Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Podle mě krom repetičnosti (chválím že recenze přišla tak rychle ještě jsem nedohrál!) tak zamrzí že tu chybý jaká koli větší brutalita ono v podobné hře čekáte že budete trhat kousky těl, hlav atp ale je jen tady animace a zbytek si musí člověk domyslet.

    Čert vem grafiku, která slouží akorát ale to že se nedá někdo roztthat na kusy když hra k tomu přímo vybízí je pro mne největší zklamání. Příběh atp (pomsta jak jinak) ale NEMOŽNOST NĚKOHO ROZTRHAT vidím jako velké mínus!

    Navíc je to i těžké člověk si musí dávat trochu pozor ještě že se dala stáhnout obtížnost na Medium. No dobře za mne spíše 6/10 nápady tam jsou jen provedení a hratelnost pokulhává ale mohlo to být horší.

  • Takže je to stejné jako TLOU2, jen s naprosto zoufalým vizuálem vykoupený poloviční cenovkou.

    • TheGGG

      však angry joe označil správně tlou 2 za druhou nejhorší hru roku 2020... tato hra až na grafiku je v podstatě stejná jako tlou 2 jen nemá tu správnou novinářskou ochranu

      • Maxianimal

        Víš, co mi na AJ vadí? U TLOU2 řve - "Co tahle hra přinesla oproti svému předchůdci" a pak s nadšením hraje stopadesátý Call of Duty a vlastně tuhle otázku si jinde nepokládá. Stal se z něj arogantní, pokrytecký attention whore. Schválně jsem si to video pustil a nestačím se divit, co se z něj stalo.

        • jindra.veliky

          Naposled jsem se díval, když recenzoval CoD WWII a tomu se teda pěkně vysmál. Hlavně naváděny bazuce v singlu, aby náhodou hráč neminul :D 

        • TheGGG

          ta hra ovšem nejen nepřinesla nic nového, ale udělala velký krok zpět... za mě obrovský potlesk a poklona, že měl AJ odvahu postavit se establishmentu a říct na plnou pusu pravdu o tom, jaký škvár tlou 2 je. Smekám před ním.

          • Carnage666

            AJ měl odvahu? :D vždyť kromě novinářů na herních webech na tu hru skoro každej nadával, on se jen klasicky svezl s proudem.

            • TheGGG

              jenže MSM, herní novináři a uřvanci z twitteru jsou ti co se snaží určovat trend a útočí na každého kritika hry... odvahu prokázal velkou, protože teď bude terčem těch šílenců ještě častěji

        • Nesahej mu na modlu. Kdyby Joe vydal svíčku s vůní jeho předkožky, ggg ji vykoupi v předobjednávkách 😂

  • Medard22

    Když jsem se poprvé doslechl, že je ve vývoji hra z univerza World of Darkness, mé srdce okamžitě zaplesalo. Pak jsem se dozvěděl, že na hře pracují Cyanide a já začal krotit své nadšení. Už při sledování ukázek mi tuhnul úsměv na rtech a teď po zahrání mohu jen konstatovat, že fakt není moc o co stát. 

    Po příběhová stránce je hra o ničem, z bohaté studnice World of Darkness používá jen naprosté minimum, navíc se příliš neobtěžuje s nějakým vysvětlováním pojmů a pokud vám svět WtA nic neříká, tak budete nejpíše jen nevěřícně kroutit hlavou. Ač hru pohání Unreal Engine 4 moc to na ni není poznat. Alespoň je opravdu dobře optimalizovaná a šlape jako hodinky, což je tak asi jediné pozitivum. Animace postav je prkenná, herecké hlasové výkony úsměvné. Buď jsou dabéři tak marní, nebo neměli nejmenší tušení v jaké situaci se dialogy odehrávají. 

    Když už akční RPG, čert vem inovace, nemohl by někdo himbajz prostě sprostě zkopírovat Mass Effect? Zajímavé a uvěřitelné postavy, dialogy, mise, profesionální (klidně neokoukaní) herci a kvalitně  zpracovaný lore. Bože, vždyť sourcebookem WtA byste mohli rozbíjet hlavy, taková je to bichle. To je tak promarněný potenciál, až to bolí.

    Aktuálně se zatajeným dechem čekám co Hardsuit Labs provedou s  Bloodlines 2. A jestli to nedopadne dobře, pak asi podvacáté rozjedu původní Bloodlines. Hru, která díky oddané komunitě stále odmítá zemřít :D

  • rozkliknu jeden obrázek "It has been many a year since.." - I've seen enough 😀 

    • "Many a year" je regulérní, i když archaická/poeticka forma

      • no právě, proto mi to vadí, dnes už je to jen bad writing. jestli se děj neodehrává někdy mezi lety 1950 - 1969 a hrdina není Johnny Cash ( I hear the train a comin') nebo snad ještě profláklejší Dylan s jeho The Times They Are A Changin' aaa nebo Dubliners s krásným "I've been a wild rover for many's the year" tak bych tam snad radši viděl nějakej vtip ve stylu I haven't been to this place for many moons, když už jde teda o vlkouše. Ale do béčkovýho sci-fi protlačit uširvoucí poetismus "Many A Year", kterej je stylisticky zabarvenej (asi úplně špatnym směrem ale ne? ja to nehrál :) ) a navíc je to pochybnej druh kolokace, kterej nejde vysvětlit snad jinak než že se snaží zaujmout i když není čím.. rozhodně je to funkční prostředek když chci pobavit kamarády v hospodě a složit šedesátkovej song, kterej si pak jednou, haha zahrajem a pustíme, ale dát to s vážnou tváří do hry která má jakous takous větší produkci.. auí

        • Hidden

          Dej se sice v te dobe neodehrava, ale podle screenshotu a kontextu dana postava ma pusobit archaicky, takze mi k tomu vyrazovy prostredek i sedi. Pokud budes mit treba par set let stareho upira, ktery se jen tak obcas probudi a nestiha uplne kracet s dobou, take nebude mluvit jako dnesni teenager. Tak ci onak, hru to zjevne nespasi, at uz je to vnimano jakkoliv. ;)

          • pravda, to mě nenapadlo. Celý to působí šíleně futuristicky, a ten vampire v tom nějakým způsobem funguje, tak mě nenapadne, že třeba mluví postaru.. zvlášť když vypadá jak vypadá, potetovanej maník, takový výrazivo bych prostě čekal od někoho jinýho. Asi zby

      • nightborne

        Přesně tak. Many a game have I played until I've happened upon an endeavour as rancid as Fallout 76. Třeba. Hra nicméně nebude úplně vodvaz z poněkud jinejch důvodů, než je její verbalita, zdá se =D.

    • LessPh

      You chance give Werewolf! :D

  • RAMIUS89

    Fakt nápad dobrý. Hlavná postava vyzerá super.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit