Přejít na výpis diskuzí

Wrath: Aeon of Ruin potěší fanoušky stříleček ze staré školy

24.11.2019 20:54
Šárka Tmějová 2 příspěvky

Retro frčí. Ať už jste se v devadesátkách měli líp, nebo ne, současnému bažení po nostalgii můžete jen těžko uniknout. Tomuhle trendu jde na ruku i Wrath: Aeon of Ruin, temná fantasy střílečka na původním Quake enginu z dílny KillPixel Games. Oproti době před 25 lety dnes ovšem všichni máme funkční...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Jak n ěco podobného výjde v erly akcs tak má člověk spíše obavy... že to bude blbé.

  • kubi-wan

    Takhle zaujatej článek už jsem teda dlouho nečet. Sorry, ale to prostě neni profesionální. Já si třeba vždycky radši zahraju střílečku ze současný retro vlny (DUSK, Amid Evil, Ion Fury nebo právě WRATH) než další donekonečna se opakující CoDka nebo omalovánkový Overwatche, Apexy a další podobný generický chujoviny, který od sebe většinou ani nerozeznám. Ty retra maj totiž mnohem víc osobnosti a je na nich vidět, že je dělali lidi proto, že je prostě dělat chtěli. A ne jen pro prachy. Tady nejde jen o nostalgii, jde i o jistej přístup k vytváření her, kterej se už v mainstreamu nenosí. Je to problém?

    A z článku necejtim jen to opovržení timhle retro sub-žánrem, ale bohužel i skoro výsměch hráčům, který tyhle hry rádi hrajou. Tedy i mně.

    Já nepotřebuju propracovaný mechaniky (čili kolikrát spousty zbytečnýho balastu) a "pěknou grafiku" (což je hodně subjektivní, nejde jen o počet polygonů a čupr dupr efektíky přece, ale taky o styl, atmosféru a o to, jak kdo umí naložit s technologií, kterou používá -> třeba Ion Fury je podle mě esteticky naprostá paráda). A rád budu bezhlavě kropit pixelatý nácky/démony/přízraky pořád dokola. Radši než bezhlavě kropit rusáky/muslimy/další nonamevojáčky.

    Vlastně mě ta arogance (ne)skrytá v textu asi i urazila.


    PS: Games.cz jsem míval kdysi hodně rád. Škoda.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit