Přejít na výpis diskuzí
Wasteland 2 míří k betě a ukazuje se na nových obrázcích
4.10.2013 | Adam Homola
35 příspěvků
-
Vypadá to nádherně, rozhodně líp než Crysis 3 ze kerýho mě tak akorát rozbolela hlava
-
Snad to obsahově bude opravdu super, protože vizuálně ta hrá vypadá tragicky (IMHO) a především levely vypadají dosti koridorově.
-
-
levely? ukázali jeden (dva, když uvážíme pre-alfu téměř před rokem) a dušují se, že tam budou i klasické otevřené mapy včetně osad.
-
-
Snad máš pravdu.
-
-
-
konečně to GUI vypadá trochu k světu. hezky se nám to rýsuje
-
Kickstarter trochu pripomina kuponovou privatizaci:)
Po tech par pruserech co z nej zatím vypadlo od toho radsi uz každý dava ruce pryc. Tech par nadějných projektu vcetne tohohle snad dojde ke zdarnemu konci a bude klid. Ukazuje se ze tohle financovani není moc dobrej napad, protože dodrzet co naslibovali je kolikrat nad moznosti lidi co hru delaji a nakonec vydaji kratkou nedodělanou hru v které není ani polovina toho co naslibovali, nebo to poradne nefunguje. kdo si dneska vzpomene třeba na Shadowrun, zavrela se za nim voda tak rychle ze jue to do oci bijici. Jsem třeba zvedav kdy vyjde Star Citizen..2015? 16?..bude to ještě nekoho zajímat, krome par zarputilých fandu? Nebo Obsidian, a jejich project Eternity, ticho po pesine..ukazaly asi pet obrazku a dal nic. -
-
A co takový SpinTires? To taky nefunguje? Už je hratelné demo a to co tvůrci předvádějí je doslova zázrak.
-
Na Kickstarteru je spousta skvělých projektů a nejen herních, úžasná věc :)
-
Zajímavé. Kickstarter má několikero ohromných nedostatků, přesto se někdo uchyluje ke lži a dojmologii, aby ho pohaněl.
-
O jakých průserech mluvíš konkrétně? Zatím jen Tim Schafer rozpůlil hru a ta ještě ani nevyšla. Klidně to může být pecka. Arma 3 je taky rozdělená a na kampaň si počká, to ovšem nevylučuje vysoká hodnocení. Pak ještě vyšlo jedno podprůměrné RPG. Jediný opravdový průser je snad jen Clang. Ten Shadowrun, co tu vytahuješ, dopadl docela dobře a pořád má vyjít další obsah. Kromě toho, je to taky hlavně framework pro fanouškovské kampaně.
Zajímalo by mě, zda jsi vůbec na nějaký projekt přispěl. Spousta studií ukazují rozpracovanou hru jen těm, kteří na projekt přispěli. Tohle rozumování fakt miluji. Až vyjdou další větší hry, pak se bavme o nějakém globálním (ne)úspěchu. Kromě toho, menší projekty se na Kickstarteru objevují a lidé je pořád chtějí. To je hlavní, ne? -
-
Shadowrun je pro me linearni hra na 8 hodin, to ze to pak dodělají a ze fandove neco udelaji mi je jedno, z mojeho pohledu propadak na plne care. Dalsi prusvih je třeba Legends of Dawn a spousta her z podobne crowfund stranky Indiego kde třeba ted nejnověji vysel Legend of Artheus a je v tak bidnem stavu ze skoda mluvit. pak mi taky třeba neunikl chytrak který tvoril nejakou deskovou hru a vzasade prosral peníze a nic nemá atd atd..jooo a pak ta zenska co dela ty adventury, Jane Jansen co me rikal kamarad tak nekdy loni v zime si rikal ze by něco uz mela vydat..a ono do ted nic..atd..atd..atd
Jo a prispel jsem...ale ze by me někdo něco ukazoval, jsem si teda nevsim:) -
-
Ale hlavne ze každý je subscriber, contributor, supporter a premium ultra golden lifetime member..o to jde..nebo ne?:)
-
-
-
Nepripomina. Zadny z tech podstatnych kickstarteru jeste nevysel. Shadowrun me treba na kickstarteru vubec nezaujal a nakonec to byla fajn hra za par korun. Obsidian posila k projektu eternity docela casto updaty, stejne jako ostatni kickstarteri (a mimochodem neukazali jenom obrazky). A od zacatku to bylo mysleno pro "zarputile fandy", jenom je nas trochu vic nez par ;-)
-
-
a to jeste dodelavaj shadowrun:berlin (pro backery se seattlem za 15 dolacu to tak vyslo pomalu zadarmo)
ale tech space simu bych se taky bal, pusobi na me az megalomansky, no uvidime, jestli to nebude nakonec jen cerna dira *5*
-
-
-
k čemu tam jsou ty popisky? to jsou ti prispevatele tak padli na hlavu že jim k tomu nedaji pripominku? prece když je tam židle, tak vidím že tam je a nemusím číst: "vstupuju do objektu a vidím židli" *7*
-
-
Joe, to neni hra pro děcka, to nepochopíš... prostě některý lidi to líp vtáhne do prostředí hry. Ten příklad s židlí byl samo uplně stupidní
-
Nevim v jaky mire to ve hre bude, ale treba v planescape torment to vyuzili skvele. Co nezobrazi grafika hry, se da vyjadrit textem, pak je to jako cist knizku a zaroven hrat hru. Byt zalezi na kvalite, grafomanii neholduju.
-
tak to nečti *2*
-
Oldschool voe *2*
-
-
Nevypadá to tak hnusně jak jsem čekal a jak bylo na tom videu co zde bylo. Hlavně tedy textury s nízkým rozlišením. To zde není vidět anebo to tam není.
+ Propracované volby a dopady rozhodnutí, tak to vypadá na dobrý poměr mezi hratelností a technickou stránkou :) -
-
Chvilku po publikovani toho videa poslal Brian update kde vysvetloval, ze to byla jenom ukazka a spousta veci bude vypadat jinak vcetne textur a animaci. Nebyla to soucast vylhane PR kampane, ale jenom takovy priklad jak vlastne vypada prostredi a souboj, a na zaklade reakci prispevatelu to ted vylepsuji.
-
-
Tak to je dobře *4*
Co jsem ale ještě nepochopil je jak na videu ten čokl běží rovnou k vojákovi kterého nemohl vidět. Jak tedy věděl kde je? Anebo běžel jinam a po cestě se zastavil?
To jde takto upravovat tahy postavy? -
-
Jeden kamarad nehral fallouty protoze kdyz k nekomu prisel a polozil mu samopal k hlave mel sanci 5% ze se netrefi. Bylo to tak nerealisticke ze to nedokazal prekousnout ;-)
S tim psem je to hodne v pohode, prece jenom se orientuje hlavne cichem, trochu sluchem a az pak zrakem. Ale jak se bude chovat AI to fakt nevim, tohle jsem na foru nehledal. Snad napise nekdo povolanejsi. -
-
co je na tom nerealistického? 5 % že se netrefí? no tak to se s 95% přesností trefil ne? tak v čem je problém...
-
-
Presne tak, je to jenom hra a musi fungovat nejaka pravidla. Nekomu to nevadi, jinemu to vadi ale dokaze si to nejak vysvetlit (uhyb na posledni chvili) nebo to ignoruje. A jsou lidi kteri se pres takove zjednoduseni nedokazou prenest.
To same s tim psem (nebo clovekem ktery jde po hraci i kdyz ho nevidi). Da se to vysvetlit cichem nebo sluchem nebo treba sestym smyslem. Pro me osobne bude dulezite jak bude umela inteligence pusobit jako celek, male detaily mi vadit nebudou. -
ja nerikam ani tak ani tak, jen jsem ti zkusil nastinit logiku onoho "kamarada", mne to taky pripadalo trochu divny, ale ja si ty skvosty nenechal ujit, nastesti *5*
ja si dokazu predstavit, ze nekdo 6. smyslem vytusi, ze mu chci procistit sluchovody a tesne pred vystrelem s kocici agilitou ucukne a ja vystrelim do prazdna -
lidé stále zapomínají na to, že hrají hry. nejde o realitu. a hry se musí řídit určitými pravidly, jinak by to byly nehratelné nesmysly bez řádu. a pak je dobrý si uvědomit, co znamená pravděpodobnost 95 %...
-
zkus si neco strcit do ucha, a tipnout si, jaka je sance, ze bys minul, kdyby to byla zbran? (ani tech 5%) *5*
-
-
-
-
-
-
Viem, ze sa nieco niekde spominalo o odklade Wasteland 2. Neviem ci hra ma teraz vyjst este tento rok ci az buduci?
Neprispieval som pri kickstarteru ale hotovu hru si kupim urcite. Obrazky a videa su podla mojho gusta a tento typ hier tiez zboznujem. Dufam, ze to vyjde este tento rok. Bol by to pekny darcek na vianoce. -
-
myslim, ze puvodne to melo vyjit prave ted a souplo se to cca o 3 mesice? tzn. leden/unor
-
-
Ten Fargo musi ale v tom inExile umet namazat chlebicky, kdyz se mu tady dostava takove krasne PPR. O tom, jak nas pan dobrodej dupnul na krk hre Wasteland Kings ale ani slovo!!!
-
-
Čo je PPR?
-
-
že más po prdeliii
-
-
A teď ještě tu o těch Iluminátech *14*
-
-
nevypadá to zle, jsem zvědav.