Přejít na výpis diskuzí
WoW: Mists of Pandaria se za bojiště a raidy nemusí stydět
11.11.2012 | Martin Kapalka
81 příspěvků
-
myslis to Final Fantasy ? hral sem hodne dilu super hra ale koukal ses na Final Fantasy online to jeste nekdo hraje ? mozna v japonsku protoze ja to hral a jeto strasna pic..... tak chapu mytologije ale jeto japonska a deto poznat hned na prvni pohled dam priklad treba pan prstenu kdybys to hral a nevedel kdo to vidal poznal bysto ja bych rek ze jo zeto nebyli japonci nebo cina u final fantazi to prece poznas hned zetoje udelane v japonsku
-
Guild Wars 2 navždy (a zadarmo).
-
-
Tak za ty prachy dost solidní hra. Dal jsem tisícovku, rozehrál 5 postav naráz a docela se i bavil. Musím říci, že těžko najít hru s tak rozsáhlým obsahem, jako má GW2. Problém je ale v tom, že v GW2 zcela chybí jakýkoli progress a tak nějak na mě moc nepůsobí jako MMO, ale spíše jako taková zajímavá hra, kde tu a tam potkám dalšího člověka. Dungy jsou samozřejmě docela o ničem, když nenabízí onen progress. PVP je věcí názoru - mě nebaví, jiné bavit může. Hrál jsem vícero MMO a tohle na mě působí nejméně jako MMO. Co se týká příběhu, tak nějak mě nijak nenadchnul. Vlastně docela tuctová slabota - takže GW2 rozhodně není pro ty, co si rádi počtou a co se rádi zažijí do příběhu.
GW2 je prostě o akci. Člověk nad tím stráví přinejmenším pár desítek hodin a podle mě by se měl docela i bavit. Ovšem na dlouhodobější hraní to fakt není a z toho důvodu to na mě nepůsobí jako MMO. Když rozehrávám MMO a chci se mu opravdu věnovat, počítám s tím, že ho budu hrát nejméně rok. A GW2 bych celý rok každý týden pár hodin skutečně nevydržel hrát. -
Guild Wars 2 jsem odinstaloval po třech týdnech. Lidi, kteří dosáhli max lvlu byli aktivní pár dní a už přestali hrát, vrátili se k jiným onlinovkám (SW:TOR, WoW,Lotro, Rift atd.)
Že je to zadarmo? Ani se nedivím *1* -
-
tak zadarmo to tedy není... 1000 Kč cca není málo. Ale za tu hru docela dobrá cena, když to srovnám třeba s cenami jiných her.
-
-
Krasne jsem se bavil 200 hodin za 1000kc... je pravda, ze uz to vice nez mesic nehraju, co jsem udelal max. level a zjistil, ze nema smysl chodit pravidelne dungeony-dropy jsou opravdu mizerne nemluve o tom, ze i kdyby clovek ziskal potrebne tokeny, tak zjisti, ze mu jsou jedine na to aby si zlepsil vzhled sve postavy :D Jedine co je sranda je WvW, ale nenasel jsem na to poradnou partu lidi.. No kazdopadne, po mesici pauzy jsem si udelal maga(obcasne hrani hodka denne) a zase me to docela chytlo :D Podstatne mene bugu a vice eventu nez pri launchi...
-
Mě to vyšlo na 1500 (zadarmo.... je zkomolenina na ty měsíční poplatky :D )
-
-
-
Pokud ti neschází PVE content, proč ne
-
-
pve content tam samozrejme je (heroic dungy, world heroic eventy). Tím nerikam že se mi pve v gw2 líbí
-
-
-
vzdy kdyz se chci pobavit vlezu na diskuze o wo ci o applu a je o zabavu postarano.zavislaci vs co to videli tak na videu:) a k smrti se nenavidi:)
-
Ja zatial bezim na daily questoch a LFR, je to celkom dobrá alternatíva pre nás čo nemáme moc času, ale predsa si chcem zahrať čo najviac, takto aspoň ochutnám o čom asi je endgame na najvyššej urovni, teda obsahom, nie urovňou :D :D :D
-
LFR je hrozná nuda, jediný co mě na tom bavilo bylo zpusobovat raid wipe - treba na tom letajícím ptákovi zabít ty výběžky a pak se spawnuli další adds, ninja pull bossu, nahodit hunter daze uprostřed boje a pod. A stejne ne vždycky ten raid wipnul z toho je vidět jak blbuvzdorná obtížnost to je.
-
-
Mh, tak pak se muzu divit, proc MMO komunity poslednich par let stoji zanic, kdyz se tam pohybuji hraci jako ty.
Jen se te naposledy zeptam na jednu osobni vec, která by mě hodne zajímala: otacis se na sipkach? -
-
lol jestli myslíš že delam keyboardd turning a nemam keybindings. ale pve wowka se stejne da delat jednou rukou a vetšinou se ani neni treba otačet jen stat na miste
-
-
-
End game content wowka je dělán pro lidi který si řídí život podle raid kalendáře. To už je závislost. Ostatní pve content nemá co nabídnout, i heroic dungeony jsou triviální.
Dizajn LFR je fail, pokud alespoň někdo umí taktiku a vysvětlí ji ostatním, polovina raidu muže jít klidně afk.
I když předtím jsem si to tak neuvědomoval, teď po zkušenostech s jinými hrami od Blizzardu si myslím že wowko přemyšlene a cíleně buduje závislost, kvuli poplatkum. Nevím jestli s touhle nadstavovanou kaší mužou uspět.
Pro mě osobně po měsíci unsubscribe a i to lituju že jsem si MoP vubec koupil. -
-
To už jsi blekotal posledně. Taky jsi slíbil, že už jdeš pryč a nebudeš se k tomu dál vyjadřovat.
...sakra *9* -
-
Dnes je pondělí tak nezapomeň v 20:00 máš raid. A taky v středu a sobotu. Já pujdu s přítelkyní do kina. Ty si mužeš během nejakýho bosse vihonit *2*
-
-
"Já pujdu s přítelkyní do kina."
A pak ses probudil, celej zpocenej a vyděšenej.
Píše se "vyhonit", mimochodem. -
-
@anonym: No hele, lidská bytost, alespoň ta základní s nějakým primitivním sociálním zázemím, je schopná jedné věci: dělat vlastní rozhodnutí. A stejně jako je volba alkoholikova býti alkoholikem, tak je volba wowkaře u toho prosedět hodiny. Neexistuje žádná výjimka, žádné sociální páky, které by tě nutily, prostě buď jsi dostatečně silný tomu říct ne, nebo nejsi. Tak jak jsi to udělal ty. A je to v pořádku. Ale je blbost vytýkat hře, že se dobře hraje. To bys mohl vytýkat fotbalistům, že dobře běhají. Když už ale rozhazujete slova o závislosti, mohli byste jmenovat prvky, které teda jsou těmi důležitými pro vytvoření závislosti? Co ve hře ve vás spustí "čudlík" závislosti a co tedy koncentruje Blizzard (a jiní) ve svých hrách? Vždyť každý si přeci dáme občas sklenku. Jsme všichni alkoholici? Pokud jde o to "diktování" času, kdy hrát, věc se má o dost jinak. Pokud chceš zorganizovat 25 lidí dohromady, nebudeš čekat, jestli se všichni objeví večer ve hře. Domlouvá se to dopředu, např. i z důvodu, že lidi mají svůj vlastní život, nemusí se jim to hodit a tak se může najít náhrada. To samozřejmě nehráč neví, a tak je lehké kritizovat na základě pouhé poznámky o kalendáři. To bych jen tak doplnil k tomu "hejtu" okolo. Je třeba koukat na obě strany mince, ne jen na jednu. BTW: Prosím, pokračuj. Zajímalo by mě, co dneska.
-
-
Jo jo... o tom sem více méně, mlubil, tys to doplnil... to je právě to, co autoři dělají, aby se hra více prodávala a více vydělávala - dávají do ní sociální aspekt... A nejen to, vem si, ož od pradávna, kdy "mladé" zajímalo, jaké to je být princ, později hrdina, pak Superman a teď elf pobíhající s lukem...jen asi s tím rozdílem, že tehdy ten někdo po chvíli hraní "zahodil" nebo odložil figurku Supermana a šel si hrát s kamarádama ven, protož ho to nijak neovliňovalo... ale hry už jdou do takový hloubky, že už to plno lidí mění... a zas na druhou stranu, jak si řikal, jsou "normální" hráči, co to držej na uzdě, a povětšinou hrajou hry, kde se neleveluje (tj. je jedno, že měsíc nehraješ, prostě se připojíš a hra je pořád stejná) a který maj poměr zážitek/čas mnohem lepší... což ale neznamená, že někomu se na tu chvíli nemůže líbit wow, nic proti tomu...
Mě šlo ale i o to, že stejně tak jak se hlídá reklama na alkohol a kouření, tak už by se pomalu měla začít i v týhle oblasti... ne že bych snad chtěl něco zakazovat, ale prostě nezávislej herní server by měl psát trochu jinak... (byť tiscali games mám rád a pravidelně je prohlížim)...
Nakonec, zas abych nepsal jednostranně, je pravda, že stejně jako s pitím je to (až na výjimky) jen na nás každém a na naší vůli, abychom si ujasnili v životě priority... Hry od pradávna patřily mezi naše koníčky, po boku sportu, hudby, televize apod...ale jak se řiká, všeho moc škodí... -
Já ti nevím, defakto s tebou musím souhlasit, ale něco ve mě hlodá, že to je ještě trochu jinak. Např. lepší hezčí kouzelnější je možná záležitost PvE, ale už ne PvP. Taky si myslím, že je to z velké části sociální status jedince, který způsobí jeho "pád". Budeme-li se tady teda bavit o extrémních případech, nikoliv o normálních hráčích. Podle mne totiž každá hra obsahuje "hezčí lepší kouzelnější", jen v MMO je to umocněno tím, že to vidí ostatní hráči. Navíc je vše relativně přístupné (kliknutím myši), takže přemluvit se a investovat čas do toho "být lepší než ostatní" je velice jednoduché. Teď je otázka, zda-li to má člověk zapotřebí. No a v tom je kámen úrazu. Pro spoustu méně společensky zdatných jedinců je to přístup do komunity, kde mají nějakou váhu. Najednou v něčem excelují, jsou uznávaní, "dobří". To je obrovský motivátor zůstat, navíc problém se prohlubuje tím, že virtuální život se hůře slazuje s tím reálným, čím více jste ve virtuálu, tím méně společenských kontaktů máte v reálném (ad absurdum samozřejmě, nikde tu není rovnítko nebo přímá křivka). Menší reálný společenský život = větší touha alespoň po tom virtuálním. A je to v kruhu. Problémem ale je, že tohle není definice hry, to je psychický problém jedince. Pokud bys navíc vytrhl složku zábavy ze hry, čili to, co "způsobuje závislost", tak už nebude splňovat definici hry. Je to jen a jen o jedinci a jeho síle vůle, jediné, co MMO hry přidaly, tak je sociální aspekt. Což se stalo některým osudným, protože už ve svém heroickém putování nebyli sami.
To s "nehráčem" jsem myslel na codyho poznámku o kalendáři a závislosti. To je totiž absolutní blbost, ale to jsem vysvětloval už výše.
Jinak mluvím ale víceméně hodně z vlastní zkušenosti, obdobně jako ty, protože jsem znal spoustu lidí, co tomu věnovali HODNĚ času a nakonec si řekli:"Hele dost, ztrácím kontakt s realitou." Stejně jako hraju s lidma, který prostě hrajou jen ten wow, protože je to baví, ale mají rodiny a práci a život. Dají si 3x týdně raid a zbytek času věnují něčemu jinému, než hrám. To se podle mne tolik neliší od jiných koníčků. -
Souhlas... Jinak já nejsem nehráč, hrál sem, zkoušel i wow u kámoše, měl klan v COD, v MOW (strategie) a několika dalších hrách...je tomu už pár let, vim, jak to funguje a zjistil sem, jak je to hrozně časově náročný a jak tim člověk chřadne... (psychycky - tj. chybí normální sociální kontakt, fyzicky - tělo chřadne, člověk buď hubne nebo tloustne, to podle typu metabolismu...o ničení očí ani nemluvně)...takže sem s tim přestal a už sem "jen" casual hráč, kterej volí hry, kde se neleveluje a kde nejsou poplaty - tj. dlouho vybírám, jednou koupi a pak čas od času chvíli zahraju.
S tou závislostí, už sem to jedna psal k jednomu článku...tyhle hry (většinou MMORPG a jejich odnoše) lidem nabízí to, čeho se dá snadno chytnout - být lepší, silnější, kouzelnější, hezčí; stát se obávaným hrdinou (paradoxně jen v jedničkách a nulách) a toho se "slabší" chytnou a často se z toho stane závislost...a čim víc se prohlubuje, tím snázš pak hráč začne platit (měsíční platby, ofic. servery apod), jen aby byl lepší...protože okolí leveluje a přece nezůstane pozadu...no a vývojáři toho využívaj a nabízej content nebo hry, kde je člověk ještě bombastičtější apod... No a každej, kdo ví, že je to na úkor reálnýho života, si raději zajde zacvičit, zaběhat, zahrát něco, projet se na kole atd atd je toho spousta...protože pokaždý, kyž se vypne PC, je člověk furt stejnej...už z něj nešlehaj plameny, nemá 3 metrovej meč apod a čím víc někdo paří, tím víc strádá - a to ho nutí opět odejít z reality a zapnout PC... toť muj názor na závislost na pc hrách...
Pro doplnění přidávám, že to samozřejmě neplatí pro všechny...najdou se (stejně jako jinde) výjimky, kteří to umí udržet na uzdě a krom pc se věnujou sobě, svýmu okolí, rodině apod...ale těch bohužel moc neni...
-
-
dobre siho uzemnil spoceneho nerdA wow je top hra !!
-
-
To beru...ale i tak si za dlouhou dobu jedinej, kdo tu zmínil reálnej život, nebo přítelkyni...já to tak taky vidim...
-
2Anonym
oni tak reagují na muj nick protože občas zvyknu trolit ale ten prispevek jsem myslel važne. Každopádne to neomlouva ty jejich osobní výpady a vulgárni výrazy -
Jo? :D a kolik chyb je tady? : "dobre siho uzemnil spoceneho nerdA wow je top hra !!" rovnou 3... a mezi náma, každej se může přepsat při psaní, nevim o tom, že by nerdi uměli pravopis líp, než jiní :D Bohužel jediný (nebo jedno z mála) co umí, je prosedět a zabít x hodin denně u pc a her...na úkor jiných důležitějších záležitostí v životě...A byť Codyho neznám, tak už jen jeho názor z něj nerda ani nic jinýho nedělá, ale z vás obou tuplem :D
Prostě, s hrama je to podobný jako s jinejma závislostma...třeba alkoholem...chlastejte víc, víc chlastu vám budou nabízet...a za víc peněz...to že vám to ničí život a vykrádá peněženku? Blbost přece...a na truc ne... Kéž by se hry (jejich většina) vrátili k původnímu konceptu - lidi bavit...dříve si člověk zahrál hodinu týdně a měl z toho bradu spadlou ještě 14 dní...dneska? x hodin denně hrát hru, která za to nestojí... Proč byly tak zajímavý hry jako COD1 a 2 ? Na svojí dobu podali natolik kvalitní zážitek, že to člověku stačilo na hodně dlouho...tudíž mu to nijak neovlivňovalo osobní život... a dneska ?... -
Uzemnil? :D hah :D jestli tu někdo někoho uzemnil tak to byl Cody, KONEČNĚ někdo, kdo tu otevřeně přizná, že tenhle typ hry (nebudu konkrétní, protože by se do mě zase wowfani opřeli, že co jim napadám jejich život...tea pardon, hru...nebo život?) zabíjí lidskou osobnost, pokud tu hru člověk bere vážně - tohle je snad první případ, kdy hru takle kritizuju, ale připravila mě o 2 kámoše !!! (což se nikde neuvádí - mluví se o závislosti na drogách, alkoholu, vozí tyhle lidi do léčeben apod a snad celá společnost na ně kouká skrz prsty...a co hry? Neřikám všechny, já sám čas od času rád hraju, ale koupim si hru 1x !! kvalitní a pak už nic neplatim, jen si sem tam zahraju...př. : MOWAS, RE5 apod) a těm kámošům - jednomu vzala skvělou přítelkyni, propadl 2x na gymplu, druhej ho ani nedokončil a šel dělat tuctovýho technika za pár šupů někam do bazaru. Proč taková kritika? Protože tahle hra na to je, přesně jak napsal cody, stavěná, aby lidem nabízela (nebo vnucovala) takovej obsah, kterej se u nich stane závislostí, tahá z nich peníze, určuje jim den - tj. čas (raidy a pod) a ničí jim zdraví.
Je mi jasný, že se teď do mě opřete nebo že mi to admini smažou, ale právě proto, že se necháte takle ovládat, tak sypete vývojářům do kapes neskutečný prachy... A upřímně, já sám sem kdysi hrával COD opravdu až moc a vim co to s člověkem dělá...měl sem i svůj klan, kterej byl mezi nejlepšíma v ČR...ale ve chvíli, kdy sem se kvůli času stal zástupcem klanu a novej clanleader mi napsal, že máme domluvenej zápas s jinym top klanem na pátek večer - a já na něj, že jdem s našima na návštěvu ke známým (slavili) a že nestíhám...začal se vztekat, že sem se zbláznil, když máme tak důležitej zápas... tak sem s tim skončil, a hrával už jen občas...víte vy vůbec co je v životě důležitý ?
A jak řikal Cody, já se vážně raději věnuju přítelkyni, škole, rodině a sobě...a víc času nemám, ale sem spokojenej...zamyslete se trochu...stejně jak lidi odsuzujou závislost na alkoholu a drogách, tak by to mělo platit i tady...
P.S. Čest výjimkám a normálním občasným hráčům, co vědí, kterí autoři si jejich penízky zaslouží a které hry za to opravdu stojí (myslim poměr cena/kvalita/čas). -
Podle mých zkušeností umí "nerdi" aspoň pravopis. Ani to neumí. Je nějaká podkategorie "podnerd"? *2*
-
-
-
-
-
-
V Pandarii mi vadi, ze je vsechno zalozeno na DQ :(
-
-
To neni tak uplne pravda, muzes uplne bezproblemu hrat bez DQ, nijak ti to nebude branit plnohodnotne hrat PVP nebo endgame PVE.
Hlavni problem pro HC PVE jsou tokeny a i tak staci udelat jen par DQ tydne, rozhodne mnohem snazsi priprava na raid, nez driv.
-
-
Uroven wow hracu je krasne videt v nove otevrenem raidu LFR "Heart of Fear" 3 boss Garalon, kdy musi hrac take trochu zapojit do boje i mozek, jenomze v LFR je tohle nadlidsky vykon a ve 4 slozeni ruznych raidu, jsem zazil zhruba cca 20 wipu ... totalni hnus.
Jinak me hodnoceni Pandarie 6,5-7/10 (zcela jiste jeto lepsi datadisk nez Cata, ale nikterak neoslni, snad jen DQ je az prilis mnoho) -
-
Dobrej nesmysl, asi dost dobře nechápeš koncept LFR, je to dělaný tak, že to bude možný dokončit i s grupou lidí se kterejma si nikdy nehrál a nikdy už hrát nebudeš, tzn omezený komunikační schopnosti a omezený přizpůsobování se situaci atd... Takže asi tak o LFR..
Nevím, hodnocení je samozřejmě subjektivní, problém je spíš která hra dneska oslní? Všechno je to šitý horkou jehlou a snaží se to vydělat "kupu" peněz.
WoW má furt něco do sebe ikdyž je to vlastně dědek, Blizzard ukazuje že na to má, navíc maj furt 10+mil předplatitelů a to se do toho nepočítá Čína, Korea a Japonsko.
To je podle mě relativně úspěch. -
Musím říct, že Garalon v LFR je pěkná bestie a spoustu lidí kvůli její obtížnosti plakalo. Proto se bude brzy OPĚT nerfne. Problem LFR je v tom, že je určen spíš pro ty Casual hráče, kteří prostě po jednom wipu odchází z raidu a nechcou dál progressovat. To je největší problém LFR a také tohoto bosse. Osobně se mi podařilo ho položit s LFR, ale nebyla to sranda. =). Akorát teda nechápu tvoje hodnocení. =) .. Jak by jsi potom hodnotil Cataclysm ??
-
-
Casual hráč nerovná se noob, který nemá skill. Problém LFR je v tom že naučil hráče kvuli jeho smešnému dizajnu se prihlásit a nemít gear, neznát taktiku a být afk.
-
-
Co je na tom názoru špatného? vždyť má pravdu. Edit: Myslím codyho.
-
-
-
Nemůžete takto soudit úroveň všech hráčů. Nejen ve WoW ale všude i v reálném životě - i zde se najdou hlupáci. Ve WoW jsem se setkal se spoustou s odpuštěním idiotů, ale taky se spoustou fajn lidí. Nedávno jsem hrál Battlefield 3 a tam je například idiotů jak hub po dešti. Holt se s tím musí člověk smířit a hlavně si tím nekazit zážitek ze hry.
-
A proc jste jim nevysvetlil taktiku sam? Ja prisel na Garalona s LFR. 3x wipe.... Tak jsem behem chvilky omrknul taktiku, napsal ji do raidu + poslal odkaz na video a dva pully na to byl dole. Mozna to nechce jen tupe cumet jak se wipuje, ale trochu se zapojit a lidem poradit...
-
-
Tezko nekoho prinutit, aby nestal ve fialovem kruhu pod bossem a v malych zlutych kruzich a uz vubec tezko nekoho prinutit, at nukuje ty 4 nohy co boss ma a v neposledni rade healeri si take davali voraz a doted nemeli v lfr zadnou praci ...
-
-
Ti lide s vami v raidu toho bosse taky chteji zabit. A kdyz ne neni nic lehciho nez pohrozit votekickem pokud nekdo nedela co ma. U me to zatim fungovalo vzdy. A to uz mam nejake to LFR odchozene (10x85lvl a 1x90lvl). Ti co to lami tem vetsinou staci poradit a ti kteri o radu nestoje staci kicknout. *4*
-
-
Mel jste holt stesti na lepsi hrace ja bohuzel ne :-)
-
-
-
-
Koho zajímá LFR, které je pro idi*ty?
-
-
Taky chodim aktualne jen LFR i kdyz driv jsem zabilej vsechny bosse na HC a vetsinou i jako Realm First. Proste jen neni cas... Z prace dojdu v 19:30 a svuj volny cas radsi venuji pritelkyni. Jedina moznost kdy mam cas je rano nez jdu do prace 2-4 hodinky. Na coz je LFR idealni. Ale pokud znate nekdo guildu co raiduje HC mezi 8:00 az 12:00 rad se pridam *3*
-
-
Konečně výjimka, která preferuje realitu...
-
-
Pane uff nemam 10 zivotu, abych si mohl dovolit alespon solidneji obleci sve alty a chodit se vsema 3 postavam na normal/hc raidy. Proto volim tuhle nenasilnou formu LFR, ktera je k tomu primo urcena.
-
-
-
hraval sem wow 4 roky a od cata a panda hruza des ta cata data se dala skousnout ale panda to uz byl vrchol a prestal sem hrat wow doufam ze aspon ve starcraftu nepridaj pandy nereknu nakou jinou rasu ale panda sakra cotoje proc tam raci nedali tchore jako rasu aspon bych porat smrdel
-
-
No aspoň máš čas se velmi důkladně podívat na to, jak se správně má psát v našem národním jazyce. *3*
-
No je videt, ze jsi Pandy vubec nehral, ono totiz Pandy je to posledni na co se da v tomto datadisku stezovat a celkove pres prvotni neduveru cela Pandarie s asijskou tematikou hezky do wowka zapada a nikterak neurazi.
-
-
Zapadá? WoW tímto šlo u mě doslova a do písmene do sraček všech sraček, jaké můžou být. Nejsem wowkař, ale nevadilo mi. I když jsem měl výhrady k tomu, že vykrádá z ostatních her rasy, classy.... Jenže jak KU**A může zapadat asijská mytologie mezi elfy, trpaslíky apod. Pandarie.
To je výsměch fantasy jako takové.
Blizzard nezná hranic a kurví fantasy jako takovou. -
-
Ty si mili hochu pletes dva ruzne svety. Svet Warcraft a WoW a to je rozdil. Narozdil od knizni predlohy je ve svete WoW mozne vse a je to z jednoho prosteho duvodu = WoW je hra a lore k teto hre, je jen doplnkem nikoli hlavnim motivem proc hru hrat. Take 99% hracu hru nehraje kvuli lore, ale kvuli necemu jinemu. A take samotni vyvojari si hru predelavaji k obrazu svemu a hlavne k penezum, coz byl take pripad vyberu pand a marketingovy utok na asijske hrace. Nicmene porad si stojim za svym, ze Pandy do teto hry velice pekne zapadaji.
Mimochodme mili hochu, asijska mythologie trpsalici, elfove, orkove, mimozemstatni, pandy, medvidek pu, pokemoni a jina zverstva mohou byt pohromade a vis proc? jelikoz se jedna o fantasy, kde je mozne naprosto vse ... To ze se ti tahle slatanina vseho nemusi libit je vsak vec druha. -
-
Pánové, problém je opět v terminologii. Udělejte si pořádek v šuplících a nevařte tu guláš z rajské a koprovky.
-
Tak nechápeš hranice fantasy.
Takže jak píšeš (dám příklad), pohled tvé fantasy dejme tomu Pána prstenů... Skřeti se midlí s lidmi a najednou do toho zasáhne vzducholoď s rotačnými kumolety a desítkami děl. Tohle je pohled tebe a Blizzard na fantasy. Narvat všechno do jednoho pytle.
Panda ovládající kung-fu NEMUŽE pasovat do světa, kde se to hemží GOTICKYMI MEČI apod.
Věta: jelikoz se jedna o fantasy, kde je mozne naprosto vse
Je fakt poněkud zavádějící. Každá fantasy má své meze.
Chceš fantasy? Warhammer, Pán Prstenů, Hry o trůny..... všechno jsou fantasy, ale mají něco, čemu se říká meze, hlavu a patu.... ne rvát vše dohromady a dělat si, co se mi zlíbí. -
-
Skřeti, lidi, rotačáky....To jsi popsal zrovna Warhammer, ne? Napadá mě ale i jiný příklad: Final Fantasy. Jak vysvětlíš mixování moderní techniky s magií a fantastickými prvky? A teď si představ, že ta hra je i relativně oblíbená. Prodali skromných 68 milionů kusů. A vysvětli mi například Princeznu Mononoke. To není fantasy? A je asijská. Co je na asijské fantasy špatného? a proč by se asijská nemohla míchat se západní? A vůbec, když nevíš, jak do světa Warcraftu pandy zapadají, jak můžeš tvrdit, že tam nezapadají? Zajímalo by mě, jestli si někdo stěžoval v době Ulduaru na to, že do Warcraftu vůbec severská mytologie nezapadá, že je to blbost a že to akorát dělají pro norský a švédský trh.
-
radsej konecne zalez ty retard, aj so svojou obmedzenou predstavou fantasy, fantasy je cokolvek, kde sa objavia nadprirodzene veci, magia, mytologicke bytosti, a nejaky mytologicky synkretizmus je uplne bezna vec
presvedc sa o tom hocikde na internete abo v kniznici, len pozor aby tvoj kuraci mozocek neskolaboval z toho, co vsetko sa pod pojmom fantasy skryva, okrem toho este odporucam pozriet si etymologicky vyznam slova, mozno ti to pomoze, ale pochybujem, btw nijako to nesuvisi s tou oranzadou
takze v skratke, to len tvoj primitivny mozocek nedokaze pochopit, ze sa to nedeje len vo fantasy hrach a knihach, ale ze sa to dialo aj realne vo svete
tak realne, ako ze marco polo prisiel niekedy v 13st zo stredovekej gotickej evropy, kde z celej mytologie vycumoval lucifer a vsetci co na to mali chodili v tazkom brneni a nosili klasicke triapolstopove mece s rovnou cepelou - do ciny, kde mali aj kung fu aj pandy a k tomu este aj pusny prach uz viac jak 500 rokov
tak realne, ako ze v 14st, ked sa po bitevnych poliach prehanali rytieri v plnej zbroji, ludia poznali ribaldin, ktory mal viac hlavni ako rotacny gulomet a bez problemov dokazal prestrelit brnenie rytiera na 100 krokov
takze aj keby tam boli namiesto pand bojove delfiny s delami a carodejne tucniaky, aj tak je to ok, lebo je to FANTASY a inspiracia orientalnou kulturou je uplne opodstatnena a je prijemnym spestrenim
no a ty si retard, lebo nedokazes pochopit co to vobec fantasy je a o to retardovanejsi, lebo si myslis ze nazor takeho primitiva ako ty na fantasy je urcujuci -
For esc: Ty jsi asi solidně omezený (slepej a blbej). Ty ani nevíš, o čem se bavíme.
Bavíme se o WoW a o Pandarii. Pán Prstenů je uveden jako příklad, protože tak působí pandy do WoW (a nebyli to jen pandy, jsou tam ze pár dalších věcí, které s mytologií Warcraftu nesedí), což ty člověk ze zvláštního ústavu (omlouvám se lidem, které snižuji na jeho úroveň) těžko pochopí. Dej si oplatek a jdi se udělat na záchod, třeba ti mamka pomůže.
PS: odkdy se považuje slovo sra*ka za vulgární slovo??? -
perdido, zelezna rada, jazva - to je fantasy a je to jeden uceleny svet
kral krysa, mesto a mesto, kraken - tiez fantasy, ale odohrava sa scasti v skutocnom svete
ze ty so svojim pidimozockom nie si schopny pochopit, ze existuju aj ine druhy fantasy ako "biely rytier a kralovstvo dobra vs temny pan" ci "jasnozraki elfovia proti smradlavym skratkom" apod., to je tvoj problem
no co, blbecek srab nevytiahol rit zo zaprdenej diery dke byva a ani na hodine dejepisu nedaval pozor a tak absolutne nechape ze cely realny svet je prelinanim roznych kultur a tiez mytologii a tie sa uplne bezne stretavali a ovplyvnovali
a taký debilko tu ide vymedzovat fantasy... -
kostejnesmrtelny: Ty se zmiňuješ o člověku, který píše sci-fi a fantasy, které na sebe NENAVAZUJI a nemají svůj vytvořený svět a mytologii s historií apod. Pleteš jabka s hruškama.
lala: Budiž, souhlasím s tím, co jsi napsal. Každý má jiné meze na fantasy (třeba důvod, proč Secret World dopadl tak jak dopadl).
Ale je to nepřirozené, takto skloubovat vše dohromady (i když jak jsi psal... Blizzardu jde především o zisk) a jsem vcelku zvědav, čím přijdou příště. Co to bude? Třeba se dočkáme možností hrát za veverku Scrat z doby ledové, když je tak mezi populací tak oblíbená. Nebo přiletí zelení mužíci do WoW (drsnej příklad Kovbojové vs vetřelci :D ) -
Přečti si něco od Chiny Miévillea. Něco zažiješ a o něčem se poučíš *1*
EDIT (dál už reagovat nejde): no já bych řekl, že Nádraží Perdido, Jizva a Železná Rada teda každopádně mají vytvořenej společnej svět a mytologii, ale mířil jsem tím tam, že autor si může míchat absolutně cokoliv do absolutně čehokoliv, prostě proto, že je autor. Co ty jseš, abys říkal, že tam něco nepatří, když to tak autor napsal?
esc: to neměla být reakce na mě, že ne? -
Zeptem se te jnak a kdo bude posuzovat hranice fantasy ? Co je jeste pripustne a co nepripustne ?
Myslim, ze kazdy ma ty hranice fantasie nekde jinde a to co je pro nekho jiz na hranici nevkusu, druhemu se treba libi.
A hranice fantasy je o to vice posunuta do pozadi u her jako je wowko, osobne jsou ve hre jine zverstva, ktere se mi nelibi, jako goblini a jejich naftarsky prumysl, popr. motorky, nebo drenaiove a jejich kosmicka lod ... No proste je tam toho vice ,ale nejak jsem se s tim vzil a respektuji to i kdyz se mi to nelibi, no a Pandy z tohoto rozmeru nevybocuji z pocatku jsem mel take obavy, jak to bude do hry zapadat ,ale ver, ze cela asijska tematika je opravdu udelana pekne a nenasilne, celkove pandarie wowko nijak nesrazi dolu. I kdyz chapu, ze pro tebe to muze byt jiz ta pomyslna hranice.
-
-
-
-
-
-
proc hateri panda sla smerem ktery se me nelibi a to same diablo smerem need more money. bohuzel trend tehle doby