Xbox Game Pass prý negativně ovlivňuje prodeje svých her
-
zrovna u toho Epicu bylo spíš kontroverzní jakým nevybíravým způsobem se ta změna na exkluzivitu často stala, kdy to oznámili často pár dní před vydáním nebo přetahovali úspěšné crowdfundingové kampaně, kdy podporovatelům slíbili Steam/GoG a pak dostali jen Epic, protože se nechali zaplatit. Svým způsobem mi časové omezená exkluzivita nevadí, ale pokud je transparentní. Na Satisfactory jsem si počkal a stejně ještě není venku z EA, takže tam mi to vůbec nevadilo, ale kupovat nic na EGS prostě nehodlám. Ta platforma je nedůvěryhodná i z hlediska neudržitelného ekonomického modelu a nechci pak přijít o knihovnu, až je to přestane bavit dotovat.
-
Úplně v rozporu s předchozími vyjádřeními to nestojí vzhledem k tomu, že v původní zprávě řeší prodeje v následujícím roce a druhý komentář mluví o měsíci vydání. I tak to ale asi neni nic překvapivýho.
-
Prijde mi to naprosto logicke ze se hry v gamepassu jinde mene prodavaji. Ale jak moc, to je otazka. Muze to byt podobna situace jako s piratstvim. Dejte do hry Denuvo, hra se sice nebude o mnoho lepe prodavat (pokud vubec, pirat si tu hru tak jako tak nekoupi), ale nikdo si ji alespon nezahraje zadarmo. Hraci, kteri si hru chteji koupit si ji koupi, hraci, kteri by normalne pockali na slevu si ji mohou zahrat v den vydani v gamepassu a pokud se jim bude hra libit, tak si ji treba tak jako tak ve sleve koupi. Pridanim hry pozdeji pak muzete hre vdechnout novy zivot a naopak prodeje podporit. U her, kde neni velky uspech jisty je to volba. Podobne jako treba exkluzivita Epicu, ktera muze u mensich her znamenat i uplne zaplaceni nakladu na vyvoj (a nekteri hraci se stale divi, ze na to studia kyvnou).