Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • paintballmann

    Děkujeme za názor, a posíláme klíčenku 😎

  • paintballmann

    Rozšíření X-Com 2 Wotch o "Long war", je už delší dobu na "sítích" ;-) To už ale asi víš ;-) Pořídil jsem si i rozšíření o "Allien Hunters" kde jsou přidaní bossové s opravdu OP vlastnostmi. Celkově mám na X-com 2 odehráno přes 1300h a rozhodně toho nelituji ;-)

  • Já nějak nechápu ty skvělá hodnocení na herních portálech. Řekl bych, že recenzeti se spokojí s odehráním (možná i celé) hry na první dvě obtížnosti, protože jinak by tomu 9/10 dát fakt nemohli. Hra je to skvělá, to ne, že ne.  S občasnými grafickými bugy se smíříte, nejsou nikterak časté a hru nekazí. Pokud hrajete hru na nižší či střední obtížnost, je to furt parádní, protože to v nejhorším vyřešíte sejvem. Ale... pokud si chcete fakt zahrát a ponořit se do toho, tak si chcete zahrát mod ironman, kde sejvovat nemůžete. Ta atmosféra, kdy každé rozhodnutí je nezvratné, zastřelený, pracně piplaný plukovník je mrtví a žádný sejv ho neoživý to je teprv hra. A právě tady končí skvělé hodnocení. 

    Hrál jsem ironmena na vyšší a hardcore obtížnost, a to vpodstatě nejde. Nevadí mi zvýšená obtížnost, ale chci se spolehnout na udávaná procenta. Jestliže se v jedné misi 5x za sebou netrefíte i když máte míření 90%+ zatímco nepřítel se 5x trefí přes celou obrazovku do zvýšeného plného krytu, tak je něco někde špatně. Jestliže stojíte za zdí v plném krytu a nepřítel, který vás (alespoň z logiky zobrazení které vidíte) nemůže ani vidět a přitom dostanete kritický zásah, tak to prostě naštve. Jestliže se postavíte do pozice ze které prostě musíte vidět určité nepřátele, ale voják je prostě nevidí, jestliže zahlédnete nepřátelskou hlídku za barákem a naslepo tam hodíte granát a v dalším kole ta samá hlídka na tom samém místě stojí nezraněná, jestliže se vám Ztracení objeví kousek od vás jakoby vyrostli ze země... Všechny tyhle "jestliže" se dají na lehkou obtížnost přehlédnout, protože to nějak doženete. Ale tyhle "jestliže" dělají na ironmena na dvě nejvyšší obtížnosti hru nehratelnou. Chci si dát mód, který je výzvou a kde není prostor pro chyby. Jenže tady za vás chybu dělá hra. A ne jednu.

  • Me dvojka moc nebavila a tohle kupovat uz asi nehodlam,lepsi to narvu do stelarisu ci CIV VI
  • Frakce Lost je naprosto famózní, headshot je jenom část mechaniky této frakce. Není nad to, když Reaper na misi spustí explozi, přivolá hordy Lost a celý tým pak z concealu kontroluje bojiště, kde se Lost mlátí s Adventem. My už pak je dorazíme co zbude ... to je prostě bomba :-)
  • Tak na ironmana jsem si teda netroufl. Moje druhe setkani s chosenem s bandou plnou novacku a sitrep lost byl docela kruty. Musel jsem savescamovat nebo bych musel zdrhnout. A lov na assisna bych taky nedal na poprvé. Obecně to jde na commandera docela zvladat, ale jsou mise kdy se to zvrhne a bez savu na zacatku mise bych prisel o celou jednotku, nebo minimalně o nejaky moje oblibence. A to jsem to dohral uz trikrat. Nejdriv zaklad, pak long war, pak na psku s dlc, a ted jedu WoCH a jsem uz posledni tretině hry. Když už má pak člověk plnou výbavu, tak to začne být jednodušší, ale pořád musí člověk točit aspon tři squady a to taky hru docela příjemně ztížilo. Celkově mě WoCh příjde jako super rozšíření.
  • PreidaQ
    Já jsem zase zvědav na další Xenonauts. Ty mě bavili víc, než nový XCom.
  • Blue.Shark
    Jiný než původní XCom? Jo. Tragický? Ne. Phoenix point bude taky trochu odlišně zaměřený.
  • Paulcz
    Jsem zvědavej na Phoenix Point, hru od tvůrce původního XComu, tohle je tragický.
  • Jednicka byla super, dvojka uz spis pokracovani/datadisk. Skoda, ze to nema promakanejsi pribeh. Treba mise na prehrade, to bylo mile zpestreni.
  • Je nějaké info o tomž že LW2 vyjde i pro WOTC ?
  • Dělají to fandové s ofiko svolením. Nepředpokládám ale že by jim dovolili na tom jakkoli vydělávat - tudíž doufám že to bude jen za tu herní měnu.
    Jak říkáš, ten model pay2win to zabil.
  • Spades
    To někdo hraje Multiplayer v XCOMu? Je to největší nuda, navíc když máš mody, tak nejde zapnout (fakt se mi nechce vypínat mody, když chci do MP, mělo by to loadovat hru znova, bez modů automaticky)
  • Spades
    OOOO PECKA!
    Bude to zase Pay2Win, nebo už pude kupovat balíčky čistě za herní měnu?
    Strategie byla jedna z nejlepších nápadů co sem kdy hrál, ale nutnost kupovat balíčky hru strašně omezovala.
  • Spades
    Je strašná škoda, že ke konci je ta hra tak jednoduchá.
    Hrál jsem Ironman Commander a po 3. restartu kampaně, protože mi hned v druhé misi všichni umřeli jsem si dal Veteran, jenže poslední třetina hry už byla tak jednoduchá, že jsem přestal řešit výbavu (všichni měli chosen zbraně, nebo to byli hrdinové) i jaké parťáky s sebou posílám, chodil i přes žluté pohyby a i tak jsem vyvázl bez jediného zranění v poslední misi.
    Doufám, že brzo vyjde Long War 2 WOTC, abych si hru poŕádně užil ve všech částech hry (i té poslední)
  • Rádo se stalo, koneckonců, kdyby nebylo mých rad a komentů tady na Games, lezli byste všichni ještě po stromech jako opice. Takhle se něco málo přiučíte, minimálně jíst příborem nebo používat mýdlo.
  • První XCOM byl po náloži přídavků výrazně robustnější a lepší hrou. U druhého dílu to platí též, byť ne tak výrazně. Zaujaly mě pouze přídavky War Of The Chosen a Shen's Last Gift a pro jejich vysokou cenu jsem pořídil pouze War Of The Chosen. Napodruhé jsem místo PC šel do PS4, tudíž nákup základní hry+WOTCH a to není nejlevnější.

    Nové prostředí, mechaniky vojaček a vojáků, pestřejší mise, které se opakují sporadicky a na některé mise z původní hry jsem nenarazil vůbec (sestřelené UFO). Skvělý. A skvělý jsou i Chosen jako prvek překvapení, ryze vycházející z DNA XCOM principu "situace pro moji četu už nemůže být horší—chosen—může".

    Jinak se ale mnoho nemění. Umírání se děje pod tíhou obtížnostní křivky převážně v ranné fázi hry a dál už beze ztrát, s čím dál menším zraněním až po sebevědomé plnění cílů misí, pakliže se člověk drží opatrnějšího postupu, rsp. minimalizuje chybu s odhalením většího množství nepřátelských jednotek najednou. A i ti Chosen se brzy změní na potenciálních +5 zkušenostních bodů spíš než na životu ohrožující nebezpečí pro čelny týmu. Několikrát se mi podařilo je dostat v rámci prvního kola, kdy se mi dostali na dostřel. A párkrát dokonce i na jednu ránu. Inventář triků a vlastností, kterou máte k dispozici je nově extra robustní. Nejnepříjemnější překážkou mi byli vlastně jen chryssalidi.

    V základní hře mi závěrečné mise zatopili hodně. Tentokrát to šlo hladce, jako koneckonců i lovení trojlístku Chosen. Před poslední misí mám dva až tři týmy nezraněných a připravených Colonelů a k tomu dva tisíce neutracených kreditů. Podotýkám, že jsem hrál na obtížnost Veteran.

    I přes určitou repetitivnost před koncem (kterou jsem ale vytvořil sám tím, že jsem odsouval kampaňové mise a místo toho tužil houževnatost týmů v žáru partizánského odboje) rozhodně doporučeníhodná zábava a o to víc lidem, co původní hru nehráli vůbec. Jinak moje nej—nej taktika stojí na ramenou sniperů, sniperek, rangerů a rangerek. Zbytek týmu jako podpora poubírá cílům dost životů na to, abych mohl (díky vytrénovaným dovednostem) spustit nekonečný řetěz dorážení buďto odstřelováním svrchu, anebo tančením s čepelí od jednoho k druhému. Lovu vesmírnýho šmejdu zdar!
  • Je to mimo téma ale 28.10. se spouští beta Battle Forge Rebornu - Skylords.
    Jestli si někdo teda pamatuje tuhle, podle mého názoru nedoceněnou, strategii.
  • Sam jsi oneskoreny.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit