Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ... Betu v říjnu ... OK pouštím Wastelands po vodě . Uvidíme jak dlouho vydrží Shadowrun
  • Inquisitor
    Radši si počkat na snad vyladěnou hru, než neustále čekat na nějaký patch.
  • Nevím proč, ale vcelku sem to očekával. U tohoto typu her se nedá jet na přesně stanovené datum vydání jinak se něco pokazí. Fargo dělá rozumnou věc i když bysme asi všichni byli radši kdyby to vyšlo co nejdřív *15*
  • Typickej kickstarter project, nejdriv odklad potom dlouhe ticho a nakonec nic z toho
    • dlhe ticho?
      zatial som dostal do mailu 32 project updatov
      fok off
      *1*
      • Tak maily umi rozesilat kazdej ... duk forewer tu mel byt "kazdym tydnem" pekenych par let ;D. Takze bych rozhodne nekricel hop, kdyz jeste prekazku ani nevidis. Co ja vim, tak zatim mezi zrealizovane patri predevsim male projekty neznamych autoru, ale ty "velke" tech znamych ... spis obecne od desiti k peti.

        Me osobne se spis libi model ala minecraft ... tuhle mam (za vlastni prachy/cas/...) nejakou pre pre alpha ... libi? Poslete nejaky baksis? Budem pokracovat ... Tuhle mate verzi 0.0.1 ... libi? Pripominky? ...

        Nez prijit s obrazkama/nejakym renederem/spoustou krasnych plku ... vybrat hromadku penez, prozrat je ... a pak prohlasit, ze to nestaci.

        A navic 2-3 projekty znamych lidi, ktery pujdou k ledu a pujde k ledu celej kickstarter, protoze lidi z toho (naprosto pravem a logicky) usoudej, ze nema smysl investovat do podvodniku a lharu.
        • Black_Hand
          "velke" projekty zatim nic. cimpak to asi bude. treba tim, ze jsou velke? navic u RPG potrebujes aspon vertical slice, jinak vis kulovy. a ani neni tak uplne pravda, ze by velke projekty nic neukazaly. leisure suit larry vysel, shadowrun vyjde ve ctvrtek, planetary annihilation je v plne alfe a brzo prijde beta. jenze pokud to panu "x" nedonese nekdo az pod nos, tak jako kdyby to nebylo.

          a vubec, on to minecraft je, jen do toho vrazis jeste prachy na zacatku. minecraft mel ale vyhodu tu, ze slo nesmirne jednodusse iterovat jeho vyvoj.

          a miluju tuhle dementni predstavu, kterou ma tolik lidi v nasi kotline obklicene horami, ze kdykoli neco nevyjde, nebo nejde tak rychle, tak jde o podvodniky a lhare.
          • Miluju negramoty, co neumi precist ani jedinej odstavec textu.
            • Black_Hand
              souhlasim!
        • Viktor_H
          "Co ja vim, tak zatim mezi zrealizovane patri predevsim male projekty neznamych autoru, ale ty "velke" tech znamych ... spis obecne od desiti k peti." - Ok Tim to podělal, co tam máš dál? Jedna vlašťovka jaro nedělá...
          • Ferdis2
            O tom či to Tim naozaj podělal ukážu až recenzie a následné predaje Broken Age.
            Tá istá vec sa stala aj Benoitovi Sokalovi, keď bol nútený nútený vydať len polovicu Syberie a dnes sa považuje S1 za jeho masterpiece... *4*
            • Ferdis2
              Schafer spravil chybu, že o tom informoval verejnosť. Takto by recenzenti považovali cliffhanger na konci za tvorivý zámer a nikoho by nenapadlo chcieť druhú časť zadarmo. Tim je proste starý dobrák, až je to na škodu... *4*
  • Držím mu palce, ať se mu vše vyvede jak chtěl a zamýšlel.
  • smejki
    Poznámka: Pro představu, kdy to asi tak vyjde, tedy jak dlouho bude trvat betatestování
    "Late July/early August was our target date for the beta with a October release in mind"
    Takže osobně bych čekal vydání v čase Vánoc, maximálně ihned po novém roce, pokud nebude v betě chyb jak máku.
    • Ano tak rozumny producent, jak dole basnis, dozajista svuj z prachu vydupany PC only project vyda v obdobi STEAM SALES.
      • smejki
        a) hra je zaplacená zákazníky, nejsou tedy (tolik) závislí na prodejích
        b) ano, vydat hru v období slev je debilina
        c) v prvních dvou měsících roku jsou obvykle mizerné prodeje čehokoliv, takže Fargo bude imho mířit na období těsně před vánočními slevami, protože si neumím představit, že by čekal až na březen.
        • Viktor_H
          Upřímně smejki na dodatečné tržby z prodejů určitě čeká každý, hráči i developeři. Možná se to neřekne nahlas.
          • smejki
            samozřejmě že čekají zisky z prodejů, ale tady na nich nejsou přímo závislí (na rozdíl od investice třetí strany nebo od půjčky). Sám doufám, že se kvůli tomu nebudou náhle chovat ledabyle z ekonomického hlediska.
        • Hra je zaplacena...Fargo si to sice maloval, ze mu kazdou hru budou platit lidi, ale po deni na kickstartru v predchozich mesicich se tento sen musi rozplyvat a pochybuju, ze ma v kapse jeste bombu v podobe Torment/Wasteland, takze se na hrach uz zaplacenych bude snazit pripravit si pudu pro dalsi existenci.
          • smejki
            no to by mě taky zajímalo, na jaký projekt utáhne lidi příště. Wasteland 3? Doufám, že ne.
            • Torment...
              A co se rozplynuti snu po par kiksech kickstarterovejch preojektu tyka, tak je to sice smutny (ty kiksy), ale vyvojare moc neovlivni - ti penize jiz dostali, muzou makat a dalsi prodeje jsou bonus navic. Nutno rict, ze Schafer vsem ostatnim udelal dost medvedi sluzbu ):
  • smejki
    Fargo se zdá být skutečně skvělým producentem, tedy tím co Double Fine chybí. Nejen, že se míjí s plánem prozatím jen o šest týdnů, ale vejdou se do rozpočtu a nemuseli nic ořezávat.
    • Šak co by se nevešli když toho dostali víc než chtěli :D
      • smejki
        Kdyby takhle fungoval svět herního vývoje, tak tu máme hry téměř bez bugů, neořezané, vydané včas (+- dva měsíce) a nikdo by nemusel navyšovat rozpočet. Navíc žádný developer by nepřišel o kontrakt v případě minutí milestonu a pojmy feature creep a scope creep by byly neznámé.
      • Aj Double Fine dostali viac ako chceli a ako to skončilo.
  • Nevadi, alespon bude cas si poradne uzit shadowrun. Hlavne at odevzda kvalitni dilo, doufam ze si neukousnul prilis velke sousto.
    • Přesně tak. Čekal jsem na W2 od dob druhého Falloutu, rok uteče jako voda. Když mi hra dá na oplátku hratelnost, dobrý příběh a dlouhou herní dobu, neřeším dobu vývoje.
      • jojo, o rok strcim dieta do jasli a mozem parit :D
  • no jsem rad, ze pristup do bety mit nebudu
    • to je fakt, člověk si tím úplně zkazí to překvapení a zážitek z finální verze... já možná i počkám, až k tomu vyjde pár patchů, přece jen jsem mlád a nikam nespěchám :D
  • Drakens
    Mile rád počkám, hlavně ať se dílo povede.
    • rozhodně! Wasteland 2 a nový Divinity jsou dvě izometrický pecky, který zatím vypadaj naprosto úžasně, takže když si dají na čas, aby byly perfektní, vydržím :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit