Přejít na výpis diskuzí
XCOM: Enemy Unknown se nezpronevěří odkazu
13.1.2012 | Aleš Smutný
36 příspěvků
-
Škoda... Zase další článek o XCOM a stále ani zmínka o Xenonauts... *11*
Pokud někdo máte zájem o pravého nástupce (ne jménem, ale duší) X-COM, tak se mrkněte na Xenonauts. Zatím jsou v alpha fázi, ale letos to mají dokončit a vydat. -
Na "důstojnej" remake čekám už od doby, co jsem na černobílym laptopu 386 dohrál jedničku - to je, jestli dobře počítám, 16 let.:) I přes to, že hodně oceňuju jejich snahu, zatim jsem zažil jen zklamání - ať už s Altarem nebo s Chaos Conceptem.
Třeba se teď dočkáme...ale dostat do hry původní atmosféru a hratelnost mi připadá jako extrémně náročnej úkol...doufejme, že právě tohle je priorita vývojářů. -
Vytvořil jsem nový klub "UFO" hry, kde najdete informace o připravovaných "UFO" hrách a odkazy na domovské stránky připravovaných "UFO" her. Odkaz na klub je zde http://www.lapiduch.cz/klub.php?klub=ufo_hry
- Bohužel je pro zobrazení nutná registrace (na www.lapiduch.cz), s tím nic nenadělám, ale za to dostanete přístup do spousty nejrůznějších klubů, kdo nezná vyzkoušejte, budete možná mile překvapeni, tak jako já, kdy jsem na tento projekt narazil náhodou. :-) -
Shiiiiiiit! Kurrrva fix. Jaky musi jit s dobou, jake zruseni akcnich bodu? Vic uz ten tahovy system zkurrrvit nemuzou, leda ho zrusit. Takze RIP x-com. To budu radsi hrat tohle, tam aspon ten tahovy system funguje jak ma: http://spokojeny.blogspot.com/2011/03/warhammer-44000-squad-command.html
-
-
No taky na to koukám , tahový režim je vždycky o počítání AP ..... bud´to někdo špatně přeložil / napsal , nebo nám tu chystají další pokus o "rychlejší" tahovku , a to nikdy dobře nedopadlo :(((((
-
-
Zatím jsem spíš skeptický. První XCom bylo skvělé (škoda jen protekání statistik). Po transportu tycoonu to je hra u které jsem sumárně strávil nejvíc času. Ale další díly se mi už moc nelíbil.
Nová série od Altaru šla od lehké ironie a la Mars Útočí k realismu. Nebyla to vysloveně špatná hra, ale už mě to moc neoslovilo. -
... oh, a btw. počet x-com zakladen je limitovan na 1
-
Páni, původní UFO bylo snad to největší dobrodružství, jaké jsem kdy zažil. Můj osobní rekord byl 26 hodin nepřetržitého hraní - chození na záchod a semtam napít. Hrál jsem na 60Hz 14" monitoru. Blikající kvádřík jsem měl vypálený do sítnice ještě asi osm hodin. Krása. Prožiji ještě něco takového? Těším se těším a jak moc :o) *14*
-
-
Jednou jsem zazil sex ale porad to bylo proti UFO Enemy Unknown slabota...
-
-
To je mi líto.
-
-
-
Slova v článku "Dojde třeba k pozměnění systému tahů. Už nebudete počítat akční body, ale každá jednotka bude mít dvě fáze – pohyb a střelbu." se dají chápat i tak, že tahový systém nezmizí, ale že akční body budou rozděleny na pohyb a střelbu, a když vyčerpáte AP pro pohyb, tak stále máte plné AP pro střelbu. Takže si nemusíte hlídat AP body. Prostě chodíte chodíte a až někoho spatříte, tak do něj vyprázdníte všechny AP body určené pro střelbu :-). Tedy rád bych tyto slova takhle vnímal. :-) Jinak Já se vždy těším na všechny "UFO" hry a hltám veškeré informace o nich. A jak už jsem zmínil dříve, tak doufám, že vyjdou i v češtině, protože by mi nedalo a šel bych je překládat sám, ať je prožitek z hraní maximální, a o to by se mi prodloužila doba, než bych je začal hrát. :-)
-
-
Zjeeednnnnduššššeníííííí !!!!!! Arghhhh *13*
-
Myslim, ze to tak celkom aj dava zmysel. Napriklad aj cez v clanku spomenuty sniperov "Snap Shot" skill, pri ktorom sa to da chapat tak, ze u sniperky sa ti inak AP body na strelbu pri pohybe automaticky v danom kole vynuluju.
-
-
Jen abyste vedeli tak jsem vuci tomuto remaku silne ale opravdu silne skepticky.
-
-
"dumping down" kvůli gamepadu se nekoná, jenom prý odstranili původní předimenzovaná pravidla jako např.: časové body, rozlišení střelby na auto/snap/aimed... Ve hře zůstala možnost zadat příkaz "přesuň se sem & vystřel na tohle", ale už nebude třeba přesně počítat kroky brát ohled na typ střelby a snažit se tak optimalizovat efektivní postup.... postup bude hlavně efektní... COOOL
-
-
Ten nadpis je celkem hodne provokujici :D
Zmenou tahoveho systemu to neni zadné jit s dobou to je maximalni zjednodusovani pro konzole. At nedelaji z hraču blbce co neumí počitat do 20.
A hlavne v puvodnim Xcom mel u kazdeho vojaka 4 vlastnosti ktere pocet bodu ovlivnovali.
Pro pamětniky to nebude zadná pecka...pro nové hrače se to muze stat peckou ale legendu to nepřekoná. -
-
Nedá mi to abych nereagoval. Konzole vs. PC. Kucí, neblbněte. Obě platformy mají co dát. Osobně se přikláním k názoru, že dnešní hry se zjednodušují proto, aby čím dál línější hráči nezapojili o jednu mozkovou buňku víc. V duchu hesla: " Chci se bavit, né přemýšlet." Ta nutnost (v původním UFO) počítat každý bodík, byla prostě úžasná. Zvyšovala faktor napětí. Blbě si to naplánuješ a už čucháš kytky zespoda. *1*
-
Pitomost, neni to zjednoduseni pro konzole, ale spis pro pcckare. Konzole (nebo aspon playstation) je platforma, kde tahovky naopak jakz takz jeste prezivaji. Viz treba tohle: http://spokojeny.blogspot.com/2011/03/warhammer-44000-squad-command.html
-
-
Tohle je na PSP a Nintendo .... Dospělý Playstation3 je strategická pustota , stejně jako dnešní PC . Ale líbí se mi to to zase joooo ...
-
-