Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Black_Hand
    souhlasim!
  • Miluju negramoty, co neumi precist ani jedinej odstavec textu.
  • Ferdis2
    Schafer spravil chybu, že o tom informoval verejnosť. Takto by recenzenti považovali cliffhanger na konci za tvorivý zámer a nikoho by nenapadlo chcieť druhú časť zadarmo. Tim je proste starý dobrák, až je to na škodu... *4*
  • Ferdis2
    O tom či to Tim naozaj podělal ukážu až recenzie a následné predaje Broken Age.
    Tá istá vec sa stala aj Benoitovi Sokalovi, keď bol nútený nútený vydať len polovicu Syberie a dnes sa považuje S1 za jeho masterpiece... *4*
  • ... Betu v říjnu ... OK pouštím Wastelands po vodě . Uvidíme jak dlouho vydrží Shadowrun
  • Torment...
    A co se rozplynuti snu po par kiksech kickstarterovejch preojektu tyka, tak je to sice smutny (ty kiksy), ale vyvojare moc neovlivni - ti penize jiz dostali, muzou makat a dalsi prodeje jsou bonus navic. Nutno rict, ze Schafer vsem ostatnim udelal dost medvedi sluzbu ):
  • Black_Hand
    "velke" projekty zatim nic. cimpak to asi bude. treba tim, ze jsou velke? navic u RPG potrebujes aspon vertical slice, jinak vis kulovy. a ani neni tak uplne pravda, ze by velke projekty nic neukazaly. leisure suit larry vysel, shadowrun vyjde ve ctvrtek, planetary annihilation je v plne alfe a brzo prijde beta. jenze pokud to panu "x" nedonese nekdo az pod nos, tak jako kdyby to nebylo.

    a vubec, on to minecraft je, jen do toho vrazis jeste prachy na zacatku. minecraft mel ale vyhodu tu, ze slo nesmirne jednodusse iterovat jeho vyvoj.

    a miluju tuhle dementni predstavu, kterou ma tolik lidi v nasi kotline obklicene horami, ze kdykoli neco nevyjde, nebo nejde tak rychle, tak jde o podvodniky a lhare.
  • Viktor_H
    "Co ja vim, tak zatim mezi zrealizovane patri predevsim male projekty neznamych autoru, ale ty "velke" tech znamych ... spis obecne od desiti k peti." - Ok Tim to podělal, co tam máš dál? Jedna vlašťovka jaro nedělá...
  • Tak maily umi rozesilat kazdej ... duk forewer tu mel byt "kazdym tydnem" pekenych par let ;D. Takze bych rozhodne nekricel hop, kdyz jeste prekazku ani nevidis. Co ja vim, tak zatim mezi zrealizovane patri predevsim male projekty neznamych autoru, ale ty "velke" tech znamych ... spis obecne od desiti k peti.

    Me osobne se spis libi model ala minecraft ... tuhle mam (za vlastni prachy/cas/...) nejakou pre pre alpha ... libi? Poslete nejaky baksis? Budem pokracovat ... Tuhle mate verzi 0.0.1 ... libi? Pripominky? ...

    Nez prijit s obrazkama/nejakym renederem/spoustou krasnych plku ... vybrat hromadku penez, prozrat je ... a pak prohlasit, ze to nestaci.

    A navic 2-3 projekty znamych lidi, ktery pujdou k ledu a pujde k ledu celej kickstarter, protoze lidi z toho (naprosto pravem a logicky) usoudej, ze nema smysl investovat do podvodniku a lharu.
  • Inquisitor
    Radši si počkat na snad vyladěnou hru, než neustále čekat na nějaký patch.
  • Nevím proč, ale vcelku sem to očekával. U tohoto typu her se nedá jet na přesně stanovené datum vydání jinak se něco pokazí. Fargo dělá rozumnou věc i když bysme asi všichni byli radši kdyby to vyšlo co nejdřív *15*
  • smejki
    samozřejmě že čekají zisky z prodejů, ale tady na nich nejsou přímo závislí (na rozdíl od investice třetí strany nebo od půjčky). Sám doufám, že se kvůli tomu nebudou náhle chovat ledabyle z ekonomického hlediska.
  • dlhe ticho?
    zatial som dostal do mailu 32 project updatov
    fok off
    *1*
  • Viktor_H
    Upřímně smejki na dodatečné tržby z prodejů určitě čeká každý, hráči i developeři. Možná se to neřekne nahlas.
  • smejki
    no to by mě taky zajímalo, na jaký projekt utáhne lidi příště. Wasteland 3? Doufám, že ne.
  • Hra je zaplacena...Fargo si to sice maloval, ze mu kazdou hru budou platit lidi, ale po deni na kickstartru v predchozich mesicich se tento sen musi rozplyvat a pochybuju, ze ma v kapse jeste bombu v podobe Torment/Wasteland, takze se na hrach uz zaplacenych bude snazit pripravit si pudu pro dalsi existenci.
  • Typickej kickstarter project, nejdriv odklad potom dlouhe ticho a nakonec nic z toho
  • smejki
    Kdyby takhle fungoval svět herního vývoje, tak tu máme hry téměř bez bugů, neořezané, vydané včas (+- dva měsíce) a nikdo by nemusel navyšovat rozpočet. Navíc žádný developer by nepřišel o kontrakt v případě minutí milestonu a pojmy feature creep a scope creep by byly neznámé.
  • smejki
    a) hra je zaplacená zákazníky, nejsou tedy (tolik) závislí na prodejích
    b) ano, vydat hru v období slev je debilina
    c) v prvních dvou měsících roku jsou obvykle mizerné prodeje čehokoliv, takže Fargo bude imho mířit na období těsně před vánočními slevami, protože si neumím představit, že by čekal až na březen.
  • Ano tak rozumny producent, jak dole basnis, dozajista svuj z prachu vydupany PC only project vyda v obdobi STEAM SALES.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit