Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    No jasně a není to už jedno ?

  • radim.zaty

    No tak, někdy ty review nedělají. Znám pár SW firem, které jedou scrum, code reviews, TDD a stejně když se blíží deadline, tak jdou všechny best practice do háje a prostě se to deployne a chyby se pak vychytávají až když se objeví.

  • ja_nic_nevim

    Chtělo by to nejakou pořádnou FPS od Monolithu. 

  • Carnage666

    Ta hra měla víc problémů než jen AI...

  • ucho

    ini soubory mohli mít při testování správné (na ty prostě sahat nemusí) a ta chyba v ini souboru se do finální verze mohla dostat až ke konci.

  • ja_nic_nevim

    *---   *   - **   *   - * //  - *-   - - -    - *-   - - -    -  //   - **   ***-   *-  //   - *-   - - -    - *-   - - -   -  ** //

  • HisResurrection

    ty jsi spíš byl v cele předběžného zadržení...

  • Hanzales

    Tam už to zkrotí jen dokonalý management a hyearchie. Tohle jsem vždycky u dobře fungujíccích velkých firem obdivoval. Taky na těch různých pozicích musí být ti správní lidé.

    Jak jedno nebo druhé přestane fungovat, neefektivita a chybovost jsou hned za rohem :)

  • MickeyMutant

    Děláš ochutnávače v drůbežárně? 28 kousků bych za směnu nikdy nestrávil, pane jo. Respekt.

  • Hanzales

    Z mé zkušenosti někdy tak dlouho neuděláš chybu, až si to jednou nezkontroluješ a uděláš chybu. A druhou že jsi si začal moc věřit :)

    Tady ale ani tak nejde o to, že si někdo nevšiml "teAther", ale že si nikdo nevšiml té tupejší AI.

    Asi to pustili stylem: "Jak to tak dopadlo, stejně to propadne, vyždímáme ještě co se dá z marketingu a pak už se to nějak vystříbří. Na nějaké důkladné kontroly kvality už kadí pes" :)

  • ja_nic_nevim

    Právě jsem strávil víc jak 28 hidin v práci, to se pak stává. To ty asi neznáš viď? 

  • MickeyMutant

    Na blbosti není čas. Hra se musí hlavně rychle prodat.

  • ucho

    chyby v kódu jsou normální, beru. ale kontroluje se každá změna. tedy je u softwarových firem běžným zvykem, že se dělá s každou dílčí změnou review kódu. a podle složitosti a rizikovosti review může dělat i víc lidí. jenže to, co je v konfiguračním souboru, nemusí mít ve finále na starost programátor. a je to ztrovna soubor, který je pod drobnohledem.

    tady se mohlo stát spousta věcí. tipuju na úpravu na posledn í chvíli, protože by bylo hodně špatný, kdyby to testovali s chybou a nepřišli na ni. nebo se o tom vědělo a někdo to zapomněl opravit. není to jediný překlep v konfiguračních souborech té hry. je tam ještě jeden. na to už ale v tomto článku nebylo místo.

  • MickeyMutant

    Phantom of the Teather

    EDIT: Ok, je tam ještě jedna vhodná úprava stojící za zmínku. V souboru DefaultEngine.ini někdo doporučuje přepsat velké "A" na malé "a" ve slově "GAme" ve spojení ClassRemapping=PecanGAme.

  • MickeyMutant

    "TY JSI KSKST?"

    A hned dvě chyby. Takovej krátkej kód tohle, jak to můžeš zkonit?

  • Derp_1337

    Bohužel doby Amig a 386, kdy hry byly jenom pár stovek/tisíc řádků kódů, jsou dávno pryč. Dnes se na vývoji hry podílí desítky programátorů a není v schopnostech jedince to celé zkontrolovat.

  • ja_nic_nevim

    -   - *-- //   *---   ***   ** //  - *-   ***   - *-   ***   - //

  • ucho

    "Zajímalo by mě, jak taková chyba mohla projít kontrolou..."

    tohle já si celé ty roky říkám u některých zdejších článků :) odpověď je většinou jednoduchá: nečte si to po sobě ani autor, ani nikdo další.

  • SalemCZ

    Je fajn že to po pěti letech odhalili ten překlep

  • KrejciPetr

    Ehm, to krásně dokazuje naprosté vykašlání na testování v závěrečné fázi :D 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit