Přejít na výpis diskuzí
Wizardry se vrací v online podobě a s permanentní smrtí
14.6.2011 | Petr Poláček
32 příspěvků
-
K traileru. On zdrhnul! Viděli jste to? Kdy naposledy herní hrdina před nepřátelskou potvorou v nějakém traileru zdrhnul? A teď nemám na mysli nějaké debilní honičky s policajtama, ale pravý nefalšovaný srabský a zbabělý úprk, jak ho vidímě na video. Palec nahoru.
-
-
přesně tohle mě po zkouknutí traileru napadlo taky *1*
-
-
Dokud sem nevidel ten screenshot s tema hnusnyma skretama ala Lineage, FF, mel sem i radost.
-
Nemusela by to být špatná hra, Tale of the Forsaken Land se prodávala i u nás a byla to výborná RPG. Původní Wizardry série se už asi nevrátí, Bradley se neuchytil s Dungeon Lords a druhý díl, Orb and Oracle, skončil někde v propadlišti dějin.
PS: Sedmičku jsem dohrál a považuji ji za nejlepší západní RPG všech dob. V šestce jsem se zasekl někde v půlce a už jsem se ní nevrátil. -
-
To já nejvíc času strávil u 8 a ještě ji mám doma na CD *3* Hned bych si dal nějaké klasické RPG dělané postaru v novém kabátku *1*
-
-
Bohuzel by se neprodavalo
-
-
A já si naopak myslím, že by se prodávalo.
-
-
A proc si myslis ze se to nedela teda ?
-
-
Tak to opravdu netuším.
-
Protoze manageri nemaji ani zdaleka vzdycky pravdu... :-)
A hlavne hram nerozumi...
-
-
-
-
-
-
wizardry v manga stylu?? dela se mi spatne
-
-
Prej manga styl :D
Nejdřív si zjisti co to manga je než začneš blbě kecat. -
-
Za co mám mínus?
Za to, že vim, že manga je japonskej komiks kterej nemá pevně dannej design postav ani ničeho ?
Mám už přečteno dost mang a spousta znich je od sebe diametrálně odlišná.
-
-
-
Co plasite, je jasny, ze tam nebude smrt jako, ted te majznu remdihem na kokos a konec... jasne je napsano, ze bude treba nejakym zpusobem ve forme ducha ziskat telo zpet... coz bude urcite problem nekde hluboko v dungu u nejakeho bosse, ale ne kdyz padnete v pvp nekde na paloucku v klidnem lese... tak nejak to vidim ja.
ALe jinak to zni fajnove... :-) -
To si děláte srandu ? ... no to si snad děláte srandu ? ... pěkněééé.
-
A co pvp? :) Tiez perma smrt, ked zabijem ineho hraca?
-
-
Moc informaci zatim nezverejnili, nicmene PvP bude a pokud to s permadeath mysli vazne, musi byt stopro i v PvP.
-
-
pokud to budou herní mechanismy fajně promyšlené a bude hratelnost, tak by to mohlo být moc fajn, jenže se obávám, že to propadne už jen kvuli té obtížnosti v dnešní době..
-
-
Ono je to tak, ze kedysi tazke hry boli tak tazke, ze 1 usek si musel opakovat aspon 30x, kym si to presiel. No dnesrami, kde neexistuje kopa hracov zlenivela a je ukolebana mainstreamom s hrami, kde neexistuje takmer ziadna smrt.
No aj tak si myslim, ze to ludia budu hrat, aj ked nie taka velka komunita, no za to to budu kvalitny hraci s trpezlivostou.
-
-
Podľa mňa to so sériou Wizardry má spoločné tak akurát názov. Hlavné čaro je totiž v ťahových súbojoch, čo sa tuto nekoná. Pre mňa osobne, ktorý považuje 8. diel za najlepšie RPG, je toto maximálny fail. *11* Radšej by som prijal 9. než toto. *3*
-
Ohledne PVP bych verila ve dva tipy aren...jedny budou o soubojich, utkanich na "staminu"...a druhe budou takove gladiatorske zapasy...velke odmeny, smrt jista :) Kdo vi, ale rozhodne je to lakave :) Obzvlaste, ze potencialni "lvl 60" nebude jednou mit kazdej, ale opravdu jen ti dobri, pripadne zakerni :D