Přejít na výpis diskuzí
Warhorse Studios potvrdili, že Kingdom Come: Deliverance vyjde až v roce 2017
25.5.2016 | Aleš Smutný
268 příspěvků
-
V dnešní módě je strašně v kurzu hejtit vydavatelský společnosti. Jenže Vávra je člověk, kterej očividně vydavatele nad sebou potřebuje. Už z týmu Mafie II se rozneslo, že se to uměle prodlužovalo kvůli naprostejm blbostem. Vávra je perfekcionista, jenže to v rámci vývoje není něco, co zaručí úspěch.
Pořád jim držím palce, ale pokud například nevylepší animace soubojů a jejich navazování, ani to hrát nebudu, i přesto, že jsem to backnul. Vypadá to strašně strojeně. Pokud se mu tenhle projekt nepovede, ostatní ho roznesou na kopytech. Vávrova kritika všeho okolo se mu vrátí dvojnásob. Skyrim možná není super realisticky perfektní, ale je hratelnej a zábavnej. -
-
Blendovani animaci by v pripade normalniho pouzivani enginu mela byt zalezitost jednoho dne.
-
Kritika Bethesdy je naprosto oprávněná. Vezměme si třeba Skyrim. Ten vývojáři prakticky vydali se slovy "tady máte škaredou nedodělanou hru a tady nástroje pro modování, tak si to spravte."
-
-
což by nevadilo, kdyby ta hra měla zajímavý příběh questy a zapamatovatelné postavy, Fallout New Vegas byl taky ošklivý a zabugovaný když vyšel a přesto je považován mnohými za jeden z nej dílů Falloutu
naschvál, zkus vyjmenovat 5 zajímavých postav ze Skyrimu co sis zapamatoval -
-
Marcus Tullius
Lord Harkon
Drakozrozeny
Dremora
Lydia
Prvni minuta co me napadlo...ale uznam ze ty jmena sem lovil par minut pak a zajimave to muze prijit jen me no...
-
-
-
Ale tak třeba to aspoň bude pro Vávru lekce, že ty zápory co se tak snadno hanily u Skyrimu v té hře byly z nějakého důvodu. A že prostě za určitou sumu nelze mít ve hře všechno. A člověk někdy musí oželet reálně zrpacované a rozmístěné záchody na úkor něčeho důležitého pro hratelnost.
-
-
sry, ale Bethesdu bych neomlouval. Problémy jejích her jsou už dob Morrowindu a jsou pořád stejné, navíc se jedná o obrovské studio s obrovskými zdroji a velmi zkušeným týmem. Nejde ani tak o zabugovanost těch her, jako spíš o fakt špatný design.
-
-
100 lidi neni moc obrovske studio. A podle rozhovoru s vyvojari, jejich pocet se skoro vubec nemeni.
Pokud vim, tak Warhorse je take velmi, velmi zkusene studio a zdroju nema zrovna malo. :-P -
No já bych řekl, že problémy fakt nemají pořád stejné. A i když ty hry nejsou dokonalé, každá je krok dopředu. Když vezmeš v jakém stavu vyšel třeba Daggerfall (téměř nehratelné) a porovnáš se Skyrimem (v pohodě hratelné), tak je to úplně o něčem jiné. Když vezmeš jak šílený měli level scalling v Oblivion a že to úplně překopali ve Skyrimu k lepšímu. Systém dialogů taky doznal brutálním změn k lepšímu od hypertextu v Morrowindu, přes hesla v Oblivion až po normální dialogy (někdy i s více postavami najednou) ve Skyrmu... I RPG systém vylepšují (již nelze tolik explotovat jako ve starších hrách. Ta cesta směrem vpřed je tam celkme vidět.
-
-
Rikat nemusis, ale v cely seri sou porad presne stejny bugy. Coz se da trivialne dohledat a oni na to naprosto kaslou.
-
-
-
-
to se přece taky tvrdilo o Kojimovi, jaký je to perfekcionista, jak své hry brousí k dokonalosti jako diamanty, a nakonec z toho vyleze nudná stealth hra s repetitivní hratelností a hloupým příběhem, která nevím proč vyhrává hry roku (MGS V).
Doufám že KC se povede. Co jsem zatím viděl videa, tak se mi to líbilo, ale záležet bude na příběhu. Animace bojů mě nezajímají. -
-
no kdyby to dopadlo jako MGS5, tak budou vsichni jasat nadsenim
-
-
asi tak a to MGSV není kompletní hra, ale i tak je to výborné a strávil jsem tam přes 100 hodin...
-
-
Já 90 a teda za žádnej klenot to nepovažuju. Doufám, že Kingdom Come vyjde nakonec podstatně líp než Kojima.
-
-
klenot je v oblasti gameplay. Je smutné, že takový Zaklínač, který má hratelnost naprosto clunky je více glorifikovaný...
Teď už ten gameplay je na třetí řadě.
-
-
-
-
dyť jsi tvrdil, že jsi nehrál ani jeden díl MGS, tak jak to můžeš vůbec nějak hodnotit. Minimálně hratelnost v pětce je fantastická. Minimálně první tři díly mají fantastické příběhy i hratelnost. Takže jsi se jdi bodnout...
-
-
-
Přijde mi vtipné jak Vávra na facebooku komentuje špatnost a korupci v politice, na všechno nadává a stěžuje si, a sám bere výplatu od člověka který je po Koženym druhý největší tunelář v zemi a podle všeho už je i v hledáčku policie. Neskutečná ironie a drzost.
-
-
Co špatného Bakala udělal? Bylo mu něco prokázáno? Byl za něco odsouzen?
-
-
odsouzenej tu nebyl nikdy nikdo, ale republika je od 90 let rozkradená skrz naskrz, tak použij mozek, jestli jsi toho vubec schopen, zdravím z JAR, kam mě nechali ČR politici zdrhnout, abych moc nemluvil, pá a moc nemel, bo tě ROHnu
-
Neudělal vlastně vůbec nic, pouze vytáhl prachy z OKD, v době kdy pořizoval OKD od státu (malá domů od ČSSD) se v rámci privatizace zavázal, že byty přednostně nabídne nájemníkům za netržní podmínky. Nikdy to ale neudělal. Naopak si na ně bral úvěry a v podstatě celé OKD zruinoval. Namísto hospodaření ve smyslu, že když byla cena uhlí nahoře a vytváření záchranného polštáře, kdy by aspoň měl peníze na sanaci dolu firma skončila s dluhy okolo 17 miliard *3* Ale to se tu bavíme o politice *4* To nechme na jiné stránky. Každopádně na hru se moc těším a autorům v tomto směru hodně fandím, i když Dan Vávra je asi pěkný pokrytec *4*
-
-
přečti si toto
http://nr1a.com/privatizace.htm
http://nr1a.com/tunely.htm
dokud Klaus nedostane doživotí, tak v této republice spravedlnosti zadost učiněno nebude -
-
Souhlasím, ale nespojujme politiku s hrami. Na KC:D se těším, a i když má Vávra občas podivné výstupy (hl. kritizování jiných her), myslím si, že je to schopný vývojář a hru dotáhne *3*
-
-
Mody jsou špatné, lidi co mi modují moji hru jsou špatní ... erhm, budeme muset na Kickstarter, tak co letí za trendy ... jo aha ... takže, budeme samozřejmě podporovat modifikovatelnost naší nové hry, mody máme rádi.
Tímhle u mne pan Vávra hezky klesnul, i když jinak jej stále považuji za dobrého tvůrce, přispěl jsem mu a držím mu palce.
-
-
Nevím, za co jako mínus. Za to, že se na něco ptám? *7*
-
-
na pc tam je "nesouhlas".
-
-
-
-
Upřímně nechápu proč by to někomu mělo vadit, viz co napsal "TheLordofTheAllNonsense" - prostě čím víc času budou mít tím větší možnost, že to nebude špatný a už vůbec nechápu proč někdo přeje Vávrovi neúspěch už z principu.
-
-
Třeba si neni jistej, že to do roku 2017 přežije :D
-
Pac mistr se uz roky nechava slyset, jak to jde i s mene prostredky, rychleji a bez idiotu, kteri kazi vyvoj her obecne. Napr:
http://games.tiscali.cz/tema/dalsi-warhorse-blog-jak-udelat-lepsi-hru-s-mene-prostredky-58873 -
-
A to je důvod k nenávisti a prvoplánovému hatovaní autora a produktu, který tě nic ještě nestál pokud si sám předem nepřispěl? Jestli jo tak to teda stačí fakt málo.
-
-
Ja ho nehejtuju. Jen to vidim tak, ze ma argumenty desetiletyho Jardy. A za tim si stojim a lze mu je jednoduse vyvratit.
-
-
jinak ty minuska tam jsou na pc pod nazvem "nesouhlasi" a docela chapu, ze s nim nekdo nesouhlasi, obzvlast bakeri.
Davat vahu svemu argumentu tim, jestli jsem prispel nebo neprispel ale nehodlam. Kvuli tomu jsem snad nikde neprispival, ne? Abych mohl pak kritizovat. Nebo jo?
-
-
-
-
Můj dojem: protože neskousnou Vrávovo megalomanství (což megaloman je). Ale myslím, že už vcelku vystřízlivěl.
-
-
vždyť je tam překlep...má tam být 2027 *1*
-
Držme Vávrovi palce.. už jen to že dělá hru z naší historie by jsme mu měli přát jen to nej a ještě více.. hra se povede a bude dobrá i kdyby měla být jen dobrá... další díly mohou být už jen lepší :-)
-
-
nějaký hater hacendo se tu v diskuzi vyžívá pod pěti různými nicky. Místo aby byl rád, že vyjde hra z českého prostředí a třeba se prosadí i ve světě, tak akorát plodí nesmysly.
-
-
hra jako hra a je mi úplně jedno jestli je indická nebo česká. Hlavně ať je dobrá. Jinak tohle téma středověku je tuze nezajímavé. Za pár hodin to bude nuda. Doufám, že se pletu...
-
-
náhodou, pár bollywoodských hudebně tanečních čísel pro oživení atmosféry nemůže uškodit žádné hře *1*
-
-
*1* tak to opravdu nemám zapotřebí. Protože mi je víc než 15, fakani. *1*
-
-
...na ta slova se sebevědomím protřelého lva salonů sáhl do kapsy u kraťasů, proštrachal se mezi klíči od všeho a zuřivě mával občankou, z které ještě kapala čerstvá barva. "Vidíte, borci? To čumíte. A dneska smím být venku až do osmi!"
-
-
ja jen do sesti. Jsem zenatej...
-
Takový milý vtipálek. *1* Chceš za odměnu cukřík? *15*
-
-
Takhle mají ty diskuze vypadat - urážet se kreativně a s vtipem. Oba máte +1 !
-
I´m touching myself tonight
-
... a radostně poskočil, že to v diskuzi nandal haterovi Hacendadovi a napadlo ho: "to je lepší než sex". *15*
-
...a sáhnul do druhé kapsy, kde se mezi ulepenými bonbóny, skleněnkami, hřebínkem a rok starým prezervativem, páč člověk nikdy neví, skutečně schovávala kostka cukru. Šetřil si jí, kdyby mu náhodou prodali francovku.
-
-
-
-
-
-
Aspoň budu mít víc času dopsat 1000+ důvodů proč nenávidím Kingdom Come: Deliverance, zatím jsem jen u bodu 567.
-
-
To spis napise bethesda 1000+ duvodu,proc je Kingdom Come: Deliverance spatna hra *15* .
-
Nakonec to seškrtaj a bude z toho free to play moba na mobily
-
-
Být jimi, tak neříkám "vyjde to v roce 2017", ale raději "nevyjde to v roce 2016". Protože to je jediná jistota *5*
-
KC:D vyjde rok a den po vydani HL3.
-
No možná už lidi pochopí, proč je všichni odmítali, když obíhali publishery (kterým mimojiné nabízeli hru komplet - tedy hru trojnásobného rozsahu). Všichni tehdy křičeli, jak jsou publisheři zlí a neochotní investovat do hry bez draků. Jak se ukazuje, možná nebyl vůbec problém v dracích. Ale v tom, že mají víc zkušeností než Vávra a dokázali si spočítat, že za požadované peníze, není ve slíbeném čase dodat hru slíbeného rozsahu v rozumné kvalitě? A že ve výsledku by buď museli sypat prachy třikrát tak dlouho (aby to mělo slušnou kvalitu) nebo požadovat vydání ve slíbeném čase, což by se podepsalo na kvalitě (a paradoxně by to hráči dávali za vinu publisherovi a ne Vávrovi)
-
-
Přesně tak, když si člověk projde Vávrovo přednášky z GDS 2013 - 2015 tak to je samé "to jsme nevěděli", "to jsme netušili", "to nás překvapilo" ale k tomu to byly samé prkotiny které, někdo kdo už RPG před tím dělal, měl dávno pořešený. Že by náhodou ti publišeři nebyli takoví blbci ? :-)
-
-
Takže už třetí rok bude Warhorse retweetovat články, které je zařazují do top očekavaných RPG roku :)
-
-
Slibem nezarmoutíš :). I tak jim držim palce, ať to vydaj a ať to má aspoň trochu úspěch, vim, jak vyčerpávající umí bejt dělat třeba 5 let na jednom projektu a konec v nedohlednu. První 2-3 roky je to super a pak to strašně rychle sklouzne do fáze, když už to začne bejt ubíjející.
-