Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Odulin
    Tak mi to nedalo a ze zvedavosti jsem jim vcera tech 30ecek dal, abych si teda ten fenomen zkusil. No mohlo to dopadnout asi hur...tohle mi v podstate prislo dost zabavny a jelo to. Kdyby se tak stal zazrak a zamakali na tom a vysperkovali to po vsech strankach, tak to maj v kapse. Ta myslenka se mi zda dost dobra.
  • Mám za sebou nějakých 800+ hodin hraní Battle Royale modu v Arma 3 po dobu dvou let a za tu dobu jsem viděl, jak ten mod roste, všechny novinky, které ho postupně obohacovaly (žebříčky, turnaje, záznamy her na webu, napojení na twitch), viděl jsem herní i streamovací komunitu, která rostla, ale zažil jsem i ty změny a úpravy, které se nějak šíře neujaly (různé miniklony jako Ghost Hotel, ww2 mod, streetfight) a postupně byly upozaděny.
    Jen tak mimochodem, zmínil někdo, že Greene s Ghost Hotel variantou Batle Royale získal druhé místo v soutěži pořádanou Bohemia Interactive "Make Arma Not War" v sekci Multiplayer a vyhrál tehdy 30.000€?
    PUBG jem stihl zahrál ještě v betě a přál jsem a doufal v úspěch, který si Greene podle mne fakt zaslouží. Teď si vyloženě užívám, jak tenhle hra narostla do mainstreamu a nejvíc se bavím hlavně řečmi "znalců" o módnosti a hypetrainu. Slovy klasika: "You know nothing!". Tahle hra opravdu nevznikla zničehonic a svou cestičku na výsluní si pěkně prošlapala. Akorát mimo jejich herní rozhled.
    Jo a aby bylo jasno....H1Z1 klon King Of The Kill je taková hezká slepá větev, která rozhodně napomohla ukázat PUBG kudy třeba ne ;)
    • DonVirtuous
      V H1Z1 KOTK jde na rozdíl od PUBG o skill hráče než o to co najde na zemi a kde za sebou zavře dveře. Nepopírám, že si hra nezaslouží fame, jen bych neházel na H1 moc špíny, když jde sice žánrově o stejné hry, ale v podstatě se hodně liší. PUBG je spíše casual střílečka pro amatéry a středně pokročilé hráče, kde střílení je většinou fullout a styl hry je sezení, takže proto má tolik úspěchu hlavně u twitch komunity. Zatím co H1Z1 je pro ostřílené aimery kteří jezdí po mapě a hledají přestřelku, protože i chování zbraní, bit je dost arkádové, dělá pokaždé to co chcete.
      • Kempení někde ve středu kruhu je dobrá strategie, pokud se chceš dostat vysoko... ale k vítězství vede málokdy. Fullauto na větší vzdálenost střílí jen vokurky. Popisuješ víc nějakou vlastní vizi než realitu. Já osobně mám k PUBG své výtky. Mapa sama o sobě mi nepřijde moc dobrá a rád ji připodobňuji k velkému umělému paintball hřišti, kde místo nafukovacích překážek jsou jakože stromy a sem tam jsou pěkně vytvořené miniarény. Na KOTK plivat nehodlám. O mrtvých jen dobře.
        • DonVirtuous
          9 z 10 ostřílených hráčů kteří ve střílečkách hledají zábavné souboje ti PUBG určitě nedoporučí. Jak jsem psal, ta hra asi funguje a většině nabídne přesně to co chtějí. Jen to prostě nejde srovnávat s arkádovější H1Z1 které cílí v dovednostech na pokročilejší hráče. Jsem toho názoru, že PUBG je ideální kompromis pro hráče, kteří v H1Z1 jsou spíše easy frag než hrozbou. Zatím co H1Z1 je pro zhrzené hráče CS:GO.. . *15*
  • Jediny co mi na ty hre vadi je to, ze jsou lidi ochotny platit a pak hrat nedodelany hry. Nerikam, ze to nemuze bejt zabava, ale razi to proste trend, ze neni potreba hry vypilovat, ale prdne se to do prodeje a dodela se to pak ...jenze ono se pak neco nedodela, protoze uz to vydelalo a nebo je to v alfa verzi 4 roky (ahoj DayZ), atp. Chapu, ze plno hernich mechanik se musi vyladit az za provozu a feedbacku hracu. Ale optimalizace a treba i fyzika vozidel k tomu nepatri. Jinak PUBG ukazalo i to, ze neni potreba zadnej rozsahla reklama nebo recenze ...staci hru podstrcit par streamerum a kdyz je to hratelny, tak se hype train rozjede takovym zpusobem, ze muzou velky firmy jen tise zavidet - je to dost podobny jako kdysi s minecraftem a youtube.
    • Presne. Je to velice nespravodlive. Jine firmy musi za reklamu platit skoro polovinu rozpoctu a tohle se hracum libi jen tak!!! A taky to lidi jako hloupe ovce kupuji nedodelane:-) Misto aby koupili perfektne dokoncene AAA hry a za patch si hezky zaplatili znova ve forme DLC a pristi rok si koupili to same znova...
      • Jenze tak jsem to vubec nemyslel. Naopak reklamu pres stream povazuju za lepsi, protoze clovek realne vidi hru takovou jaka je.
  • Ja myslim ze by hre prospela mensi mapa a hlavne respawn nekde na mape a ne v letadle. Taky by kazdy mel mit stejnou vybavu, kterou si vybere na zacatku. Loot bych zakazal uplne. Do hry bych pak pridal specialni schopnosti, napr. healovani, invisibility a pod. At je za zapas co nejvic fragu... oh w8 vzdyt tohle tady uz je a jmenuje se overwatch nebo battlefield
  • Já myslím že za úspechem hry v rebríckoch prodejnosti a hranosti stojí to, že hra se dobre hraje, je zábavná a je to zatím nejlíp vybroušený "diamant" žánru battle royale, který se vyvíjel (ten žánr) už hezkou rádku let.
    Za úspechem hry na streamech je pak to co autor v článku hezky popsal. Sám jsem hru refundoval, ale na twich se dívam hrozne rád a pravidelne.
    Takže tu logiku, která je v nadpisu, že hra je na steamu mezi nejhranejšími protože se na ni dobre kouka, nejak nechápu. Snad mi to nekdo vysvetlí jak to bylo myšleno.
    Mimo to bych chtel podotknout že tato komunita zde na games je neskutečná, tolik házení špíny na neco co ani neznám nebo tomu nerozumím, nezajíma mne to je k neuverení.
    • Paulcz
      A to napsal samotný bob, král vlastního žánru blbec royale :)
    • ...hra se dobre hraje, je zábavná a je to zatím nejlíp vybroušený "diamant" žánru battle royale...tak jsem to refundoval...jo to dava smysl.
    • P.S.
      doufám že časem pridají odemykatelné skiny jako v H1Z1 aby byla motivace hrát.
      • Myslíš si, že motivace v CS: GO jsou taky jenom skiny, když 50% procent hráčů nejspíš neměla ani tmavě modrý natož fialový skin?
  • Kravicka
    Nuda a blbost jako h1z1, akorat zabugovanejsi grafika
    • Jack1947
      Dokonce stejně "blbej" engine *5*
      • asi ano
  • Mno ... dalsi kousek po kterym za rok ani pes nestekne. Jinak zabugovany je to radne, nejmilejsi sou bugy na tema odpojovani, specilne kdyz se hraje ve skupine, protoze pripojit zpet se uz neda, a pak hromady a hromady zaseku vsude mozne a o vsechno ... kde jediny reseni je bratra ve zbrani zavrazdit a aspon obrat o jeho vystroj.

    Jednoducha matematika totiz rika, ze tvurci nemuzou do tohodle typu hry pridavat obsah dostatecne rychle aby to hrace nezacalo nudit.
    • A celej zivot techto her stoji na tom, kolik hracu je pripojenejch.
      Ja kvituji ze startovni herni princip udelali lip nez DayZ, funguji tam veci jako napr strileni z aut, ktera maji obstojni fyziku, zatim co Dayz si piplaji zabugovane sazeni zeleniny, rybareni a hrace to nuti vyuzivat tim ze postava ma mizernou vydrz a oblast u pobrezi je naprosto bez lootu. Proste vyvojari DayZ pohrbili nedomyslenym hernim principem a svoji liknavosti, nehlede na to co prinese dokonceny engine. Bohemka svuj stin neprekroci. Bude to mozna trochu lepsi a hezci, ale porad s chybama, stejne nudny, otravny, bez cile a motivace.
      Tak jsem zvedav na PBG jak se vyporada s tim az zacnou klesat pocty hracu. A ty klesat zacnou to je jenom otazka casu. Zatim to vypada ze s malym poctem hracu to bude vetsi nuda nez DayZ. *5*
      • No, castecne pravda a catecne ne. Obe hry maji uplne jinou pozici. PUB hraje 250-350tis lidi denne, Dayz hraje 2-4 tis denne. I v nejvetsi slave dayz nebylo hracu vice nez 40tis coz byl myslim rekord. Takze, zajem o PUB je uplne jinde a i ten jeho vyvoj/pad pujde jinou cestou.
        • A hlavně DayZ je tyrochu jiný typ survivalu, než PUBG. Tam je survival, že půl hodiny lootuješ a potom se s někým postřílíš, v DayZ si zase hlídáš jídlo a vodu, což je trochu delší běh, takže půl-hodinka fakt nestačí.
      • Jake hry te bavi?
      • S timhle souhlas
        • Chtel jsem napsat nesouhlas.
    • S hraním v týmu jsme problém nikdy neměli. Zabugovaný mi to ani nepříjde, ale optimalizace byla příšerná. Poslední měsíc se ale věnujou i tý optimalizaci a pomalu se to zlepšuje.
  • Myslim že se to prodává proto, že to momentálně jede na hypetrainu, jinak je to v podstatě H1Z1. Je tu relativně dobrej gunplay a hra hezky odsýpá. Za 30 minut se dá v pohodě stihnout několik her, nebo třeba taky jenom jedna a to se lidem asi líbí. Po pár dnech je ti úplně jedno že chcípneš a kolikátej skončíš, protože do 2min už zase vyskakuješ z letadla a jedeš od znova. Body to dává hlavně za zabití takže to vede k agresivní hře. Není tu stamina, skákat můžeš jako blbej. Je to akční rychlá "survival" hra, která je vlastně dost povrchní. Škoda že mi to došlo až po 10 hodinách, jinak refund.
    • P.S.
      V jake strilecce nemuzes skakat jak blbej? Rad bych si to zahral.
      • Zkus Armu, tam treba nemuzes skakat vubec :)
    • Zvlastni. Ja jen chci rici, ze tahle hra je presne to co je. Po 10ti min koukani nekde ma twitch vim presne co kupuji a opravdu mne nic neprekvapi. Nechapu pak teda proc rikas refund, conjako bylo s hrou jinak :D
    • Jake hry hrajes?
    • Stamina u skoku nějaká je, první skok je delší než další po sobě následující. PUBG funguje na stejném principu jako h1z1, ale hratelností je naprosto jinde.
  • Muzete mi doporucit nejakou multiplayerovou strilecku, kdyz tady ctu jak je tohle spatny?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit