Přejít na výpis diskuzí
Wii Vitality Sensor: hry ovládané dechem a tepem?
11.10.2010 | Martin Bach
6 příspěvků
-
Takovy domaci simulator, kdy si muze clovek nacvicit jak obejit detektor pravdy...
-
Hm napadají mě i jiné věci, co by se daly do toho ovladače strčit. *1*
-
-
Tak to tvoji velikost opravdu lituji *2*
-
-
Mám pocit, že kdysi něco hodně podobného, respektive na stejném principu (relaxace, uvolnění dechu atd.) recenzoval snad i ve videorecenzi Pavel Dobrovský na Level DVD. Jinak to zařízení na prst je vlastně něco jako měření saturace v nemocnicích *4*
-
Neni to podobne, jako brainfeedback? Jen jiny senzor mi pripadne. Docela dobra vec, jenze se k tem hram clovek musi hodne soustredit.
-
-
V zasade ano. Pred mnoha a mnoha lety uz tu podobne pokusy na hernim poli byly, viz treba MindDrive http://www.other90.com/ Nutno rict, ze zrovna MindDrive byla velmi nefunkcni vec, jak jsem to mohl sam vyzkouset :) Wii Vitality Sensor by tedy uspel uz jen tim, ze by spolehlive fungoval...
-