Přejít na výpis diskuzí

Wartile - recenze

12.3.2018 21:38
Vilém Koubek 2 příspěvky

Míchání deskovkového a videoherního světa je při zvolení správného žánru a adekvátním nastavení mechanik nejen funkční, ale hlavně zábavné – alespoň si to tedy myslí studio Playwood Project, jehož „tahová strategie“ Wartile dostala vlastnosti obou jmenovaných univerz. Výsledný mix nicméně potřebuje...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zkusil jsem to, ale asi jsem neměl trpelivost dal tocit tech pet mist, kde se bojovalo. Tak se chci zeptat. Pokracuje to dál nebo to záchranou krále končí a pak už se jen zkouší vyšší obtížnost?
  • Ono to míchání deskovek a PC je v podstatě každá tahovka. Jen to vždy není tak okaté. Výhoda PC je prakticky neomezený prostor (u deskovky stůl nebo zem) a možnost daleko složitějších herních mechanik a výpočtů, které běží na pozadí a PC je počítá za vás a není tak nutné každé kolo nebo událost kontrolovat desítky počítadel, karet nebo procházet různé tabulky a hledat kolik potřebujete hodit nebo co ten hod v tomhle konkrétním případě znamená. Proto třeba civilizace bude vždy lepší na PC než na stole, ale zrovna u těch figurek se dost vytrácí ten hmatatelný pocit, kdy člověk přímo tu figurku drží. Nehledě na sběratelství. Investovat do digitální sbírky figurek by se mi vůbec nechtělo, ale fyzicky už toho mám docela hodně. Navíc sejít se u stolu nad hrou je taky něco jiného než sluchátka s mikrofonem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit