World War 3 připomíná Battlefield grafikou i tanky
-
Odrazy se mohly zdat prepalene, protoze je ukazovali prevazne na novem vylestenem voze, aby byl efekt co nejvice videt. To je spis o tvurich hry, jestli nahazi na bitevni mapu auta/tramvaje, ktere vypadaji jako by se v nich v zivote nejezdilo. Realisticke svetlo uvnitr budov vypada celkem dobre a stiny asi poprve v zivote vypadaji jako opravdove stiny. Pokud bude fungovat ray tracing tak jak ma a zacnou ho vyvojari pouzivat pri svych hrach, tak lidem usetri hafo FPS a hry budou vypadat lepe.
-
gtx 1070 je pomalý šunt, takže ne... sheep jsem, jen proto, že pořád dávám šanci hraní na PC
-
Něco na tom bude, nicméně i ty jí máš protože je nejvýkonější karta přece 😉si tedy nvidia sheep ?
-
nvidia sheeps se ozval... záměrně výrobci HW a tvůrci her zvyšují náročnost aby prodali předražený hardware a ty tomu ještě tleskáš... něco jak fanoušci apple...
že gtx1070 nezvládá 60fps ani ve fullhd není něco, čemu by jsi měl tleskat ty trubko....
-
ty nejsi...
-
si originalny, co ti poviem. ta, ta
-
Ještě to ani není na krámě a už brečí, že si lidi koupí něco lepšího, než je ta jeho ušmudlaná 1070.😂
-
a doteď to naprosto všem stačilo... grafika už je i tak u dnešních her TOP... to poslední co mě trápí je nějaké nasvícení... které ani devs neumí dobře zpracovat viz daná ukázka... ale zase se najde tuna hejhulů co si kvůli této blbině koupí nové karty a devs budou mít další záminku proč umělě zvýšit HW náročnost
-
tak to byl hodně slaboučký comeback... on hlavně ten nápad s licencí musel vymyslet nějaký reta*d... a zrovna na něj reaguji....
-
mas pravdu. ked si predstavim ze tie licencie by s najvacsou pravdepodobnostou vydavali podobny retardi tak asi ano.
-
Jaké „efekty jsou hnusné“? Mám pocit že víc komentuješ design grafiky těch her v ukázkách než o co tam šlo, jako např ten ray tracing.
Jde o to, že (pokud je to tak skvělé jak tvrdí) tak se ta technologie postará o realistické stíny, odrazy a světlo.
Tohle všechno se zatím, zvláště ve velkých mapách, musí pracně narafičit. Stíny vypalovat do textur, nastavovat neviditelný světla co simulujou odražený světlo, fotografovat scénu a pak ji promítat na zrcadla a pod.
Proto třeba v PUBG nebudeš mít tmu ani v zavřeném pokoji bez oken (všude je světlo co simuluje nebe a odražený světlo, kdyby byla naprostá tma v pokoji, byla by i pod každým stromem a pod). To by tahle technologie mohla změnit.
-
pak bych tu komentoval jen já
-
udava presne trendy, smerovanie technologii, vkus, do coho investovat a urcuje co je dobre a co zle. ja uz davno tvrdim ze by sa mali vydavat licencie na splodenie potomka...
-
pointa je, že ty efekty jsou hnusné a přepálené a do her se nehodí... jen blbina aby nvidia bois měli důvod kupovat novou grafickou kartu... holt světýlka jsou věčí lákadlo než tvorba lepší umělé inteligence
-
Ah tak diky za info, tak pro tento pripad by stacilo uvest neco do flash news ze byly ohlasene grafiky s tim ze chystate velky clanek (temu). Ja jsem asi priliz nedockavy, nebo uz smlsany real time informacemi... Diky!
-
Expert na ray-tracing dorazil...
-
Přepálené, nepřepálené, důležité je, že už jde konečně renderovat všechno pěkně fyzikálně přešně i na HW pro smrtelníky. Dnes to stojí 35, za rok 20, za dva roky 10 a hle za 5 let to bude i na konzolích. Kdyby nikdo neudělal ty jak říkáš drahé grafiky, nikdy by se to ani na těch konzolích neobjevilo.
A to bychom doteď mohli hrát první Halo.
-
ty přepálené odrazy a odlesky bych zrovna za zásadní nepovažoval... na tom je nejzajímavější hlavně ta přepálená cena nových grafik...
-
Rozhodně to vypadá zajímavěji a zábavnější než poslední Battlefield. Poláci umějí dělat hry.
-
Jsi, ale když se do tématu pustil Jirka, nezůstane jen u krátkého článku, ale chce tuhle novinku pojmout víc detailně a podrobněji - takže buší článek do klávesnice celý den.
Hezký den :)