Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hm začíná se nám to rýsovat. Hlavně si zachovat neutrální postoj, moc se pro to nenadchnout, ať nejsme potom zklamaní, ale ani to rovnou neshazovat. Ruku na srdce, všem pařanům, co hryzali UFO a X-COM na 486kách, buší srdce vždycky když se tady objeví článek s nadpisem X-COM...
    • U prvního oznámení o novém X-COMu jsem psal, že mě x-tá reinkarnace UFO nechává chladným, ale nemůžu si pomoci, těším se jak malej Jindra *5* Není to ani tak pro samotnou značku UFO/X-COM, kterou mám v top five všech svých nejoblíbenějších her, ale proto že ji dělá Firaxis Games. Jejich Civilizace a Alpha Centauri jsou moje herní nirvány, tak doufám, že budou v trendu pokračovat a neudělají z toho další Railroads...
  • Ten nadpis je celkem hodne provokujici :D

    Zmenou tahoveho systemu to neni zadné jit s dobou to je maximalni zjednodusovani pro konzole. At nedelaji z hraču blbce co neumí počitat do 20.

    A hlavne v puvodnim Xcom mel u kazdeho vojaka 4 vlastnosti ktere pocet bodu ovlivnovali.

    Pro pamětniky to nebude zadná pecka...pro nové hrače se to muze stat peckou ale legendu to nepřekoná.
    • Nedá mi to abych nereagoval. Konzole vs. PC. Kucí, neblbněte. Obě platformy mají co dát. Osobně se přikláním k názoru, že dnešní hry se zjednodušují proto, aby čím dál línější hráči nezapojili o jednu mozkovou buňku víc. V duchu hesla: " Chci se bavit, né přemýšlet." Ta nutnost (v původním UFO) počítat každý bodík, byla prostě úžasná. Zvyšovala faktor napětí. Blbě si to naplánuješ a už čucháš kytky zespoda. *1*
    • Pitomost, neni to zjednoduseni pro konzole, ale spis pro pcckare. Konzole (nebo aspon playstation) je platforma, kde tahovky naopak jakz takz jeste prezivaji. Viz treba tohle: http://spokojeny.blogspot.com/2011/03/warhammer-44000-squad-command.html
      • Tohle je na PSP a Nintendo .... Dospělý Playstation3 je strategická pustota , stejně jako dnešní PC . Ale líbí se mi to to zase joooo ...
  • Jen abyste vedeli tak jsem vuci tomuto remaku silne ale opravdu silne skepticky.
    • "dumping down" kvůli gamepadu se nekoná, jenom prý odstranili původní předimenzovaná pravidla jako např.: časové body, rozlišení střelby na auto/snap/aimed... Ve hře zůstala možnost zadat příkaz "přesuň se sem & vystřel na tohle", ale už nebude třeba přesně počítat kroky brát ohled na typ střelby a snažit se tak optimalizovat efektivní postup.... postup bude hlavně efektní... COOOL
  • Páni, původní UFO bylo snad to největší dobrodružství, jaké jsem kdy zažil. Můj osobní rekord byl 26 hodin nepřetržitého hraní - chození na záchod a semtam napít. Hrál jsem na 60Hz 14" monitoru. Blikající kvádřík jsem měl vypálený do sítnice ještě asi osm hodin. Krása. Prožiji ještě něco takového? Těším se těším a jak moc :o) *14*
    • Jednou jsem zazil sex ale porad to bylo proti UFO Enemy Unknown slabota...
      • To je mi líto.
  • dokud neuvidím finál :-) už se namlsat nenechám.. Počet zklamání vždy vyústil k návratu k legendě enemy unknown :o) Zaměření na větší vývoj jednotlivých vojáků mi moc nesedí.. ztráta vyšlechtěného ufobijce byla vždy bolestivě vykoupena loadingem :-) Proti emzákům jedině masový postup bez identit :-)
    • Na konkurenčím webu jsem viděl nové obrázky z z boje, a celkem mě to uklidnilo vypadají asi o 99 procent lépe než ty předešlé.
  • No teda nevim zrušení akčních bodů je docela velká změna a zjednodušení pro masy. Tohle už na remake vubec nevypadá - bude to prostě nová hra co se zaštituje licenci a chce oslovit nové zakazniky a puvodní utěšovat:)))
    Neznamená to že to musí být špatná strategie ale remaky asi musíme hledat jinde.
    Dle meho nazoru vydavatel nechce přijít o zákazníky kterí odradilo že z xcomu děla střilečku ala bioshock a paralelně pojišťuje trh strategickym titulem ve stejne licenci.
    je to byznys těžko jim to mit za zle - je to lepší než dratem do oka po těch letech od puvodniho x-comu.
  • ja uz stary xcom drtim na mobile odkedy som cital prvy clanok. kto ma android, nahodte si AnDosBox a hrajte do bezvedomia!
    • Diky za info, o tomhle jsem nevedel. To ja asi jeste nainstaluju jagged aliance :-).
    • Harshday
      Sakra, to je možné? *1* Nemalá závist, po přečtení článku jsem vyhrabal x-com apocalypse a hurá s nim do PC *4* .
  • Na hru se moc těším. Vypadá to, že po X letech se konečně dočkáme důstojného pokračování. Grafika vypadá skvěle, nevím co proti ní většina lidí má (viz předešlý článek). To, že není ultrarealistická mi vůbec nevadí. Právě naopak! Když chci realitu, stačí vstát od kompu a jít se podívat ven (všem závislákům vřele doporučuju, ale !!! někteří hráči se můžou zděsit, bloom a hdr efekty jsou trošku zastaralé, ambient occlusion se nedá s PC srovnat, ale vyhlazování hran funguje skvěle :-)
  • Zatim zklamani. Mimo to jsem cekal isometrickej pohled a ne tenhle 3rd. Tohle neni zadne vraceni se ke korenum, ale proste dalsi navazani na ufa od Altaru.
    • tak tak uz sproneverili odkazu 3D do teto takticke hry nepatri mozna leda tak kdby melo fixni 3D iso pohled....
  • Škoda... Zase další článek o XCOM a stále ani zmínka o Xenonauts... *11*
    Pokud někdo máte zájem o pravého nástupce (ne jménem, ale duší) X-COM, tak se mrkněte na Xenonauts. Zatím jsou v alpha fázi, ale letos to mají dokončit a vydat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit