Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ze zacatku to vypadalo jako ze to nebude zase to same, ale je to to same jako vzdy, jen v blede modrem...jednou jsem to nezapl a od te doby jsem nenasel duvod proc se vracet a zase obihat daily a pod....

    • Hmm to čekáte, že wowko nebude najednou wowko, nebo asi nechápu vaše očekávání. Pořád tam jsou dungy, raid(y), pvp, příběhové části, spousta blbostí a eventů okolo. Ale ono, překvapivě wowko je stále wowko. WOW kdo by to jen čekal. 

      • Myslel jsem, ze to nebude takovy stereotyp ? Torgast jsem doufal, ze bude opravdu o necem jinem, nez o nude a bossovi na konci. Delali zmeny u povolani a orezali lvly postavam a vypadalo to, ze tomu chteji dodat stavu. Navic ten jejich styl, kdy vse je nejakym zpusobem uzamcene...chces legendarku, mas smulu, protoze recept je na bossovi co se spawne az treba za tri tydny...jako fakt ? Chces ji vylepsit,mas smulu protoze vic matrose z Torgastu tenhle tyden uz neziskas. Proste neskutecna otrava a kdyz uz by te neco bavilo, tak mas smulu, protoze ti reknou, ze mas jit delat neco jineho a k tomu co te bavi se mas vratit za tyden...

        Pro zarputile WOWkare asi ok, ale pro nekoho, kdo to tak nezere, to je proste klasika, zkusit 1-2 mesice novy datac a pak konec. 

        • Já hraju wowko od TBC (s mnoha velkými pauzami). Což jako není žádné machrování, ale poukazuji jen na to, že v něm něco málo mám odehrané. A WOWko bylo vždy stereotypní opakování činností v určitém cyklu podle toho, jaký jste v něm měl cíl. Ano jednou za čas se dala vzít parta lidí a místo farmení kytiček na flasky do raidu jste si šli zarybařit a u toho pokecat na teamspeaku. Ale hlavní náplní bylo vždy opakovat ty stejné dungeony, raidy, arény, battlegroundy a jejím opakováním získávat lepší výbavu, rating, víc marek,...

          Takže já vám to neberu, že to je pro vás stereotyp. Prostě wowko není pro vás. Ale stěžovat si, že wowko je i v dalším datadisku wowko? Fakt mi to nepřipadá na místě. Podobné jako si stěžovat, že letos bude zase Fifa jen o fotbale. :) 

          • J.V.Stalin

            "hlavní náplní bylo vždy opakovat ty stejné dungeony, raidy, arény,
            battlegroundy a jejím opakováním získávat lepší výbavu, rating, víc
            marek,..."

            Tak teď už vůbec nechápu proč to hrát :D Já měl za to, že wowko je tolik populární proto, že tuto dementní MMO formuli "dělej pořád něco dokola jako cvičená opice" nepoužívá a proto je tak populární. A teď tu čtu, že to vlastně není ve skutečnosti pravda :/

            Popravdě se teď cítím trochu zklamaný. Dokonce jsem měl v plánu to na chvíly vyzkoušet, ale celkem mě to teď opustilo...

            • radim.zaty

              Tak WoW bylo oproti jiným MMORPG jiné v tom, že těch aktivit bylo tolik, že hráč, který u toho nesedí 16/7, do stavu, když už jen grindí, jen tak nedojde. 

              Takže pokud v to nechceš trávit moře času, tak WoW klidně zkus, pro casuala je to velice přívětivé a obsahem narvané MMORPG.

  • Delinom

    Autor má v článku tolik nesmyslných informací a chyb, že to asi hrál tak hodinu.

    Jedna za všechny - v torghastu jsou smrti omezeny na run,ne na týden...

  • Myslim 

  • Máme tu opět command table který známe už od Draenoru, Dále Covenant a Soulbind což je takovej mix Class hall a artefaktů z Legionu a opět na nás z mapy čumí spousta world questů. Nějaké ty dungy a jeden raid. Takže nic nového pod sluncem.

    Thorgast momentálně obnáší dva runy týdně. A zaplať pánbůh, protože je to děsná nuda. Maw zatím plně nevyužit, snad překvapí.

    Takže kolem a kolem tu máme "pouze" nové lokace a to záleží na vkusu každého soudruha jestli se mu líbí nebo ne. Osobně nic moc. Čtyři prťavé neoriginální lokace, snad možná Revendreth, ale to je zase leveldesingová noční můra. Plus minus ta samá omáčka jako obvykle. Nenadchne, ale ani neurazí. Stále se na to hezky kouká a je to kupodivu zábavné. 

  • Já to mám podobně, těch aktivit bylo na mě z počátku opravdu hodně, ale brzy jsem zjistil, že jich chybí "hloubka".  Prostě nevidím dostatečnou motivaci je dělat.

    Covenants - stavění mě baví, tak jsem hned začal sbírat animu a ugpradovat. Brzy jsem měl vše na 1. levelu, ale pak jsem zjistil, že farmit dalších 5 000 anima na další level se mi fakt nechce, žádné výrazné výhody z toho pro mě neplynou. World questy nedělám, odměny jsou směšné. Tento týden by mi měl renown level jejich úroveň zvednout, tak jsem zvědav, co budu dostávat. Když má člověk item lvl 195 a z world questů padají heroic level věci.. jako nečekám, že budu dostávat ilvl 200.. ale už ani nechodím základní mythicy, protože prostě itemy 184 nepotřebuju, tak proč bych trávil čas něčím, co mi nepřinese vůbec nic. Kvůli animě to dělat nebudu - to radši na mobilu za minutu pošlu companiony a tu samou animu dostanu bez práce.  Repka mě taky přestala zajímat v momentě, kdy jsem zjistil, že odměny jsou kosmetické. Takže dělám jen weekly questy kvůli renown. Občas nějaký ten calling, když se to sejde s dungem.

    Torghast - myšlenka podle mě super, ale čekal jsem něco jako v betě tzn. že budu šplhat a budu se snažit dostat se co nejdál. Taky jsem čekal, že mi na konci padne nějaká odměna kvalitou úměrná tomu, kam jsem se dostal. A když jsem zjistil, že padí jen Soul Ash a že můžu nosit jen jednu legendárku, tak mě taky přešla chuť. Jako pořád to chodím, když se hodím do protu, tak za necelou hodinu proběhnu nejvyšší layer, takže ty cca dvě hoďky týdně tomu obětuju a vycraftím legendárky pro všechny 3 specky (hraju paladina a na střídačku hraju všechny role..), ale mít pure DPS class, tak tam nemám důvod chodit, nemusím mít nutně legendárku na max ilvl. Ten nový 18-patrový nepůjdu, odměny jsou nezajímavé, takže za ten čas mi to nestojí.

    Maw - upřímně Maw se mi líbí, ta myšlenka je fajn. Jen je škoda, že jsem zatím nepřišel na to, proč bych tam vlastně měl chodit (kromě weekly questu). Sbírám Stygia, která je mi tak nějak k prdu, protože mi nijak zásadně v end-game asi nepomůže.

    Dungy - pro mě hlavní herní náplň. Chodím cca M+6 a baví mě to. A snažím se překecat RL kámoše, aby tomu dali šanci, ve skupině by to mohla být sranda. V pugu je to na těch vyšších level zbytečně o nervy, lidi stojej ve srajdách, často neznají základní taktiky, nekickují, tank facetankuje to, co se má kitovat atd., což jakožto převážně healer dost odnáším :-) Ale v partě za použití voice komunikace to myslím bude super.. A konečně nějaká challenge.. v podstatě od M+ čekám to, co jsem původně čekal od Torghastu tzn. zdánlivě nekonečnou challenge se záměrem dostat se co nejdál. Což možná pro spoustu hráčů bude samozřejmost, ale já WoW nehrál od WOTLK tzn. toto je moje první zkušenost s časovanými dungy.

    Raidy - k nim jsem se zatím upřímně moc nedostal, dungy mě baví víc. Hrál jsem jen LFR a to zatím ok, ale chtěl bych zajít alespoň normal, jen se mi moc zatím nechce studovat taktiky, ale tento týden už bych si na to snad mohl udělat trochu času..       Závěr - za mě celkem spokojenost. I když to není ideální a spousta mechanik se brzy přejí, od WOTLK jsem všechny datadisky vydržel hrát měsíc a někdy jsem to ani nedoexpil. Tohle je první datáč, u kterého snad pár měsíců vydržím a to už samo o sobě je vlastně výhra..



    • Norjed

      Maw ti ohledne endgame pomuze pri 2 vecech, prvni je pridani socketu a druhy je upgrade conduitu, ktery si tak muzes vylepsit az do ilvl226, nicmene je to spousta casu a spousta grindu, takze nerikam abys to delal, jen rikam.. k cemu to je :)

      • Díky za info, dneska tam půjdu, tak pořádně mrknu k vendorovi, co se za to dá vlastně koupit, při prvním letmém pohledu mě tam nějak nic nezaujalo, tak jsem to možné omylem přehlédl.. Ale jestli to bude dlouhej grind kvůli jednomu socketu, tak se na to stejně asi vykašlu, to je vyloženě pro ty min/maxery, co jsou ochotní strávit hodiny času kvůli 0,5 % vyššímu dps. A na to už dneska bohužel kvůli povinnostem není čas.

        • Norjed

          Jojo, presne tak to je.. ten socket chce maximalni reputaci i hodne stygie. Item na upgrade conduitu je prijatelnejsi, bohuzel tam zas nedokazes ovlivnit jaky conduit ti to vylepsi, takze klasicke blizzardi RNG. Navic ten system vylepsovani je delan tak, ze musis mit ty conduity naucene vsechny (pokud bys vsechny nemel, tak ti ten "upgradovaci item" pouze objevi ten conduit, ktery jeste nemas a objevi ho na nejnizsim moznem ilvl, coz je myslim 151, nebo kolik). Kdyz znas vsechny conduity, tak muzes zacit upgradovat, jakmile mas vse upgradnute napr. na ilvl184 (tzn. epic verze vsech conduitu), tim stejnym itemem od vendora se ti zacnou conduity upgradovat na ilvl 200 (opet RNG), jakmile je vse 200, jde to na 213.. atd. ..takze proste.. grindik, na tyden to neni no :)

  • Datadisk jako takový se mi líbí, ale celkové nadšení začíná rychle opadat. Covenant byl ze začátku prima, dneska je to spíš jednou za týden udělat renown, úkol na duše jako nutnost, ale stejně si za to nic nevylepším, protože farmit animu se mi nechce ani podnapilý. Večírek u Venthyrů jsem vlastně ani nepochopil, k čemu mi je. U Nekroušů to vypadá alespoň malinko užitečně. World questy jsem začal rychle bojkotovat. Připadaly mi zdlouhavé, nezáživné a odměna nula a špetka animy. Úkoly pro covenant už se po čase také stávají nezábavnými, alespoň reputace za to je. Raid nepovažuji zrovna jako nejzábavnějších, ale tak nějak odpovídá standartu. Co mě osobně zatím docela baví, jsou dungeony. M+ jsou stále zábavné a vyzývavé, ovšem asi tak jediná věc, která mi dává motivaci se vracet. Pak tu máme Torghast. Původní koncept nekonečného dungeonu zněl zajímavě, to co je ve hře je taková otravná nutnost proběhnout jednou za týden, jestli vůbec. Nové křídlo s více podlažím mě první den po čtyřech hodinách úmrtí v 17. patře vypeklo a nehodlám se tam v nejbližších dnech vracet. Jako finále jsem si nechal Maw. Původně jsem čekal nějakou epickou zónu s rozsáhlou sérií příběhové kampaně, ale ta se smrkla jen na - jednou za týden do Torghastu, odevzdat, animačka, nazdar a přijďte zas. Maw je nuda, asi dva týdny jsem tam poctivě chodil, ale teď už vlastně ani nevím proč. Zbytečná zóna, snad se časem upraví. Hru hraji  tak nějak stále, ale jen díky skvělé guildě a prima lidem, jinak bych už pomalu končil. Za mě tedy tak 7/10 a snad přijde do čtvrt roku nějaký zajímavý obsah.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit