu na servery, jinak se jedna o zprostredkovany focus test na zakladni gameply mechaniky, coz je neco jineho nez test bugu.
Pokud vychazi singleplayer bety, je to vetsinou mala indie hra. Slouzi to k tomu, aby si mohla mala studia osahat co obnasi vydani plne verze (implementace steamu a pod.).
Verejny betatest neslouzi a ani nemuze slouzit, k testovani za ucelem objeveni bugu, protoze se jedna o orezanou verzi, ktera neobsahuje full content.
Priklad: pokud se ti bude AI zasekavat o kazdej roh ve vesnicce, budes mit spatne udelanou navigaci v levelu. Takze pokud tam nedas dve tretiny mapy, logicky to musis stejne otestovat sam.
-
-
Pokud by betaverze nebyla rozbitá tak už by to byl final build.
-
-
nebyl,no...
-
-
-
Peco s tym odlozenim maju hraci problem? Ved vzdy je co hrat, tolko je hier ze ich ani nestihame. Nech na tom pracuju az kym to nebude take ako si to predstavuju! Nech nerobia kompromis! Ja im fandim.
-
-
Protože už poněkolikáte změnili termín, který si sami dali... a někteří si to předplatili. Myslím si, že je zcela logické, že s tím někdo má problém.
Kdybych si něco zaplatil předem a dodali mi to o dva až tři roky později, taky bych byl dost naštvanej... *3* -
-
Jenomže si nikdo nic nepředplatil a nikdo si nic nekoupil.
-
lepší než vydat nedodělek. To co jsem zatím viděl vypadá dobře, a čím dýl to budou vybrušovat, tím líp to dopadne. Hry hrát nestíhám, takže mám pořád co hrát, takže mi čekání nijak nevadí.
-
-
A pořád tady někdo musí psát a omlouvat, že je lepší vydat hru později bez chyb. Co to plácáte za blbosti? Neustále odsouvání termínu je amatéřina. Vždyť to je základní věc, rozplánovat si tvorbu, své možnosti. Podle mě přecenili své možnosti a teď se z toho můžou zbláznit. Nejdůležitější věc na hře je hratelnost, protože jestli bude mít nejkrásnější grafiku na světě a hraní nebude bavit, hra neuspěje.
-
" To co jsem zatím viděl vypadá dobře, a čím dýl to budou vybrušovat, tím líp to dopadne. "
Optimalizace ti nikdy na vyslednym vzhledu a dojmu nepridaji.
-
-
-
-
hejteři tady plivou na hru, a ve světě se rozplývají
https://www.youtube.com/watch?v=EikTPhaaM9Y
na toto si nejspíš koupím nový počítač tak za 50K už s GeForce sérii 10 založené na architektuře Pascal a nebo alespoň GeForce GTX Titan. Titan má tu výhodu že nezaokrouhluje floating point výpočtu a hodí se teda pro GPU computing založený na CUDA -
-
"hejteři tady plivou na hru, a ve světě se rozplývají"
- ve světě je to bráno jako menší nezávislá hra od neznámého studia a neznámého Daniela Vávry. V tom případě to vypadá dobře. ;-) -
na hraní je prostě GTX 1080 / 1070 o Titanu bych bejt tebou ani neuvažoval, jen vysolíš víc než za 1080 a pude ti to pomaleji
-
-
já občas dělám vědecké výpočty trvající několik hodin a používám na ně grafickou kartu (GPU computing). Ty starší nvidie (Kepler, Fermi, Tesla) měly ten problém, že nepočítaly příliš přesně, protože na hry to nebylo třeba, ale v té vědě to je problém. Titan má tu výhodu, že je vhodný na GPU výpočty. Ale máš pravdu, rozhodně půjdu do Pascala. Přeci jen 16nm je mnohem lepší než 28 nm (Maxwell) - menší spotřeba energie, vyšší výkon. A Pascal se hodí i na GPU. Na Voltu do roku 2018 čekat nebudu
https://en.wikipedia.org/wiki/CUDA#GPUs_supported -
-
jeslti chces pocitat v cuda tak si kup server a nejakou tesla k40
-
-
jo, jenže tyto hračky stojí 5000 USD jen za kartu. Grafárnu za cenu auta zas kupovat nebudu. To už je spíš schůdnější počítat přes univerzitní cluster.
-
-
duchod netreba ani malovat, neb se ho nikdo z nás nedožije
-
Důchod netřeba počítat. Stačí namalovat... *15*
-
za par let jdu do duchodu, tak si pak od tebe necham vypocitat duchod:)
-
-
-
ok to samozřejmě smysl už dává, netušil jsem že děláš vědecké výpočty, ale i tak jsem radši svou odpověd konkretizoval slovy - na hraní. Titan má mimo hry svoje opodstatnění. Je ale otázka, jak dopadne srovnání Titan vs 1080 i v těch neherních výpočtech. Jestli ho 1080 neporazí prostě jen tupou silou :)
-
Moc jako laik nerozumím tomu, proč by starší nVidie na vědecké výpočty neměly být vhodné, zatímco Titan ano. Výpočty v plovoucí desetinné čárce tam máš také, takže se superpřesných výsledků nikdy nedočkáš, ne? Nebo v čem tkví ten rozdíl?
-
-
já ti teď přesně neřeknu v čem ten problém je, protože už si to nepamatuju. Když jsem si naposled před několika lety kupoval grafickou kartu, tak jsem to asi 2 týdny studoval po různých forech a vím že ty levnější nvidie nebyly na výpočtu dost přesné. Prostě v každém výpočtu se to zaokrouhlilo a když těch výpočtů děláš tisíce, tak se ta nepřesnost zvyšovala. Ten problém byl v tom, nakolik moc se zaokrouhlovalo, tj. kolik desetinných míst ta karta podržela. Ty levnější karty nebyly dostatečně přesné. Ale od té doby GPU výpočty udělaly obrovský skok. Nvidia si na tom dává záležet, protože doufá, se to bude používat pro umělou inteligenci, zejména deep learning AI. Do toho se teď hrozně investuje.
-
-
Jestli starší GPU držely méně desetinných míst, tak to potom dává smysl.
-
-
http://developer.download.nvidia.com/assets/cuda/files/NVIDIA-CUDA-Floating-Point.pdf
-
-
plechovka, nejsem programátor, nikdy jsem IT nestudoval, takže jsem spíš samouk a nejspíš tomu moc nerozumím. V minulosti jsem to GPU computing zkoušel a nakonec jsem zůstal u CPU, protože jsem jednak neměl moc dobrou kartu a ten PCT (parallel computing toolbox) ještě nebyl tak vypracovaný. Myslím že dnes je to už jinde.
Je možné že je to jak říkáš - pak by to nemělo smysl takto dělat. Ale cykly nejsou jediné co počítám, počítám i hodně velké matice, hledám vlastní hodnoty a vlastní vektory a na toto je urychlení patrné, viz třeba tady
http://www.mathworks.com/videos/parallel-computing-tutorial-quick-success-with-parfor-3-of-9-91565.html
hledání vlastních vektorů a hodnot u matice se urychlí z 8 na 2 sekundy, tj. je to 4x rychlejší. Kdyby se mi tak podařilo optimalizovat ten kod, tak by třeba jednu iteraci nemusel počítat půl hodiny, ale jen deset minut. Ono už je rozdíl, jestli na výpočet čekáš třicet hodin nebo deset hodin. -
no vidim, ze tomu moc nerozumis. v matlabu nedelam, ale dost pochybuju, ze jeho paralelni for umi paralelizovat i v ramci jedne iterace (mozna jo, ale divil bych se). pravdepodobne to bude stejne jako treba v OpenMP, jednotlive iterace se namapuji (podle nejake politiky planovani) na vlakna a bezi vzdy nekolik iteraci naraz. Jestli ti bezi jedna iterace pul hodiny a matlab funguje takhle, tak cuda pro to neni to prave. Ta uloha ma hrozne malou granularitu a tak by na to byl klasicky CPU mnohem lepsi, protoze vlakna na CPU jsou nesrovnatelne vykonejsi nez na GPU. GPU vlakna jsou vykonnostne slaba, ale muze jjich bezet naraz ohromne mnozstvi, klidne 100 000. To je idealni treba pro vektorove a maticove operace, protoze muzes pocitat 100 000 prvku naraz, jenze to jsou jednoduche operace.
-
to že má tisíce procesorků k dispozici neznamená, že počítá tisíckrát rychleji. V praxi to vypadá nějak takto
http://images.nvidia.com/content/tesla/justthefacts/fact1-chart.png
modré je CPU a zelné GPU.
Já nevím jak to přesně hardwarově funguje, ale myslím že ty procesorky v grafické kartě si to taky nějak dělí ty výpočty. Tj není to tak že jeden procesorek by počítal jeden cyklus nebo jedno vlákno. Ale nerozumím tomu zas tak do hloubky. -
tak to teda moc neparalelizujes, jestli to poustis v 5 vlaknech, kdyz gpu jich ma k dispozici tisice.
-
dgfdg,
zas tak do hloubky nejdu, cuda toolkit jsem nestudoval, v Cčku programovat neumím. Používám to v MATLABu pro výpočet cyklů. Mám třeba cyklus o 100 iteracích, přičemž výpočet každé trvá půl hodiny. Když se to počítá paralelně, tak třeba počítáš 5 cyklů naráz, tj. 5x rychleji. Prostě místo příkazu for ... end, použíješ příkaz parfor (jako paralel for).
ta GeForce Titan není primárně určená na hry, ale spíš na gpu výpočty
http://www.extremetech.com/gaming/148674-nvidias-gtx-titan-brings-supercomputing-performance-to-consumers
"The GTX Titan supports all these features, and is capable of running double-precision floating point operations at full GPU speed, as shown above. GK104, in contrast, limits double-precision code to 1/24 of single-precision performance"
takže je otázka, zda si koupit Titan, který bude horší na hry, ale je specialně postavený na GPU výpočty (má funkce, které se na hry nedají využít), nebo si pak už koupit Pascala. Spíš si ale koupím pascala -
no, pokud vim, jedna se o optimalizaci, ktera jde vypnout. Mas to dokonce v dokumentace ke cuda toolkitu.
Otazkou je, proc by to nekdo delal pri hernim vyvoji. A proc by to vubec nekdo delal, pokud ma jadro enginu hotove?
-
-
-
-
-
-
"Warhorse Studio potvrdilo, že Kingdom Come Deliverance vyjde v roce 2017"
pamatuji si pár let zpátky zprávu v které bylo, že "Kingdom Come Deliverance vyjde v roce 2015" :D
k vývoji přistupuji skepticky, vývojáři ztrácejí strašně hodně času různým humbukem okolo (pořád slibují hory doly) a vývoj hry nejde moc dopředu... spíš bych tipl 2018 a to jestli vůbec to vyjde a investor to nezastaví... -
-
To dříve investora zavřou *1*
-