Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vypadá to pěkně. Je ve hře něco jako hot seat? Tedy dva hráči u jednoho počítače proti sobě.
  • MickeyMutant
    "Na rozdíl od Civilizace ale nemají kouzla žádný trvalý benefiční efekt pro váš národ - slouží pouze jako mimořádné opravné prostředky."

    No jsou tam třeba docela dost důležitá kouzla "Prosperity", "Mana spring" a "Harvest blessing", která mají trvalý efekt na vaší ekonomiku.

    "Hra ale bohužel vyžaduje totální eliminaci všeho, co nemává vaším praporem. Znamená to, že budete klidně i několik hodin ještě dohrávat již rozhodnutou partii a hra vám nedá žádnou možnost ji důstojně a rychle ukončit."

    Varianty vítězství mohou být kromě zmiňované vojenské invaze a ultimátního kouzla Unity ještě obsazení 50 procent posvátných míst nebo porážka seslaného avatara znepřáteleného boha. Takže v praxi stačí na dobytém území postavit pár chrámů a nemusíte se dál trápit se zakopaným nepřítelem.
    • kovar.jakub
      Tak to nevím, jestli byla review verze něčím jiná, ale zmíněná kouzla vždy fungovala jen jeden tah - tudíž sice ekonomiku boostla, ale jen dočasně. Trvalý boost jedním kouzlem mi pak ale přijde jako dost brutální zásah do vyváženosti.

      Avataři mi při rozehrání hry (celkem třikrát a vždy do konce) taky nikde nechodili, ale pokud ta možnost je, tak uznávám, že je to rozhodně krok správným směrem.
      • MickeyMutant
        Měli to ze začátku (bez patchů) celé trochu rozbité, takže je možné, že kouzla nefungovala korektně. Třeba Unity často nebylo pro hráče dostupné ani po vyzkoumání všech ostatních kouzel. Brutální zásah do vyváženosti to ale není, je to kompenzované vysokou počáteční cenou, poplatky (upkeep) a nutností správně směřovat vývoj jednotlivých měst.

        Avataři chodí teprv mnoho kol (snad 20) po dosažení maximální úrovně neoblíbenosti u konkrétního božstva a jsou to šíleně silná monstra. Tím rychlým ukončením jsem ale myslel obsazení minimálně poloviny "svatých míst" na mapě a postavení jakýchkoliv chrámů na jejich místě. To by mělo být v případě nepřítele nebo nepřátel zakopaných v defenzivním postavení otázka několika rychlých kol.
      • ja dokonce vyhral, kdyz prisel avatar i mne (to je asi ta varianta s obsazenim svatych mist), vsechno jsem valil k jednomu bohu, ukoly delal pro nej a odmital z protilehly strany
  • XorxoxTalarius
    Neni to spatne, celkem zajimave ... jen mne osobne chybi hotseat a vetsi propracovanost co se tyce typu armad. Je to takove spestreni ktere neni spatne, ale opravdu si nezada s Civ4: Beyond the Sword ke kteremu si nahrajete nejaky fantasy mod ... skoda, kdyby se vice snazili tak mohli vyuzit opravdu velky potencial ktery Majesty nabizi ...
  • Keyz
    Chtěl si vyzkoušet nějakou takovou hru.Kterou by jste doporučili?Zmiňuje se zde Civilizace,předpokládám že asi s nějakým módem.
    Co jsem četl na forum u Civilizaci 4 tam je údajně možné aby lučišník sestřelil vrtulník a pěšáci s kopím skoro zničili tank.To když jsem čel,tak jsem si říkal to jsou teda perly.Proto se ptám na nějaký mód.
    • Age of Wonders.
    • lucistnik neni zase takovy ulet ale ten kopinik je na facku
      • presne, rambo taky dava vrtulniky lukem jak na bezicim pasu
    • Nevim, jak bude silná Civilization 5: Gods and Kings (teď vyšlo), ale dal bych tomu šanci, mají tam být mechanismy šperkující Civilization 4, kterou mimo jiné velmi doporučuju (s datadisky samo). BTW, pokud hraješ na pořádnou obtížnost, boje typu lučištník VS vrtulník moc nehrozí (možná komp na tebe :P). Jinak bych řekl, že klasikou jsou Heroes of Might and Magic, šel bych do čísla 5. Pokud je libo spíše sci-fi, Galactic Civilizations 2 bude správná volba. Hardcore věci ala Steel Panthers nehraju, ale tak vygooglit se dá hodně. *3*
      • Keyz
        Heroes jsem hrál i disciples.Asi si počkám na Civilizaci 5 a uvidím.Ty moc HC věci kde hráč je nucen starat se naprosto o každou drobnost moc nemusím.Každopádně díky za všem za doporučení.
        • battlefront.com a matrixgames.com, ty delaj vicemene jenom tahovky

          ja bych doporucil strategic command 2 (patton drives east, posledni rozsireni), to je takovej vymazlenejsi panzer general, je tam zajimavej prvek zasobovani, nikterak narocnej na obsluhu, jen brzdi pred rushovanim (clovek se nesmi moc vzdalit od vlastnich/dobytych mest, jinak neudrzi jednotky ve 100% bojovym stavu)
    • Ja bych doporucil Master of Magic, ale to bude asi uz moc oldschool :D. Mozna Elven Legacy, ale to je spis strategie typu Fantasy General nez civilizace. Ale neni to nejhorsi.
      • Nebo Elemental: War of Magic, to je takový pokus o remake MoM :)
      • Cece +1 za MoM, to byvala parba jaksfin! Skoda ze sa nerobi kickstarter na taku perlu. (alebo "Might and Magic" rpg seriu - moj offtopic sen)
        Inak paradok lukostrelci vs tank: Aj to sa da! Tank zautocil , znicil 7/10 lukostrelcov, prezivsi sa vsak schovali niekam kde tank strielat nemohol ,tankista musel vyst von a dorazit ich zblizka ... no a nedal to:( Tank potom zhodili zo skaly a party hard az do rana!
      • Keyz
        Master of Magic je trochu oldschool no :) To by mohlo být na mobilu pak by to bylo supr.
  • exmaxx
    Jojo *4* Dalsi zivot nebo se vratit do studentskych let a proflakat je uplne jinak nez poprve *1*

    (To byla reakce na huhiho)
  • Mno, jestli nebude lepší si do Civky nahrát nějaký fantasy mod.
    • Nahodou to vypada dobre. Pokud veris hodnoceni redakce,tak 6 je porad nadprumerna hra. A pokud jsi k hodnoceni neduverivy(jako ja) pak si spise 1 dva bodiky pridej. Samozrejme pokud mas rad tahove strategie:)
      Ted jen kde vzit cas na hrani. Chce to dalsi zivot:)
      • Tahovky miluju, ale v civilizacích se bojům vyhýbám, pokud to není nezbytně nutné, proto mě zklamala hned první věta verdiktu. Ale uznávám, že ve fantasy by to bez válčení byla nuda :)
      • Hru mam a souhlasim s 6 - nadprumerna hra. Ale za chvilku omrzi, protoze je to vlastne porad dokola. I na nejvyssi obtiznost se to da dohrat, ale pocitac pri tom strasne cheatuje a ma velke bonusy. Vyvoj jednotek apod. je dobry a spis to pripada neco jako Age of Empires v tahovem modu. V recenzi (asi) neni zmineno, ze krome klasickeho povysovani levelu u jednotek diky boji ala Civ se take daji dokupovat ruzne perky pro jednotlive jednotky, ktere take davaji ruzne bonusy. Pro perky jsou potreba ruzne stavby, nektere obycejne, nektere zvlastni. Tohle vse je super, ale blby je, ze krome toho v te hre vlastne nic jineho neni. Maly priklad - je uplne jedno, jestli zalozite mesto v kopcich nebo na ledu, budovy stavite kdekoli, teren v tomto ohledu je pouze na okrasu, apod. Jak se take v recenzi pise je hrozne dulezite prezit prvnich x kol (50), hlavne na tezke obtiznosti. Pak uz se rozjedete a mate nekolik vymakanych jednotek a uz vas nic nezastavi. Doufam, ze se hra bude jeste vylepsovat, protoze pokud ano, tak by to mohlo byt super.
  • Nevim jak vam, ale mne to trochu pripomina stary Master of Magic, inspiraci bych videl mozna i zde :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit