Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Wii Vitality Sensor: hry ovládané dechem a tepem?
						
							11.10.2010 | Martin Bach
						
					
					
						 6 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Takovy domaci simulator, kdy si muze clovek nacvicit jak obejit detektor pravdy...
- 
            
                	
	Hm napadají mě i jiné věci, co by se daly do toho ovladače strčit. *1*
- 
                - 
            
                	
	Tak to tvoji velikost opravdu lituji *2*
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	
	Mám pocit, že kdysi něco hodně podobného, respektive na stejném principu (relaxace, uvolnění dechu atd.) recenzoval snad i ve videorecenzi Pavel Dobrovský na Level DVD. Jinak to zařízení na prst je vlastně něco jako měření saturace v nemocnicích *4*
- 
            
                	
	Neni to podobne, jako brainfeedback? Jen jiny senzor mi pripadne. Docela dobra vec, jenze se k tem hram clovek musi hodne soustredit.
- 
                - 
            
                	
	
	V zasade ano. Pred mnoha a mnoha lety uz tu podobne pokusy na hernim poli byly, viz treba MindDrive http://www.other90.com/ Nutno rict, ze zrovna MindDrive byla velmi nefunkcni vec, jak jsem to mohl sam vyzkouset :) Wii Vitality Sensor by tedy uspel uz jen tim, ze by spolehlive fungoval...
 
- 
            
                	
	
	
 
			
		