• kkING

Recenze je pekne napsana. Pro me bylo vzdycky WoWko o guilde, komunite a nasledne raidovani, PvP, pozdeji m+ V momente kdy mate toto, tak si muzete recenzi doplnit do 100% bez ohledu na to, jak kterou expanzi mate radi :-) Protoze WoWko vam prave dalo to nejlepsi co nabizi, nabizelo a muzete to najit jen v malo hrach.

Shadowlands, BfA a castecne Legion (diky sve casove narocnosti na grind) napachali v guildach nenavratne skody, kdyz se k tomu pridaji prirozene odchazejici starnouci hraci, tak pred Dragonflight stoji ukol, ktery v podstate nemuze splnit. Hraci WoWka, kterym je dnes nekde mezi 40-50 si nekolikrat rozmysli zda se vracet a i kdyz je soucasne WoW hodne solovatelne. Nenuti vas delat nic co nechcete,  tak uz je pravdepodobne, ze vam hra neda ty zazitky co drive ...

• To je otázka celého herního trhu. Pro někoho bohužel, pro někoho bohudík, každopádně je vidět trochu větší příklon k potřebám a chutím komunity, narozdíl od nutnosti plnit plán a korporátní tabulky. Je pravda, že kdo si ve WoWku najde to svoje, vlastně ani hodnocení nepotřebuje. Ono to ani pořádně ohodnotit nejde, to se můžeme bavit o všech aspektech, přidaném obsahu, četnosti, zábavnosti a podobně.

• No jo po x letech se retail hráči dočkaly kvalitnějšího přídavku , bohužel to na hratelnosti nic nemění retail je dávno pase hledat v něm cokoli smysluplného nelze protože sbíraní mountu furt dokola mi fakt nepřijde nic záživného nové mechaniky okolo lítaní a evoker jsou fajn ale pravé gurmány fakt neosloví naopak Wotlk Classic je pár tydnu od releasu Ulduaru a hype nemůže bejt větší . Mám high end rig s vrkem , ps5 , switch dřiv sem měl wow  classic jako casual zabavu 2x do tydne raid ale tědka už skoro nic jiného nezapnu než tudle skoro 20 let starou hru , classic je to pravé wowko a wotlk je to nejlepší

• Sallvator

Problem classicu je ze je uz ten obsah starej a stresne lehouckej oproti retailu, wotlk sem zapl, vyexpil prvni den vycistill vsechny raidy na clean pully (i os na +3) a clovek ma dohrano, obsah zadnej ceka se tyden na reset a znovu do tech starejch lehkejch dungu. Mam wotlk rad, zacinal sem na tbc a wotlku ale bohuzel mi tam chybí ta vyzva a nejaka obtiznost co ma retail. A gameplay jak se to veme muj spec se mi hraje na retailu dobre a rotace je aspon o necem a trochu kompkexni ne mackat 1,2,3 1,2.3 coz je zaklad gameplaye na wotlku bohuzel

• sugyn

Ja jsem proto presedlal na ruzny druhy simulatoru ted nejvic litani, zavodeni plus k tomu wotlk akorat jsem bez VR, pouzivam Track IR (ve VR se mi dela blivno). Jen s aktivnosti to mam obracene, TBC jsem hral casto a Wotlk jsem spis raid logger. Ovladani radaru v F/A-18 Hornetu se nenauci samo a volneho casu taky moc neni tak si musim vybirat.

• Marne si rikam, zaco tohle dostalo 80%,ta hra novym hracum nema nic co nabidnout a pro stare hrace hrou odkojene je to naprosty bullshit, si to zhrneme letani na dracich a cela ta mechanika je des bes, zpocatku to nekoho muze bavit , ale po case zjistite ze letani je opravdu hruza vzdy kdyz potrebujete nejvice tak vas to zradi a nedooletite bez mezipristani, dale pak kdyz chcete sbirat kytky nebo kamen no comment. Profese tohle nemohli myslet vazne, neco tak odporneho a katastrofalniho, jako je skillovani profesi se jen tak nevidi, za tohle by dotycny mel dostat padaka.  Dej hry nudny nicnerikajici i kdyz porad lepsi nez v Shadowlandu, System reputaci pro dane frakce to je dalsi katastrofa pro nerdy co u hry sedi 24/7. Jedine co lze pochvalit je audiovizualni stranka ta vypada opravdu dobre a pekne se to posloucha.  No a kdyz si jednou projdete pribeh, podruhe uz vse berete hopem a kdyz zjistite ze musite vsechny repotace atdopetovne farmit, tak se na to z vysoka vy**** Po vylevleni se ze hry stava stejny odpad jako predchozi datadisky WQ, naprosto nevyladene dungeony, dlasi trash ve sberu reputace pro Wrathiona  (opet pro nerdy 24/7) raid a M+, takze suma sumarum zaco tento zkvost mohl dostat 80% mi hlava nebere, 50% je daleko realnejsi hodnoceni a autor by nemel hodnotit hru dle nazvu, ale dle stavu hry.

• Jako člověk, co s přestávkami a občasným otrávením ze hry, hraje prakticly od vanilky, tak po zklamání ze Shadowlands jsem od tohoto datadisku raději nic nečekal. A jsem příjemně překvapen. Létání na dracích je o tisíc procent zábavnější, jak klasické, po sehnání všech glyphů a trochu plánování letu nikdy nezklame. Profese mají své mouchy, ale za mě osobně přesně tohle potřebovaly. Hra nabízí velké množství aktivit, čemu se hráč může věnovat, ale nemusí, i když nechce hrotit raidy a M+. Zrovna farmení reputací absolutně neřeším a pomaličku to jde samo, díky ostatním aktivitám. Kritizovat, že přidali něco nového, jiného a zároveň, že se to hraje pořád stejně je vtipné. Zatím to vypadá na povedený přídavek, jen neusnout na vavřínech. Hodnocení autora podporuji, i když u hry jako WoW je to poněkud složitější.

• Tak autor asi nepíše recenzi primárně pro nerdy 24/7, ale pro normální hráče :)

• Derp_1337

Jo, s tímhle souhlasím. Recenze se píšou pro normální hráče.

Pamatuji si na podobné stížnosti u recenze na Warhammer: Dark Tide. Tam si nějaký člověk stěžoval, že některé informace v článku jsou úplně zbytečné, protože tohle se dozvěděl každý při hraní veřejné beta verze. 😂

Opět to byl případ, kdy se recenze nepíše pro lidi, co si prošli beta verzí hry, ale pro normální hráče. 😇

• Kdyby radeji udelali WoW40k

• 0011