• jack

Add XIII

Nepřipadá mi to jako graficky odpudivá hra.

Pořád na tom makají, před Vánoci vydali další patch.

Prostě jako CP77 :).

BTW, nerozumim moc němčině, ale CP77 i zmiňuji. Čas 3:40.

Nevím zase moc kritické 2/10? hmm, já to teda hraju a asi jsem nejspíše super masochista páč těch bugů je tam hodně a optimilizace taky nic extra... nicméně +- se to hrát dá. Zas taková tragédie to není no. Jo ale ten remaster nechápu měli udělat Remake imho. Remaster 17 let staré hry ! to je docela uhozené no. Navíc graficky to šlo do stylizace a zabilo to ten Cellshading což je trochu škoda no.

Kdyby byl simulátor čištění toalet, tak řekneš, že je to super...Ty taky musíš hrát kdejakou sr****

• x_ander

Ukrást a pak komentovat, to ti jde.

• cNNk

Tak ono popravde, kdyz neco modernizujes a vysledkem je rozbitej hnusnej paskvil a puvodni hra je mnohem lepsi, tak si to snad ani nezaslouzi ty dva body, navic za tu cenu :D

4/10 s tím že původní hru jsem jen hrál v demu( poté měl na pc zadarmo? k něčemu mám pocit) není to hrozné, plné bugů ano olptimilizace nic moc bossové spíše směšní ale když se to vychytá a spadne to třeba dejme tomu na 500-700 tak to bude stát za to, jo a taky se už asi nevychytá Stylizace, když to měl bejt Cellshade ale tio by tolik nevadilo no... hudba a zvuky ujdou i ten příběh tam ( Podle belgického komiksu a ten se inspiroval Ludlumovym BOurnem), hrál jsem mnohem horší hry ale jistě i mnéhem lepší. Třeba ta sekce s vrtulníkem která je v první hře dost obtížná tady díky neohrabanosti ai se dá zvládnout celkem rychle.

Tehdy jsem neveděl že to bylo podle komiksu na PS2 byl zástup jinejch her... takže to dost zapadlo, ono srovnávat tehdy když jsem byl ještě začínající hráč a dneska to  taky moc nejde že🙂

Bla bla bla...

• Mistrkarbanu

To zni jako dobry skvost. Zajimalo by me, jak tohle muze nekdo vubec vydat. Ten vztek plne chapu.

Vcera jsem takhle odinstaloval Alan Wake American's Nightmare. Po skvelem prvnim dilu jsem se tesil na pokracovani. Odehral jsem tri mise, abych se vratil do te první. Chvili jsem si myslel, ze selhal load. Bohužel nikoliv. Tyto tri mise bylo nutne projit třikrát. Vzdy se maximálně tak zmenil důvod v uvodnim dialogu a misto jednoho mutanta tam byli jiny. Jinak bylo vse nachlup stejne. Stejne skripty, stejne ukoly. Po snad 4. kole jsem to odinstaloval. Hrani člověka vysloveně štvalo. Nechapu, jak mohli v  Remendy takhle zhnojit skvelou hru.

Tohle bude ale jiste vyssi upgrade. :D

Americans nightmare se ale nedá srovnat s tímhle... to byla super béčková hra.