• jeden utok na bazi tam byl, ale mam pocit, ze to bylo v ramci pribehu

hra v mnoha ohledech spatna neni, me teda vadi ty triggery, dokud na ne clovek neslapne, tak emzaci jen lelkujou

na druhou stranu diky casovymu limitu ve vetsine misi toho neslo nejak zvlast zneuzivat
  • Toto UFO mám pocit, že ani nehraju, totálně mě to znechutilo. Je to jako hrát ty průměrný hry. Nic není na hráči, jen kliknutí na tlačítko OK. Hra vám řekne postav zadržovací celu pro cizáky, vy kliknete jen na OK, ani nemáte možnost vybrat si kde ta kóje má bejt postavená. Nevím ale lepší mi snad přišla i ČR verze. Vojáci tam alespoň vypadají jako lidi a né jako Gorili Ěmerický hrdinové v scifi mazáckým brnění jako v Crysis .Člověk mohl taky v podstatě přeměňit jejich inventář jak se mu chtělo. Tady? Tady vůbec! A to tu hru začínám, ani nechci pokračovat, protože jsem z toho prostě nesvůj, hra mi přijde jako pro malý kluky 12-15 let, který milujou satelity a lasery a rakety a všechno musí bejt hustý! Legendární a OMG. Vy prostě u hry nemusíte vůbec myslet. Jen klikáte myší. Vsadím se že cizáci ani nemůžou zaútočit na vaší základnu. Prostě hnus. A celý je to tak v tuctovým kabátě, Tahle hra by měla mít hodnocení 3/10 a né 8/10. Za to že se vůbec snaží vypadat jako původní UFO! *16*
    • Ono to bude asi tak, že jsi to zapnul na normální obtížnost a čekal obtížnost... No, dneska normal = easy, tak to je. Já bych s částí tvého textu i souhlasil, protože mé pocity byly z počátku podobný (včera jsem na to prvně sednul, nahodil normal, tutorial + iron mode *3* ). Jo, obtížnost pro blbečky, jenže kolem a kolem, tutorial má učit..., tedy říkejme obtížnost pro lidi, co hrají stylem - hlavní je rychle dohrát... Nahodil jsem classic / hard, ironman, a je to pro mě těžký, dost těžký... Začnu znovu, budu opatrnější, blablabla. Proč to píšu? No, píšu to pro lidi, co zajímají komentáře od lidí. Tvůj příspěvek by je mohl uvést v omyl, hra se nehraje sama, je tam výzva, jen si ji musíš zapnout...
      • Dodatek, pár hodin už mám odehraných, měl jsem s tou první reakcí počkat... Jakub Moravec kritizuje tutorial! Kritizuje tutorial za to, že ho vede za ručičku... Jo, vede, je to tutorial. Obtížnost, to už je spíš k tomu, co jsem ukvapeně postnul já: Normal + ironman je ideální. Zatím se mi nestalo, že bych misi nezvládl, ale rozhodně jsem měl na mále... Asi každýho věc, jaký styl si zvolí, osobně save / load neuznávám, na první zahrání to nejspíš ideální není... Každopádně classic (hard) je fakt hodně hard... Jo, save / load by pořešil vše, obtížnost by se rázem propadla někam hluboko pod původní UFO (matná vzpomínka na save / load skill a četu sprinterů...). Chtěl jsem hrát UFO v moderním kabátku, hraju ho. Jasně, jsou tam i věci horší, než byly v původním UFO, konkrétně přepínaní levelů podlaží mě dosti dráždí... Ale co, jinak se bavím, nesrovnávám to s takticky promakanějším Jagged Alliance nebo třeba Fallout Tactics. Chtěl jsem UFO, hraju parádním UFO!! Sorry, Xcom, a prej už je i 2 *2*
  • Ahoj ve spolek po donrání klasické hry , když nainstaluji datadisk, můžu pokračovat v hraní datadisku už s věcma ze hry, nebo musím začít od znovu komplet hru ? Dííyk za rychlou odpověď :) A fajn den !
    • Jason_dinAlt
      Ne. Jedeš kampaň znovu. Takže začínáš od nuly.
  • Jak už jsem včera zmínil včera v diskuzu k recenzi na Vylepšené BG 2. Jsem old school hráč,. a prošel jsem si herním vývojem od záčátku...vyrůstal jsem u her jako UFO , BG, ALBION,..atd......nutno říct že i před rokem když vyšla původní verze Xcomu, jsem byl ze hry nadšený, vtáhla mě, měla atmosféru, a dohral jsem jí během měsíce 3x. což vnímám docela pozitivně. Ted vyšel datadisk, a nutno řít, že to je pecka. Prostě v takovéto podobě měla vyjít hra už před rokem. Je tam tolik věcí které logicky doplnují puvodní hru, že si začínám myslet, že skutečně to byl záměr tvůrcu už od samého začátku. Ale proste už potřebovali nějaký peníze, aby hlavně aby viděli jak to půjde na odbyt....zda dál investovat do dalšího vývoje. Takto je ta hra výborná, a já se po roce, zase nemůžu od ní odlepit. ..takže když to vemu kolek a kolem, dal jsem za to 30 Eur před tím, 30 Eur ted,....to je 60 Eur za už super gamesu. myslím že to zkousnu. Neb některé dnešní hitovky prodávající se za 60 EUr, nemají ani zlomek toho co má táto hra......)
  • Neviete ci sa da na nete niekde najst info o tom ci v buducnosti este bude vydane nejake dalsie DLC alebo datadisk do tejto hry ?
  • Pro mládež, kteří neznají původní sérii asi dobré - pro pařany století minulého stále totálně zkažená klasika s absolutním minimem možností a zábavy. Ať už možnosti taktické u postav v akční části nebo staveb základem na celém globu, plánování financí, rozvrh zdrojů atd. atd. To je ještě tak na 50 datadisků než to začne trochu vypadat jako uspokojující hra. A to už znova neprotrpím. - Jinak pro ty co tu píší, že to není remake - od začátku to bylo i vývojovým týmem tak prezentováno - !!! dokonce to bylo ohlášeno jako "to nejlepší ze všech" !!! - až potom, co se strhla palba, co je to za opruz, tak se rychle couvlo k maškarádě "on to vlastně ani remake být neměl".
    • UFO (klasiku) sem hrál dost a tuhle hru beru jinak. Je to modernější (přístupnější, lehčí - dá se to říct různě) zpracování stejnýho tématu. Chápu že někoho mrzí, že to není "hardcore" jako byla původní hra. Na druhou stranu hrát na Ironmana je dobrá výzva. Ta mise s lodí plnou Chrysalidů - 5 mrtvejch a už sem dával NEW GAME.. Obecně hodnotim pozitivně a datadisk to jenom zlepšil. Za mě 8/10 souhlasí. Snad jen trochu mrzí cena PS3 verze (jelikož vlastnim původní hru).
  • Hra je velmi skoro az primitivne zjednodusena oproti straemu UFU vo vsetkych aspektoch. Ale aj tak je skvela. Je to proste ine UFO ale aj tak je ti vynikajuca hra. Hlavne ma potesili take drobnosti ako upravovanie si postavy atd.
    • Přesně tak. Nové UFO je hodně odlišné (myšleno zjednodušené) oproti starším dílům, ale i tak má něco do sebe a stále mě baví. Jinak datadisk nezklamal, určitě koupím.
      • Teda X-COM :D
  • Hra to nie je zla, ale mna viac bavili oldschool ufa. Existuje nejaka alternativa so starou hratelnostou a modernejsou grafikou? Hry od Altaru som samozrejme hral okrem poslednej ktora mi neustale padala.
    • Jak už tady zaznělo nadějně vypadá Xenonauts, tedy pokud ho někdy dodělají. Původně mělo vyjít stejný den jako XCOM Enemy Unknown.
      Nejnadějnějším remakem bylo UFO The Two Sides, ale stopli ho těsně před dokončením. Zkusit můžeš UFO: Extraterrestrials, které se originálu podobá nejvíc, ale s hratelností pokulhává.
    • kovar.jakub