Wizards of the Coast a Hasbro už hledají vývojáře Baldur's Gate IV
-
WotC a Hasbru bych moc nevěřil, BG3 byla dobrá hra jen díky Larianu.
Jestlí se 4ky nějaké studio ujme tak se vsadím, že jím do toho WotC, Hasbro a investoři budou kecat a nakonec z toho další "moderní hra bez duše".
( Můžu se mýlit, a byl bych milé překvapen kdyby BG4 bylo pecka ale naděje na to vypada velicé malá )
-
-
Pozn. WotC, Hasbro a investoři už velkou měrou kecali i do vývoje třetího dílu. Ostatně to je důvod, proč od té značky dává Larian ruce pryč.
-
-
Jen ze zvedavosti - je nekde zdroj tohoto tvrzeni (ze do toho WotC, Hasbro, atd. Larianum moc kecalo)? Jestli se nemylim, sam Vincke na adresu spekulaci hracu, ze za jejich odchod od znacky muzou vlastnici prav rekl, ze WotC nejsou na vine, ze jim dali velkou volnost a obecne byli dobri.
-
-
Sven také řekl něco ve smyslu: “ V té době tam pracovali jiní lidé a nemůžu uvěřit tomu, že už tam není nikdo, kdo nám tak ochotně pomáhal a dával tolik volnosti.” Je to jen volná iterpretace toho, co jsem někde s ním viděl rozhovor
-
-
TL:DR - WotC propustilo ve velkem hodne lidi z DnD divize ( mimo jine lidi kteri spolupracovali s Larianem )
-
-
(V reakci i na Crackonoshe) To ano, WotC propoustelo a dovedu si predstavit, ze i to mohlo mit vliv na rozhodovani Larian (pokud o nem vedeli drive, nez jejich rozhodnuti o nepokracovani se znackou padlo). Spise me ale zajima podklad pro tvrzeni, ze WotC/Hasbro neumerne kecalo do vyvoje uz BG3. Pokud se volna interpretace rozhovoru vztahuje uz na vyvoj BG3, poprosil bych o odkaz na onen rozhovor (protoze se mi to nejak nezda s ohledem na vsechna jina vyjadreni).
-
-
Reakce na příspěvek:
Tak asi do toho vývoje tolik nekecali. Ale teď chcou.
Ačkoliv sekce WotC zažila nárůst zisků, tak jejich vlastníky Hasbro to nezajímá. Chcou uspokojit akcionáře moderními trendy a snížením nákladů, a tak propouštějí. Propustili prakticky celý kreativní team, který vymýšlel nový obsah. Místo toho chcou nové příběhy generovat pomocí AI. !!!
Dále se snaží změnit styl vydávání her na "live service" (hry jako službu). Navíc do her cpou hromady Pay to Win mechanik.
Vůbec bych se nedivil, kdyby Hasbro chtělo další díl jako "live service" a Lariani radši šli dělat něco jiného.
-
-
Reakce na příspěvek:
Je to dost klidne mozne, ale michaelfoucault zminoval, ze udajne neumerne kecali uz do vyvoje BG3, tedy jeste pred vyhazovy ve WotC a podobne, tak me prave zajima zdroj te informace, protoze Larian se oficialne tvari jako ze spoluprace s WotC byla dobra.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ono to ve WotC vře v zásadě pořád. Právě odešla generální ředitelka. Nedivím se Larianům, že na to nemají nervy a chtějí si radši dělat něco svého, o čem se nebudou muset dohadovat s někým zvenčí.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nedávno jsem poprvé dohrál obě BG a dvojka je i v dnešní době masterpiece.
To, že někdo dokázal zmodernizovat tak legendární sérii je malý zázrak a nedovedu si úplně představit, že by to někdo po Larianu dokázal.
Pillars byly hoodně podobne původním BG a měly i ten vibe, ale nebyla to moderna. Pathfinder jsem ještě nehrál, ale věřím, ze oni jsou dost inovativní (Rogue Trader), na to, aby to i zvládli.
Tenhle crpg revival co započal Obsidian a Inxile me samozřejmě těší. Ale to nejsou žádné maso značky. Je to klenot, dědictví a tak je o to třeba pečovat. Tož uvidíme
-
Neodpustim si:
Loňské vydání Baldur’s Gate III patří mezi významné milníky herní historie ...
Podle mne nepatri, respektive cim?
Ze je to fantasticka hra nestaci na to aby se o ni dalo hovorit jako o milniku, tedy jako o necem prelomovem. BG3 neprisla snad s nicim (novym) co by zanr definovalo, vyzname ovlivnilo nebo nekam posunulo, tedy krome toho, ze je remeslne vyborne zpracovana a vyvoj velmi dobre financovany.
Asi se da milnik vykladat jinak nez neco noveho, prelomoveho nebo urcujiciho, ale ja to vnimam takhle.
-
-
Mě BG3 vůbec nechytlo a to se hodně snažím. Ale prostě mě to vůbec nebaví. Už půl roku se patlám ve druhém aktu. A to mám tenhle žánr opravdu rád. Zvláštní je, že ani vlastně nedovedu říct proč:)
-
-
to budu mat dost tazke, teda studio co sa do toho da, kto vlastne by to nejak dokazal zvladnut? (byt cca na urovni Larian co splodilo)
-
-
Automaticky mi napadá Obsidian alebo Owlcat Games; to jest štúdiá, ktoré takéto veci už robili. U Obsidianu by sa ale Hasbro asi muselo dohodnúť cez Microsoft a to by mohlo byť na dlhé lakte, takže Owlcat Games by mi znel pravdepodobnejšie.
-
-
Owlcat snad nie...tam je potrebne cakat cca 1 rok na opravenie bugov...a vsetky (rogue trader ma este caka) hry ktore urobili boli stylom vytvor si postavy presne podla sablony, inac budes v hre trpiet.
Obsidian alebo Inxile
-
-
Vypadá to hodně na ty inXile, ale upřímně po tom jak bylo Torment Tides of Numenera nemastný neslaný, bych byl radši když by to dostalo úplně jiné studio.
-
Na Roguetradera si fakt aspoň rok počkej. Předchozí výtvory se celkem daly hrát po releasu, ale tady je to velice fatální bugfest.
-
Ty postavy podle šablony jsou trochu i problém předlohy. Stolní Pathfinder má taky miliardu možností, ale když si vybereš blbě, tak musíš mít kliku na rozumného game mastera, který tvé postavě přizpůsobí dobrodružství. V případě počítačové hry se takové přizpůsobování nedá čekat. D&D má spoustu svých chyb, ale je málo šancí si to úplně zkazit tvorbou postavy.
-
-
-
-
Paradoxne BG3 od Larianu moze znamenat zamrznutie znacky, pretoze hraci budu ocakavat automaticky nieco podobne od 4tej casti, a neviem ktore studio si to bude chciet zobrat na plecia....
Mozno bude musiet vzniknut nejake "vsetkymi nenavidene" BG4, aby mohlo vzniknut "normalne" BG5 😂