Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Tvůj názor páč je na druhou stranu pravda že Wreckfest nabízí jen kariéru a multiplayer ( ten ale nikdo nehraje) takže chápu že hračičky a stavitele to spíše zklame ale třeba je pravda že tam může něco podobného přibít... v menší míře Stuntfest to měl.
  • victor

    Srovnávat se to dá , neb ve výsledku je to víc než jen destruction derby co předvádí Wreckfest ...  

    Navíc po tom co oznámili  spolupráci s tvůrci Automation což je "Car company Tycoon" si od BeamNG slibuji víc než může aktuálně nabídnout Wreckfest ...

  • Jack1947
    ani jedno
  • Mart9
    Dá se říct, jestli je ta hra pocitem z jízdy a chováním aut blíž spíš Flatoutu 1 nebo Flatoutu 2?
  • tomasrippl
    No s tím beamng nesouhlasím úplně, samo tam toho moc není ale můžeš si tam stáhnout plnohodnotné závody nebo různé scénáře. Např scénáře nekoho zastavit nebo nenechat se zastavit jsou ruku v ruce se simulací co to má parádní 
  • Jack1947

    "teda pokud ti neupadne kolo"

    Nesouhlasím co za arkády si hrál které měli tenhle destrukční model ? třeba Toca to mělo ale to je pomalu ze staré doby.

  • Jack1947

    Tak jasně ale víceméně +- to poškození podobné navíc to je sandbox to je prostě něco jiného byla alpha stuntfest a to taky byl sandbox na styl Stunts.

    Tím chci říct že je to možné ale stále to je na bázi modu a to že to je sandbox to neberu, prostě experimentální hra , to máš to stejně jako simulace bojiští/vojáků taky to není hra a nedá se to srovnávat s klasickými hrami.

  • drasta
    Ten bezplatnej mod nema se soucasnym beamng uz skoro nic spolecnyho :D


    BeamNG je sandbox takze je to ve vysledku spis o tom jaky si to udelas i kdyz misi uz tam je docela dost.

  • Ristoro
    Když už si dali tu práci s tím, že ti vypíše UI na obrazovku, co všechno se na autě vysypalo, tak je škoda, že s tím dále nepracují. Nemusí to být konec závodu, ale alespoň trošku ovlivnit chování vozu. Přece když mi chybí půlka nápravy, tak bych čekal, že to alespoň bude zatáčet na jednu stranu, běžná praktika i v arkádových hrách :).
  • Jack1947
    Já jsem hrál ještě ten bezplatný mod takže vím, ale nedá se říct koupil jsem radši nebo dal přednost před Wreckfestem nějakou jinou hrou která není ani závodní.
  • drasta
    Beamng simuluje uplne vsechno a ne jen poskozeni. Jizda v Beamng je opravdu paradni.
  • Jack1947
    Nemusí ale to by nebyla moc arkáda, i když nějaký "soft" model tam být mohl. Flatouty zase neměli takovéhle poškození to si nevybereš holt.
  • Ristoro
    Hra nemusí být simulace, aby měla nějaký funkční model poškození s dopadem na chování vozidla.
  • Jack1947
    Nedočkáš tohle není simulace, díky za to oni ty závody jsou těžká už i bez toho aby nějaká součáastka ovlivnila jízdu, teda pokud ti neupadne kolo.
  • Jack1947
    Beamng ? to není úplně tak hra ale simulace s auty(spíš fyzikou a poškození), GRIP nesnese srovnání to je zase něco jiného.Prostě smůla ale Wreckfest je jedinný závod s destrukcí ale budiž koupíš třeba jindy.
  • victor
    V letošních Steam slevách jsem upřednostnil BeamNG.drive a GRIP před Wreckfestem .  Jedno je ultimátní softbody demonstrátor a druhé ultimátní arkáda s hromadou tratí , nitrem a zábavnou  náplní . 

    Proč jsem se vyhnul Wreckfestu ? Jednoduše proto , že z něj mám stejný pocit jako z posledního Carmageddonu  , kterému pošramocené jméno musela napravit až vyladěná reedice Max Damage  (Což už ovšem nové zákazníky nepřiláká....) . Některé hry v EA vyzkoušíte a víte , že stačilo málo ... ale s kůží na trh jdou přesto sveřepě neodladěné i přes ty roky "ležení ladem" v EA :/ 


  • Ristoro
    Zaslouženě. Hra by mohla být klidně devítková, kdyby měla trochu zábavnější prezentaci kariéry a lépe vyřešený MP. Ale co se týče toho nejdůležitějšího, tedy fyziky, Wreckfest nemá mezi arkádami konkurenci. Záleží, jestli auto váží 1000kg nebo 1700kg, na realistickém modelu poškození je T-Bone na lehké auto v těžké americké "krávě" skoro smrtící. Má vliv jak si člověk nastaví diferenciál, brzdy atd... S auty se dají dělat krásné dlouhé drifty, auta jsou předvídatelná a zároveň se každé ovládá úplně jinak. Dokonce má vliv kroutící moment a výkon v daném spektru otáček, auto opravdu zabírá nejvíce v otáčkách, které má v popisku a každý motor má jinou charakteristiku. Skvělá je taky přilnavost pneumatik na asfaltu, je doslova cítit, jak se pneumatiky lepí na asfalt a když tam člověk pošle plný plyn, auto se zakloní jako v reálu. Fyzika je opravdu dokonalost sama. 

    Co se týče modelu poškození, vizuálně tomu konkuruje snad jen Beam NG. Plechy se mačkají, odlétají, přesně jak se předpokládá, detaily jsou neskutečné. Trochu mi vadí, že dopad na jízdu je minimální. Čekal bych, že když mi nefunguje ventilátor a teče mi olej, že se mi postupně začne přehřívat a zadírat motor a závod pro mě skončí. Nebo když mi teče kapalina z tlumičů, taky bych čekal, že to bude mít vliv na jízdu. Snad se toho dočkám v nějakém dalším updatu. 

    Kolem a kolem, komu chyběl Flatout nebo celkově arkáda s výbornou fyzikou, neváhejte ani chvilku a kupte Wreckfest.

    PS: AI v singleplayeru je výborná a agresivní, nedá vám nic zadarmo na nejtěžší obtížnost.

  • Jack1947
    Je i není působí to dost legračně když jede auto s opticky deformovaným řidičem ale budiž o to tady přeci jenom zas tak nejde.
  • tomasrippl
    Zábava to je ale na reálné poškození to moc není, je legrační když tě dvě auta stejnou a přední kola jsou skrz motor hned vedle sebe ale stejne vse funguje. I ty nárazy nesou legrační interakci když po lehčím ťuknutí se protivník rozkutálí jak když ho sejme vlak😀. Nicméně to zábavné je.
  • Jez3vec
    Hádám, že základem je MP nebo se pletu?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit